pondělí 13. listopadu 2017

pod krajkou


Krajina a svět vypadají jak zahaleny pod průsvitnou krajku, která se minutu od minuty nadzvedá a dává tušit, co bude za ní. I takové kouzlo přináší listopad. Není se na něm čeho děsit. I v listopadu je venku nádherně. A pokud se procházím zrovna na těchto místech, jako je bývalý hrad Tetín a vidím v mlžném oparu kaňon Berounky ... baterky se opět trochu dobijí. 



















Tetín má své kouzlo a silnou energii.
Mějte krásný listopad i celý zkrácený pracovní týden.

16 komentářů:

  1. Moni,krásné fotky, hezky den Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná atmosféra,takový listopad se mi taky líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby jen bylo takových dní více. Díky

      Vymazat
  3. Dobrý den Mončo,
    možná už to znáte, ale kdyby ne, dávám tip :-) S klukama jsme objevili Skryté příběhy (https://skrytepribehy.cz/). Zrovna na Tetíně jeden je :-) Možná to Vás i holky zaujme!
    Přeji hodně zdraví rodince a další krásné příspěvky! Těším se Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Tetín je krásné místo :) A zkusili jste vinotéku pana Hampejze v Tetíně? Pan Hampejz se ženou jsou moc milí a kromě vinotéky se starají o rozkvět okolí a spoustu akcí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, jéje že známe a máme rádi víno Hruška:-)Jen nám pan majitel vinotéky tedy sympaťák nepřijde. Paní ano. Dokonce jsme jeli na podzim přímo k panu Hruškovi do Blatničky do sklípku. Skvělá vína, ale dražší.

      Vymazat
  5. Překrásné místo, úchvatné fotky. Další z míst, které je mi zatím ukryto. Ale píšu si...:-)
    Hezké dny Moniko
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, opět krása. I já miluju ty podzimní mlhy a jejich tajemné kouzlo, které dodávají krajině. Nádherná místa navštěvujete.

    OdpovědětVymazat
  8. Moniko, letos v létě jsem byla na Tetíně. Bylo to nachystáno pro mne jako překvapení. Jak jsem kráčela na ostroh, připadalo mi to místo zvláštní. A jak jsem tam seděla a koukala - magické místo, na které si vzpomenu aspoň 1 x týdně. S vašimi krásnými fotkami více krát. Moc děkuji. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásný! Podzim je krásný.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥