sobota 4. listopadu 2017

andělská nadílka GA


Tak a je to konečně tady. Tolik jsem se těšila, až vám budu moci představit výsledek projektu, ke kterému jsem byla oslovena českou firmou DARRÉ. V červnu mi zavolal pan majitel a požádal mě, jestli bych nechtěla sama navrhnout látky, z kterých Darré šije povlečení. Je až neuvěřitelné, jaké krásné tvůrčí příležitosti se mi díky psaní blogu dostává. Jsem za ně opravdu vděčná. O takové spolupráci se mi ani ve snu nezdálo. 
V červenci jsme se s manželi Kuchařovými sešli, prohlédli jsme nespočet návrhů a vyhrál motiv, který ale ještě dnes neuvidíte. Ten si necháme jako překvapení po novém roce. Paní Kuchařová měla totiž ještě vizi předvánočních andělských látek, tak jsem vzala fix a začala kreslit nanovo. A dnes vám mohu představit výsledek naší společné práce .... majitelů firmy, mé, grafiků, výrobců látek a šikovných rukou švadlen ... andělská limitovaná série přímo z kopečku s kvalitou českých látek a precizního ušití. 









Povlečení je oboustranné. Z jedné strany andělé a z druhé hvězdy. Můžete si vybrat klasické bavlněné povlečení, nebo variantu z krepu, která je bezúdržbová, protože se nemusí po vyprání žehlit. 
K ložní soupravě si můžete objednat také doplňující malé polštářky 40x40 cm. 
Pokud máte jiné polštáře, než je klasický rozměr 70x90 cm, v Darré vám je zadarmo přešijí na velikosti,  jaké potřebujete. Stačí připsat k objednávce. Kdo máte ikeácké peřiny jako my, nebojte, rozměr šíře 150 cm se krásně vejde.
K andělům se hodí snad celá škála barevných prostěradel. V Darré nabízí rovnou 55 odstínů, takže určitě vyberete ten pravý pro vás. Lepší prostěradla neznám, postupně jsem doma obměnila všechna.













Manželé Kuchařovi mysleli při výrobě povlečení na všechno do nejmenších detailů. Při balení souprav vycházeli z mých oblíbených černých tabulí a bílého písma. Takže vedle kresby jsem pro vás i nadepisovala přebaly.


A když andělská nadílka, tak tedy pořádně štědrá.
Pro šest z vás tu mám po jednom bavlněném povlečení v premium kvalitě na velkou postel v rozměrech 140x200 cm.
Stačí napsat pár slov do komentáře a čekat do středečního večera, kdy v 18h vylosuji šťastlivce, kteří obdrží vánoční balíček s andělskou nadílkou.
TADY najdete výsledek naší spolupráce, pokud byste chtěli mít toto povlečení doma a ve středu nevyhráli.
Ještě jednou veliké DĚKUJI firmě Darré za úžasnou možnost podílet se na tak krásném a tvůrčím projektu. Bylo mi ctí a radostí.
Andělé zkrátka existují♥
Vám všem držím palce v soutěži a přeji krásný víkend.

821 komentářů:

  1. Dobrý den, Mončo. Teda nestačím se divit, jak široký máte záběr. :-) Povlečení je úžasné a jelikož jedno z nich ve středu čeká na mě, druhé rozhodně ještě dokoupím. (Zkouším, zda se přání vyplní, když si nebudu připouštět negativní myšlenku.) Vám přeji, ať se Vám v něm zdají lehounké, chundelaté a usměvavé sny. Bára

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno paní Moniko, ložní prádlo je úžasné! S obrázky těch, kteří ve vánočním čase nesmí chybět. A představa, že by mě zachumlanou i s mými dětmi ochraňovali andílci i při spánku, mě zahřívá u srdce.😊

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dobré sobotní ráno paní Moniko, jako vždy prostě úžasné. Z povlečení na mě dýchne Vaše tvorba a to je prostě skvělé, čerpám z Vaší dávky energie každý den.

    Děkuji za to, že jste!
    A já už teď uhánim ke kadeřnici, dnes se mi vdává má nejlepší kamarádka a já můžu být u toho.:-)

    Zdravím na Kopeček ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ránko, andilci, černá a bílá, přesně vystihnutý váš blog. Vypadá to úžasně a moc by se mi to líbilo v naší nové ložnici. Snad se poštěstí:) hezký víkend:)) Any

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moní, to je neuvěřitelné. Moc vám fandím. Překvapujete každým dnem.
    Budu prosit ty nahoře, abych měla tu možnost vyhrát a dokoupit druhé:-)
    Děkuji,
    Kateřina Váchová.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné povlečení originální.Určitě se v něm leží jak na obláčku:)Hanka hankafb@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, to je skvělý počin. Gratuluji!! Moc se vám to povedlo. Holky jsou určitě také nadšené. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Celý Váš blog je pěkný. Obdivuju,co všechno stíháte.Jindra.

    OdpovědětVymazat
  9. Povlečení je krásné, ale i ten obal je škoda vyhazovat ��

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je nádhera! To jsou vánoční dárky jak se patří.
    Moc ráda bych spala v nebesích s Vašimi andílky. Díky za soutěž.
    Jitka Bláhová.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, povlečení je nádherné. Zapojuji se do soutěže. Krásný den. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné jemné povlečení!Andělské spaní.Opravdu moc hezké. Blanka Polanská

    OdpovědětVymazat
  13. Kouzelné, krásná práce, gratuluji a připojuji se k soutěžícím. Alena

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji!byla to jistě výzva a vám se to náramně povedlo!ostatně jako vždy..moc by se mi líbilo,mít tuhle krásu doma.nikola c.

    OdpovědětVymazat
  15. To je krása ♥ To povlečení nemá chybu, kromě té, že ho ještě nemám doma��. Velmi ráda čtu Váš blog. Je plný pohody a krásné inspirace. Přeji příjemné podzimní dny. Zuzana Šindelářová

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím na kopeček! To je taková nádera, že i kdybych nevyhrála, objednám celé naší rodině! Jste nesmírně šikovná a máte můj obdiv, Moniko! Ať se Vám i Vašim dětem krásně spí! Jana Trnčáková

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, ty jsi úžasná, jak to všechno stíháš??? povlečení je krásné jako všechno ostatní, co děláš. Nakupuji povlečení od jiného českého výrobce, ale ráda se podívám i na toto. Štěstí ve hře nemám, kouknu na stránky a objednám.
    pohodové podzimní chvíle.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna včera jsem probrala a zlikvidovala staré opotřebované povlečení a u toho přemýšlela jaké nové koupit. Teď mám jasno!
    Vaše obrázky nám budou navozovat příjemné a klidné spaní.

    OdpovědětVymazat
  19. Luxusní záležitost,Moni.Jsou výzvy kterým se jen těžko odolává...velká gratulace ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  20. Moniko, smekám, jste všichni úžasní!
    Zlaté české hlavičky a ručičky ;)
    Hezký víkend, Ilona

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné ráno na Kopeček! Je to úžasné, z Vaši práce na mě vyskočilo tolik lásky a radosti, tak jako to srší z celého blogu, tolik spokojenosti a pohody. Vždy když se chci uklidnit, kouknu na Vaše stránky a inspiruju se. Proto si Vaše povlečení přeji tak i tak, vím, že když si zalezu pod peřinu, přejde na mě pohoda, klid, spokojenost a láska a to bude se krásně spát :-) Anet

    OdpovědětVymazat
  22. Po ránu mne nic nemohlo potěšit více nez tento úžasný příspěvek,je to prostě wow.Gratuluji.Šikovné ruce jsou holt šikovné ruce 😇🍀.Krásné kreativní dny ÁLA

    OdpovědětVymazat
  23. Po ránu mne nic nemohlo potěšit více nez tento úžasný příspěvek,je to prostě wow.Gratuluji.Šikovné ruce jsou holt šikovné ruce 😇🍀.Krásné kreativní dny ÁLA

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji krásný den na kopeček povlečení je nádherné,neustále překvapujete co všechno zvládáte.Moc děkuju za inspiraci na dárky.Věra

    OdpovědětVymazat
  25. Dobré ráno na Kopeček. Andílci jsou nádherní. V tomto čase přímo pohlazení na duši. Vody se těšíme na novém příspěvky, kterého jsou plném pohody a inspirace. Do o středy dlouhé čekání, přiobjedná raději už teď. :) Krásného dny a ještě lepší andělské sny. Soňa

    OdpovědětVymazat
  26. Opravdu krásná práce. Jsem hrozně zvědavá, jaké překvapení nás čeká po Novém roce. Ráda se zapojím, už teď vím, komu bych těma andílkama udělala velkou radost :) Monika

    OdpovědětVymazat
  27. Povlečení je úžasné, moc se Vám povedlo! Mám ráda Váš blog. Snad se na nás usměje štěsti. Hanka

    OdpovědětVymazat
  28. Moni, to se povedlo a pritnam se, ze i my uz mame dvoje darre povleceni diky Vam doma. ja tecka drnda seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Moniko. ...je to radost, uvidět zcela český výrobek, spolupráce se povedla na jedničku, určitě nebyla poslední :-)
    Krása s nápadem :-)
    Hezké podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  30. To je úžasné Moniko.Anicka Brouky Štebetakova.

    OdpovědětVymazat
  31. dobrý den. Že vyrábíte mýdla a jste velmi kreativní člověk, to vím už dávno, ale že děláte i povlečení, to jsem zjistila až dnes!! Potisk je nádherný a úplně mi vdechl do tváře blížící se Vánoce :) gratuluji ke spolupráci a zkusím štěstí - držím palce i ostatním. Andílci byli, jsou a budou cool :)

    OdpovědětVymazat
  32. Dobre rano.Povleceni je primo andelske.Klara

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Moni, děkuji Váš blog. Už podle Vás pečeme roladu, tvoříme andílky, počítáme matematiku a dnes dostane můj Vašík k narozeninám knížky z Agatina světa. Jste pro milou inspirací, virtuální kamarádkou a potěšením v ranních hodinách, kdy mám čas na čtení toho, co mě baví. Děkuji P.S: Věřím na anděly... co víc napsat. Mějte se krásně. Moc zdravím také z kopečku, ale blízko Labe.. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Jeee, to je krasna andelska nadilka:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Krasne dobre ranko, moc vam fandim. Jste neuveritelne sikovna. Jen tak dal :-). Zdravime celou rodinku.

    OdpovědětVymazat
  36. Tak takto krásné povlečení jsem ještě neviděla. Jen tiše závidím .......Iva

    OdpovědětVymazat
  37. Povleceni je prostě nádherné, určité zvazim nakup dětem pod stromecek. Obdivuji,co všechno stojaté,to je prostě neuvěřitelne! PetraS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stihate jsem mela na mysli:)

      Vymazat
  38. Mám ráda originalitu zejména když je spojena s českým produktem! Paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  39. Dobré ráno na kopeček. Povlečení jsou nádherná a tak věřím, že se na mě usměje štěstí a budu si moc ve středu doobjednat i druhou postel😏 Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  40. Jste opravdu neuvěřitelně šikovná! Povlečení je nádherné. Děkuji za soutěž a zdravím.

    OdpovědětVymazat
  41. Do každé postýlky jedině andílky:)Konečně něco jemného, hezkého, vánočního a hlavně bez sobů!! Moc pěkné, třeba se na mě usměje štěstí a když ne, mám tip na hezký dárek. Pěknou sobotu:) Iveta Pečová

    OdpovědětVymazat
  42. Krásné povlečení. Moc Vám s dětmi na kopeček zdravím.
    Přeji krásný podzim.

    OdpovědětVymazat
  43. Ti andílci jsou nádherní! (Všichni andílci od vás - i ti dřevění.)
    Děkuji za vánoční inspiraci :-)
    Michaela P.

    OdpovědětVymazat
  44. Úžasné jsou. Stíháte toho opravdu hodně. Ta kombinace s černou je nádherná. Je v tom vidět vals rukopis. Těším se buď na výhru nebo bude objednávka. 😃

    OdpovědětVymazat
  45. Tak to je nádhera,moc se vám to povedlo. To musí být krásné andělské spaní.Milena

    OdpovědětVymazat
  46. Dobrý den, velmi obdivuji Vaši kreativitu. Vždy se nechávám inspirovat tím, jaké tvoříte výrobky s dětmi, protože sama pracuji ve školce. Líbí se mi, jak používáte tuš v kombinaci s barvami nebo jiným materiálem. Zrovna tento týden jsme s dětmi zkoušeli malovat tuší a dopadlo to překvapivě dobře i u maličkých dětí :-) A návrh povlečení mě ani nepřekvapuje, že je tak dokonalý. Pohodový víkend. Mi-Kaela

    OdpovědětVymazat
  47. Kolekce je opravdu překrásná. Jednoduchá ale všeříkající. I s těmi přebaly které se povedly. Váš talent je všestranný a jsem upřímně ráda že se s námi o něj dělíte. Krásnou sobotu Jana

    OdpovědětVymazat
  48. Moni povlečeni je přimo andělske.Zkusim štěsti.
    Zdravim na kopeček.
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Hezkou slunečnou sobotu. Povlečení se vám všem moc povedlo. Je určite prijemne spat v andělských peřinách. Je to krásný dárek i pro nás co vás pravidelne cteme:-) přeji hodně hezkých dnu. Veronika apollis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Blahopřeji a já jsem pyšná že se alespoň takto s touto úžasně šikovnou paní znám.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  51. Hned po ránu tady vidím takovou krásu! Opravdu mi spadla brada, to se faaaakt povedlo. Přeju hodně další takto úžasné spolupráce:-) miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Zdravi na kopeček a moc gratuluji.To se vam Moni povedlo,jste šikovna.I ja rada zkusim štěsti.
    Mnoho pozdravu a krasny podzim.
    Aneta

    OdpovědětVymazat
  53. Povlečení je opravdu nádherné....mě dostalo na první pohled a tak se přihlašuji.....i když mám již dva kousky objednané.
    Mějte se hezky na kopečku
    rejnova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Nádherné povlečení :-)) Možná, že se na mě usměje štěstí, ale přeji ho i ostatním :-) Krásné podzimní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Moc zdravím k vám na kopeček ��!
    Povlečení je nádherné! Miluji anděly, jsou mojí srdeční záležitostí, zdobí můj byt - takže nad takovýmto povlečením mi srdce zaplesalo ��!
    Děkuji za soutěž a přeji krásný víkend!
    Na kopeček zdraví Jana Rajdlová

    OdpovědětVymazat
  56. Povlečení je krásné! Povedené!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  57. Krasne a jestli vyhrajeme,budou ho urcite nutne potrebovat vsechny 3 deti... Maji ho take do malych postylek? Martina (mk.ag(zavinac)centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  58. Moni, to je opravdu nádhera :-) Přeji krásnou sobotu, Verča
    verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat
  59. Povlečení je moc krásné, kdyby se na mě usmálo štěstí, to by bylo něco :-) Míša

    OdpovědětVymazat
  60. Krásně jednoduché a jednoduše krásné:) Díky za milý blog!
    Bára

    OdpovědětVymazat
  61. Vaše kreativita je bezbřehá... Super nápad, krásné provedení.

    OdpovědětVymazat
  62. To je prostě neskutečná krása. Moc gratuluju k takové příležitosti! Nádherná záležitost!!!
    Přeji všem sny plné andělů, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  63. I když nejspíš nevyhraji (pravděpodobnost je neúprosná ;-) ), tak to musím zkusit! Povlečení je nádherné a třeba by ti andílci ty moje dva čerty trochu zklidnili ;-) Přeji krásný a klidný blížící se advent!

    OdpovědětVymazat
  64. Mončo, jedním slovem: úžasné. Ať se Vám i nadále daří. Vaše stránky jsou nesmírně inspirující.
    Dana S.

    OdpovědětVymazat
  65. Teda, povlečení je krásné a věřím, že to byla zajímavá spolupráce. Děkuji za GA a pěkný víkend, Iva K.

    OdpovědětVymazat
  66. Dobrý den Moni, povlečení je skutečně nádherné☺ výborný nápad!!! Ráda se inspiruji na vašem blogu. Zdravím na Kopeček Dita

    OdpovědětVymazat
  67. Mončo, je to nádhera, která Tě přesně vystihuje. Anděl tvoří anděly:) Úžasná příležitost s krásným výsledkem. Moc gratuluju. Zasloužila sis to!

    OdpovědětVymazat
  68. Vaši andělé nám zdobí terasu již několikátý rok a všichni je obdivují. Inspirovala jsem se u vás již vícekrát. Povlečení je taktéž krásné, tak zkusím štěstí 🍀 díky za soutěž ivana.rubesova@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Zdravím Moni, to je moc hezký andělský povlečení..sháním holkám pod stromeček a tohle by jim mohlo líbit i když u holek ještě vede hodně barevné s pohádkovýma postavičkama..asi si ho koupíme do ložnice :-) Pavlína..huggy7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. To je úžasný, moc gratuluju k takový příležitosti. Je to nádhera. I když nevyhraju, určitě si je objednám, hlavně aby jich měli dost pro všechny:) jakubcova.olga@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Milá paní Moniko, andělské povlečení je překrásné, miluji anděly a věřím na ně , moc se Vám to povedlo. Přeji krásný víkend plný sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  72. Wau, moc gratuluji Mončo, nádhera. Opravdu.....smekám. Petra vond@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Dobré ráno,ale chtěla bych se hned přikrýt peřinkou s andílky.Nádhera!Paní Moniko,jste muj kreativní anděl!Těším se vždy co bude nového na blogu.Děkuji a moc gratuluji. Zkusím štěsti....Usmívajíci se a mávám na vás ..... Iva

    OdpovědětVymazat
  74. Dobrý den, je vidět, že to byla - je krásná spoluprace! Moc se povedlo! Přeji krásné dny! Zdraví Radka

    OdpovědětVymazat
  75. Teeeeda....to musí být holky na mamku pyšné... Také jsem na anděly. Dokonce jsem si kdysi nechala vyrobit od jedné šikovné maminky, zlatnice, přívěsek anděla dle návrhu. Tak se jí to povedlo, že jsem nechala udělat i pro mé dcery. Jste opravdu šikula.

    OdpovědětVymazat
  76. Milá Mončo, andělé existují. Vy jste toho důkazem :O) Opravdu móóóc krásné povlečení!!!
    Děkuji za možnost si zasoutěžit.
    Přeji hezký víkend
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  77. Kazdy rok kupuji nove povleceni. Jeste ze jsem neobjednala to z Lidlu co jsem mela v planu. Doufam, ze se usmeje stesti a kdyz ne. Urcite s chuti objednam �� mate opravdu talent������ Bara babssphoto@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Milá paní Moniko, od Vás je všechno pěkné, mohla byste navrhovat častěji :-) Krásný víkend. Lenka Pfefferová

    OdpovědětVymazat
  79. Tak to je paráda, nádherné povlečení, opravdu se moc povedlo.
    Přeju krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  80. Je nádherné !!! Velká gratulace letí na Kopeček. Pod ním musí být sny přímo andělské.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  81. Mončo, moc gratuluji ke krásnému projektu. Děkuji za hezkou soutěž, které se ráda zúčastním. Hezké dny Hanka. haju@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Nádhera a to vyladění včetně popisků na balení. To musí být radost, když se taková spolupráce povede.Moc se vám to povedlo.moniKa...s.monique@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Zdravím na kopečku:-)..... to se tedy povedlo, děkujeme! Ifka

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj Moni, dlouho jsem nepsala...ale sledují a čtu s pravidelností. Neustále překvapuješ, jsi prostě neskutečná. Nechápu, kde ten elán stále bereš.
    Povlečení je moc krásné a je bezva, vidět tvůj rukopis. Prostě jsi anděl a já tě obdivuji ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  85. Tak co kdyby..... Přeju krásné víkendové ráno a děkuju za vážně krásný námět i zpracování. Už máme na povlečení všemožné motivy, ale usměvaví andělíčci dosud chyběli. Jste moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  86. Povlečení je nádherné! Jen mně trochu chybí klučičí verze. Ale já mám i holčičku , tak zkusím štěstí. Hana Malá

    OdpovědětVymazat
  87. Moniko, povlečení krásné,kéž by se na mne usmálo štěstí.Váš blog sleduji každý den a přeji mnoho úspěchů v dalším tvoření.Boža

    OdpovědětVymazat
  88. Dobrý den Moni, povlečení je krásné, jste úžasná! Lucie

    OdpovědětVymazat
  89. Jana z větrné hůrky4. listopadu 2017 8:16

    Taky zkouším štěstí. Povlečení je opravdu krásné, v takovém se budou zdát jen andělské sny.Moniko, takové příležitosti si zasloužíte, váš blog vždycky pohladí po duši a potěší oko ����

    OdpovědětVymazat
  90. Povlečení s Vaším "rukopisem" je moc krásné. Gratuluju. A děkuji i za tuto soutěž, které se moc ráda zúčastním. Hezký den, Jana
    Pazderkova.jana@email.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Moni, povlečení je úžasné!!! Krásná spolupráce, vše vypracováno do nejmenších detailů a k tomu ještě doplněno magnety, pohlednicemi, samolepkami.... nádhera!!!
    Jsi šikulka a děvčata jsou určitě na maminku pyšná.
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  92. Dobrý den Na Kopeček,
    jedním slovem krása. Líbí se mi kombinace a nápad, andílkové jsou pěkní. Přeji mnoho úspěchů.
    Silva
    silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Moni,

    gratuluji ke spolupráci , povlečení ´je skvělé .Hezké podzimní dny . J.

    OdpovědětVymazat
  94. Krásné povlečení, klobouk dolů! Jste šikulka! Petra Kunešová

    OdpovědětVymazat
  95. Ti andílci jsou boží :-) A jsem zvědavá na novoroční překvapení.

    OdpovědětVymazat
  96. Andělů není nikdy dost. Ať vám i nadále život dává to, co potřebujete.Hana

    OdpovědětVymazat
  97. Přeji příjemný a dobrý den, paní Moniko, tu sluníčkový den a u Vás andílkový den ;-). Naprosto úžasné, dokonalé a zase inspirující :-). Jste úžasná :-*.

    OdpovědětVymazat
  98. Tady by nestačilo jen pár slov, snad jen vyjmenovat všechny superlativy :-)
    Opravdu krásné! SoVička

    OdpovědětVymazat
  99. Krásné sobotní ráno, Moniko,
    jedním slovem krása.... v takovém povlečení se bude sníčkovat:-) Do čeho všeho, vy se nepustíte, jste velice šikovná a nápaditá. Líbí se mi Váš styl... jen tak dál, držím palce a těším se na další "překvápko".
    Hezký podzimní víkend
    Jitka jprochazkova.1973@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Krásné, andělé jsou potřeba pořád :)

    OdpovědětVymazat
  101. Dobrý den, povlečení je nádherné stejně jako Váš blog...čtu ho už dva roky a jsem ráda, že jsem ho našla. Třeba se na mě usměje štěstí...pozdrav ze Zlína. MarcelaF72@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. To je krása! Pod tím se musí spát opravdu andělsky :-)

    OdpovědětVymazat
  103. Hezký víkend, jedním slovem nádhera ! Kéž by se na mě usmálo štěstí při losování :o)

    Hanka

    OdpovědětVymazat
  104. Dobrý den, opět máte za jedna. Gratuluji. S pozdravem drmot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Tak to povlečení je božské, či spíše andělské. Ráda zkusím štěstí. dana

    OdpovědětVymazat
  106. Opravdu krasne a vkusne! Do domacnosti k mym trem chlapum bych si jedno takove prala - pro sebe:-). Karolina z Kralovaku

    OdpovědětVymazat
  107. Pár slov mi nedělá problém :). Pár slov u takové parády ale problémem je...nádhera, tohle je fakt nádhera, Moniko. OK - když budu mít štěstí, budu se moc radovat. Když bude mít štěstí někdo jiný, budu se radovat taky - použiji klik na TADY :)
    Mávám z Chebu. Hanka R.
    JACKYOO1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Júúj, obliečky sú nádherné, tak ako celý váš blog. Práve som si dvoje vaše obliečky objednala z obchodu do spálne a keď ich dcérka zbadala, bola nimi nadšená a chcela by ich tiež do svojej izbičky. Prajem veľa úspechov v ďalšej tvorbe. Pozdravujeme zo Slovenska. Darina... mandarinka3D@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  109. Nádherné povlečení a ještě k tomu v krásném obalu, tak jako vše u vás Moniko. Jste mojí inspirací. Barunkabavlnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Povlečení je nádherné a Vy neuvěřitelně šikovná! Ať se Vám daří i nadále, těším se na knihu.D.

    OdpovědětVymazat
  111. Jednoduse ve zkratce. Povleceni je proste andelske ���� Vas blog se mi moc libi. Mejte se krasne. Kamila kamila.kvasnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Jste moc šikovná.Krásný návrh.Vše se Vám povedlo na jedničku.Přeji hezký víkend.Danča

    OdpovědětVymazat
  113. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  114. Krásný jemný motiv, moc by se mi povlečení líbilo. Asi napíšu Ježíškovi. Petraobrdlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Milá pani Monika, v prvom rade Vám chcem napísať, že Váš blog sledujem už niekoľko rokov a ste pre nas veľkou inšpiráciou - tento rok sme na vianočné obdobie prichystaní anjelikmi z pňou ;-) čítanie Vášho blogu je zároveň skvelým relaxom na materskej dovolenke a pastvou pre oči zase Vaša záhrada. Snáď sa na nás usmeje šťastie a na Slovensko zavíta anjelské posteľné prádlo ;) zdravíme z východného Slovenska !!! JANKA B.

    OdpovědětVymazat
  116. Dobrý den Moniko, vaše andělské povlečení mě doslova uchvátilo. Vánoce se nám prostě nezadržitelně blíží. Z. (Zuzana.D@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  117. Krásné, dech beroucí! Andělů není nikdy dost! :)
    Toto povlečení by naší nové ložnici slušelo. Ráda si zasoutěžím.
    Fandím Vám a ráda Vás sleduji. Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  118. Jednoduché, krásné! Jitka
    j.mayerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Nádhera, ostatně jako vše do čeho se pustíte Mončo :-) Děkuji! jolana.safrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Lenka Lajcmanová4. listopadu 2017 8:53

    Dobré listopadové ráno paní Moniko. Ve spojitosti s vašimi rozličnými náměty a s jakou přirozeností vedete sebe, rodinu a děti ve škole ke tvorbě, dýchlo na mne pomyšlení na adventní čas, který se pomaloučku blíží. Posílám Vám i já na oplátku inspiraci na dárek v podobě knihy - básní od Vladimíra Vokolka "Lidské klubíčko". Přeji Vám klidný listopadový čas. Lenka Lajcmanová

    OdpovědětVymazat
  121. Tohle se opravdu moc povedlo, krása :-) Lenka lencagazdova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Milá Moni,ty jsi úžasná,jak to stíháš,povlečení je překrásné ,přesně tvůj styl.Zdravím celý kopeček,pa Dáša

    OdpovědětVymazat
  123. Krasa ❤!!!!
    Podle me vic neni potreba rikat...
    Jurincova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Moni, zase jste nezklamala. Jednoduše nádhera. Máte neuvěřitelný talent snad na vše. Pomalu se začínám zase těšit na adventní výzdobu, co nového vymyslite...Milada

    OdpovědětVymazat
  125. Dobrý den, Moniko. Napsala bych, i kdyby se nejednalo o nějakou výhru.
    Jste nejen výborná paní učitelka, ale velice aktivní, činorodá žena. Přeji Vám plno dalších úspěchů a nápadů. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  126. Pěkný den, Moniko,
    moc děkuji za možnost účastnit se soutěže o něco tak krásného... moc se Vám to povedlo a spolupráci Vám moc přeji... je to nádhera! :)
    Mějte pěkné listopadové dny, jste opravdovou inspirací! :)
    Peťka :)
    skyscraper0801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Krásné andělské povlečení, anděle můžu ve všech formách, moc se povedlo. S pozdravem zuzana, brabcovacb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Moniko,
    naprosto dokonalé, smekám!
    Spojení andělů, hvězd, sladké sny,...co víc si přát!
    Zkusím také štěstí, ale stejně asi neodolám a nadělíme si ho pod stromeček .
    Díky!
    krásný víkend všem na kopeček :-)
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Dobrý den, Vaše kresba je nádherná, voní advenem a Vánocemi. Chtěla bych toto krásné povlečení vyhrát pro dcerku pod stromeček. Hezký den, Markéta

    OdpovědětVymazat
  130. Moc krásné, nemůžu se vynadívat! Netrpělivě čekám na každý nový příspěvek na Vašem úžasném blogu, dýchajícím nekončící pohodou. Jste studnicí inspirace. Díky! B.Bláhová

    OdpovědětVymazat
  131. Dobre rano ☀️ Povleceni je krasne �� Mám moc rada jednoduché, čisté veci a kombinaci bílé a černé, takze ani u nas nebudou andílci chybět - deti jsou nadšene a uz se nemůžou dockat �� Mejte hezky vikend! Martina (martina.m.cervena@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  132. No tak to je naprostá pecka Mončo. Moc gratuluji k takové spolupráci. Opravdu krásné =) Moc bych chtěla konečně něco vyhrát a zrovna takovou nádheru. Třeba se podaří =) Hezký víkend, Veronika. bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Monco,to je takova nadhera. Nemam slov, proste u tebe je vsechno krasne, jednoduche, s citem pro vec. Moc Vas vsechny zdravim.Lucka luciepoulova@seznam. cz

    OdpovědětVymazat
  134. Povlečení je úžasné! V jednoduchosti je krása a tady dýchá z každého kousku. Máte můj obdiv a jsem moc ráda, že jsem Váš blog objevila. Mějte se moc krásně! Verča (Balunova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  135. Dobrý den paní Moniko pochvalu si zasloužíte i bez soutěže :-))) Váš otisk nejen na povlečení je naprosto jedinečný! Smekám... Hezký nadcházející adventní čas posílám z Krumlova ...

    OdpovědětVymazat
  136. Krásný den, Mončo, nedá mi to se nezúčastnit, to je taková nádhera ♥ ♥ ♥
    Držím si palce, povlečení by donesl Ježíšek dětem pod stromeček.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Moniko,Vy tedy dokážete stále překvapovat, ani jsem při čtení příspěvku nedýchala, jedním slovem nádhera. Hned jsem přemýšlele jestli dceři nebo nám. Nádherné jsou i magnetky, díky na krásný typ k vánocům. Krásné dny, Olga ojarolimova@upcmail.cz

    OdpovědětVymazat
  138. nádherné povlečení, kvalitního povlečení není nikdy dost, byl by to krásný dárek pod stromeček,Lenka T.
    l.tailorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Milá Moni,tak tohle je opravdu bomba.Je úžasné a Vy také.Váš blog navštěvuji pravidelně a čerpám mnoho inspirací.Snad se štěstí usměje.Mějte se fajn s pozdravem r.zdenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Milá Mončo povlečení je opravdu nádherné, jsi skvělá, že se Ti podařilo něco tak pěkného navrhnout. Ale úplně mi to k Tobě prostě sedí :-). Ráda také zkusím štěstí v soutěži a pokud nevyhraji, povlečení si stejně objednám :-). Zdravím všechny moc na kopeček. Katka Blažková

    OdpovědětVymazat
  141. Muselo být opravdu skvělé se podílet na něčem tak krásném. ''Vánoční'' povlečení bych normálně asi nekoupila, kvůli omezenému využití, ale tyto andílky bych mohla povlékat pořád, protože by krásně ladilo s povahou mojí holčičky, to je také andílek <3
    Ale tohle povlečení nemá plus jen za vzor, mam doma několik druhů a Darre je prostě nejlepší :-)
    marketa.knavova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Milá Moniko, povlečení se povedlo. Moc ráda k Vám nakukuji a nechávám se inspirovat. Hezký víkend.Jitka marek.brychta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Povlečení je moc krásné, zkusím štěstí. Andílky máme rádi ve všech podobách, dneska se chystáme tvořit s dcerkou anděla ze špalku, váš blog mě hodně inspiruje, je můj nejoblíbenější ♥ Krásný den od nás ze Šilheřovic. (michaelaheczko@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  144. Ležím v nemocničním povlečení a najednou taková krása. Pliskova23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Čistá krása a ještě ke všemu andělská...moc hezké...jaliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Milá Moniko, Váš blog čtu pravidelně, jste pro mne velkou inspirací :-). Povlečení je naprostá bomba, moc se povedlo!!!Nádhera!!! Iveta P. iprunerova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Mončo, to je nádhera! Příležitost i výsledek andělského povlečení. Dcerka bude mít narozeniny a dostane velkou postel, nové velké povlečení by se jí určitě líbilo. Krásné podzimní dny! Katka bubnovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Milá Moniko, tak tahle spolupráce je opravdu vydařená. Krásně jste povlečení navrhla. Líbí se mi hlavně ty detaily na andělíčcích - pruhované punčošky, různé druhy účesů... Děkuji za možnost povlečení vyhrát. Alča (chataricky@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  149. Moni krása ♡
    Třeba se na mě usměje štěstí :)
    Dekujeme za vás blog.
    Marie
    mari.lasi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Dobrý den, povlečení je opravdu vydařené, prostě boží, není co dodat...:) Terka (terezek@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  151. Wow! Krásné příležitosti a myslím, že jsou naprosto oprávněné. Na váš blog se vracím moc ráda a čerpám tu obrovskou inspiraci! Povlečení vypadá naprosto úžasně! Jen se zachumlatua a nechat si zdát krásné sny :) email:machyska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Krásné paní Moniko..zachumlat se a snít..třeba o vánocích.To bych ráda! mar.hefka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Moni, nádhera jako vždy�� Povlečení jste vymysleli překrásné. Krásný vikend přeji. Zuza❤

    OdpovědětVymazat
  154. Mončo,už od léta hledám vánoční povlečení a dnes jsem ho našla na Tvém blogu, je dokonalé :O)) Už mám objednáno a těším se na balíček jako malá holka.Děkuji Andi Pellová

    OdpovědětVymazat
  155. Andělské spaní co víc si přát :-) Taky bych ráda vlastnila toto povlečení, třeba se štěstí tentokrát unaví a slétne k nám :-) Přejí krásný podzimní víkend. Andrea Topka.

    OdpovědětVymazat
  156. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  157. Moni, bylo by úžasné spát v tak krásném povlečení....pa Vokopka vokolkovapa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Zdravím Moni, nádherné!!Tohle je láska na první pohled...Krásný den. Zuzka zuzu.sl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Je krásné, když se někomu plní sny a je ještě krásnější, když výsledkem je potěšení i pro ostatní lidi!
    Ať se vám i nadále daří alespon tak, jako doposud! Tereza a Mia

    OdpovědětVymazat
  160. Mila Moni,to ze mi navstevy u Vas delaji svet ruzovejsi,to vite.Andely miluji a rada se jimi obklopuji.A povleceni....je uzasne.Praci ceskych rucicek rada podporuji.A ted si jen preji vyhru.Mejte se sedmikrasne. jplihal68@gmail.com JP

    OdpovědětVymazat
  161. Dobry den, Vase povleceni je kouzelne a ja mam nadherny vanocni darek pro dceru. Preji dalsi takove tvurci nabidky. Denisa (denisa.cihlarova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  162. Mončo, gratuluji ke spolupráci s firmou Darre. Povlečení je úžasné. Krásný den Vendula - vendulahk@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Nádherné, decentní povlečení!! ��
    děkuji za příspěvek.
    Pavla

    pa.hanusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Moni tohle se Ti opravdu moc povedlo, opravdu nádherné povlečení a já si jdu ihned kliknout do košíku pro nás do ložnice. Napadlo mě, nechtěla by jsi nakreslit ještě klučičí verzi? hvězdy super, ale andělky mi doma neprojdou. Co třeba komety a něco víc neutrálního. Nebo vesmír? Už se těším až se zavrtám do andělského povlečení.

    OdpovědětVymazat
  165. Krásné povlečení. Anděly mám moc ráda. Vyrábím je hlavně z černého drátu do oken i jako svícny. Tento motiv i na peřinách by byl moc krásný. Krásný den Jana

    OdpovědětVymazat
  166. Monči, Vy jste renesanční žena :-) Váš blog je nádherný a hladí po duši-musíte mi prozradit recept na Vaši energii, která je snad neutuchající a je vidět, že život milujete a dokážete si ho užít!!!

    OdpovědětVymazat
  167. Mončo...smekám! Krásné,milé,jednoduché (v tom nejlepším slova smyslu!;)) a tím nadčasové! Opravdu se povedlo, gratuluji!
    Karolína
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Nádherný nápad, krasně jste ho zrealizovali. Ráda se se přidám, povlečeni je krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  169. Moni , krásné povlečení , v něm se musí spát .. Přeji spoustu podobně povedených nápadů .. Pěkné podzimní dny , Líba :-)

    OdpovědětVymazat
  170. Super, krásný, jemný objednávám i bez výhry...Lada

    OdpovědětVymazat
  171. To je proste nadhera. Originalni a ceske, to mam rada.
    Zdravim Zdenka Havelkova
    z.havelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Pani Moniko, děkujeme na kopeček. V andelském povlečení s prohlídkou Vašeho blogu a vinkem v ruce to budou ty správné HYGGE okamžiky. Moc zdravíme. Petra s rodinou

    OdpovědětVymazat
  173. Mila Mončo,povlečení je nádherné...miluji Vaše malované andílky...z dovolením je používám kde se dá...určitě hned objednávám,to nesmí doma chybět😉přeji krásný podzimní čas😇Mikeška

    OdpovědětVymazat
  174. Dobrý den Moniko, jste neuvěřitelně všestranná. Závidím Vám nápady, já mám občas pocit, že mě už nic nenapadá. Preji Vám hodně zdraví, štěstí a tvůrčích nápadů. Krásný den Pavlína

    OdpovědětVymazat
  175. To je úžasná kolekce a krásné balení.

    OdpovědětVymazat
  176. NAAAADHERNE, kuzelne a uplne odraza naladu na celom Tvojom blogu, Monicka :) Anjeli existuju :*

    OdpovědětVymazat
  177. Zdravím na Kopeček :) Nádherné jemné motívy anjelov na obliečkach učite zaujmú malých i veľkých spáčov :)Tiež si rada zasúťažím o krásne obliečky od vás :) Mária od Žiliny

    OdpovědětVymazat
  178. Já nemám slov, zírám a zírám. Skvělý nápad. Mějte se pěkně Ilona

    OdpovědětVymazat
  179. Krásné, jednoduché, veselé a tak nadčasové! V takové postýlce se zdají sny přímo andělské!
    Jitka
    jitkalepkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. No tak to je bomba! Moc se vám to povedlo. Ale i Vaše ostatní nápady z blogu jsou úžasné. Často je využíváme ve výtvarce s našimi třeťáky. Gábina gaso@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  181. To je krásný úspěch, Moniko. V jednoduchosti je krása, že? Blahopřeji a přeji mnoho takových pěkných projektů.

    OdpovědětVymazat
  182. Moniko, vy jste anděl, povlečení je krásné, podporujete českou firmu, vaš blog je moc fajn.
    Pavlina.prazakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Moniko,
    je úžasné a pro Vás určitě nabíjející moct se zúčastnit takové spolupráce - využijete tak naplno Vaše výtvarné nadání a dalším lidem tak uděláte velkou radost. Krásné.....
    Mějte hezké a naplněné podzimní dny
    Věra

    OdpovědětVymazat
  184. Mila Moni, povlečení je úžasné,jsi neskutečně šikovná. Tvoji andělíčci jsou moc krásní. Moc ráda se soutěže zůčastním. Krásný den na kopeček Martina K.

    OdpovědětVymazat
  185. Dobrý den,krásné povlečení,moc se Vám povedlo a tak i já zkusím štěstí.Přeji,ať se práce daří.S pozdravem Lenka

    OdpovědětVymazat
  186. To je naprostá pecka! Instantní vánoční nálada na začátku listopadu :-D Moc se vám povedlo.
    Denii

    OdpovědětVymazat
  187. Ty jo tak ty jsou úplně super. Moc krásné. Bára b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  188. Krásne a rovno anjelské .....
    Pozdravujem

    OdpovědětVymazat
  189. Spolupráce se vyplatila, protože výsledek e opravdu nádherný. Moc dobře si takové povlečení dovedu představit na mé velké posteli. Tak zkusím štěstí :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. Ahoj Moní, nádherné. Jsi skvělá návrhářka. Nezměníš povolání? Moc ráda se účastním soutěže. Jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  191. je to úžasné ako všetky vaše nápady:)

    OdpovědětVymazat
  192. Mila Monika,srdecne gratulujem, povliecky su nadherne a jemne, presne ako anjely.Mam vasu stranku nastavenu ako domovsku a casto sa nechavam "unasat" vasou kreativitou a dobijam energiu z krasnych fotografii. Dakujem, pozdravujem z Bratislavy a prajem vela dalsich takychto hrdych uspechov.
    Viktoria _ vika.orokocka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  193. Monika, vy jste neskutečná! <3 Další slova jsou prostě zbytečná.. :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zapomněla jsem napsat, že strašně nahlas tleskám a přeji! :)

      Vymazat
  194. Zdravím Moni, jste moc šikovná. Přeji hodně úspěchů. Hezký den Šárka.
    schusterova.sarka@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  195. Nádheré povlečení, moc se povedlo. Radka (r.starhova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  196. Andělská krása...
    Lenka (l.chramostova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  197. Dobrý den, dekuji za super tip na vánoční dárek! Zdraví Iva

    OdpovědětVymazat