sobota 7. října 2017

krásy podzimní











Užívejte těch barev a rozmanitostí. Na mě čeká zlaté moře na zahradě. Jen počkám, až vše uschne a o zábavu se mi listí na víkend postaralo a ještě několik dní postará. Jsme obklopeni vzrostlými stromy a to se jeden i čtyři na podzim zapotí :-)
Hezkou sobotu.
M.

8 komentářů:

  1. Dobrý den, Moniko, opravdu nádherné fotografie. Na takové zahradě bych i to listí ráda hrabala. Hezký víkend. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miluško. Však já to dělám také ráda, pohyb na vzduchu je vždy príma.

      Vymazat
  2. Na listi pouzivame sekacku se sbernym kosem, vse se prejede a je uklizeno bez hrabani, kos se musi casteji vysypavat, ale i tak je to velka casova uspora, zdravim vas, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám to stejně, Martinko. Ale naběhám se s košem hodně. Máme listí opravdu moře a bude padat další. Za plotem máme obr stromy a listí z nich končí u nás.

      Vymazat
  3. Jak já rozumím... Máme listnatý les ze dvou stran zahrady, k tomu modříny (ty spíš ráda nemám) :-(
    Hezký podzim Na Kopeček! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné. A bez těch barevných listnáčků by podzim nebyl tak kouzelný. Také rozumím, za plotem máme les. Moniko, vzpomněla jsem si na Vás a Vaši slabost pro krásné staré věci. Při toulkách Krétou jsme objevili maličký klášter, který byl právě rekonstruován. Na skládku vyhodili tolik zachovalých starých košů na révu, amfory, kamenné žlaby .... no já skoro plakala, když to nešlo zabalit. To by bylo něco pro Vás. Ale přivezli jsme alespoň úžasnou starou hůl z olivovníku a už spřádáme příběhy, komu asi sloužila. Mějte se krásně na kopečku.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, Moničko máte krásné počasí.Tady prší a prší.Výzdoba nádherná
    Martima

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥