pondělí 16. října 2017

domácí mýdla


Opět další mýdlová vlna na světě. Narozeniny, svátky a Vánoce přede mnou. A už začínám mýdlařit opět pro školní vánoční trh. Takže práce v mýdlotéce na plný úvazek :-) 
Toto černé je s aktivním uhlím.
 Aktivní  uhlí je vhodné na problematickou pokožku. Toto uhlí je vyrobeno ze skořápek kokosových ořechů a na pokožce přímo hladí. Mé oblíbené. Vhodné i na lupenku, ekzémy a vyrážky. Já se s ním i odličuji a používám na obličej, ale chce to pořádně zavřít oči :-)



levandulové mýdlo s modrým jílem, květy levandule a esencí
Modrý jíl pokožku detoxikuje a revitalizuje. 



mátové mýdlo s bylinkou i esencí


mýdlo s červeným jílem
Červený přírodní jíl pochází ze slunné Francie. Je bohatý na oxidy železa a draslík. Primárně se červený jíl dává do pleťových masek, ale v mýdle je také skvělý. Dodává pleti minerály, čistí a navrací přirozenou barvu.


měsíčkové mýdlo s esencí z pomerančů


svítání
V mýdle je modrá část s modrým jílem a sušenou levandulí a esencí. Černá část je s aktivním uhlím.


rozmarýnové mýdlo s esencí


vánoční mýdlo 
luhované ve skořici, badyánu a hřebíčku. Vánoční koření je i namleto v mýdle a voní zkrátka jako Vánoce


bylinkové mýdlo
Obsahuje asi sedmero bylin včetně měsíčku lékařského a esence z pomerančů


Kávové mýdlo
 dnes ve formě laté. Mýdlo je luhované v kávě a je přidaná namletá 100% arabika, která má na pleť peelingový efekt.


heřmánkové mýdlo s měsíčkem lékařským a esencí

Mějte pohodový den a děkuji za návštěvu.

27 komentářů:

  1. Mydielka sú nádherné skvosty, obdivujem túto prácu. Škoda, že bývate tak ďaleko, pre synčeka by som hneď kúpila mydlo na ekzémy, stále nás dosť trápia...
    Majte prima deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo, co myslíš tím - luhované mýdlo ve skořici...? Mýdla máš skvostná, je vidět, že už máš jejich výrobu v ruce. Jaký poměr olejů prosím tě dáváš? Já mám jeden vzorový recept z webu Mýdlotéky a bojím se ho měnit, kvůli těm chemickým reakcím s louhem :o)), abych něco nezvorala.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, povařím skořici v destilce a nechám luhovat 24h.
      Poměry olejů jsou různé, chce si přepočítat vše podle chem. tabulek, abys dosáhla toho, co od mýdla chceš. Pokud ti onen recept vyhovuje, neměň, ale přidej jiné bylinky, jíly, esenc. oleje.

      Vymazat
  3. Moni to vanočni by bylo na prodej.Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Moniko, jsou někde vaše mýdla na prodej? Starší dceři by určitě udělalo radost to "uhlové", trápí jí poslední dobou pleť a pro mladší určitě vánoční. I když devítiletá, je to prostě ženská, tajně mi chodí na moje oblíbené přípravky. U těch vašich bych si byla jistá, že obsahují opravdu to co mají Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Moni, už je na čase, abyste si vedle blogu udělala i svůj eshop. :-) Jsem další zájemce o vánoční mýdlo. Pokud nemáte eshop v plánu, tak moc, prosím, o Vaše tajné recepty, protože mýdla vypadají úžasně. Už je vidím ve vánočním balíčku. Děkuji a krásný den, Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, pracujeme na tom, už se kola hnula :-)
      Věřím, že v novém roce e-shop bude.

      Vymazat
  6. Mám je moc ráda, mýdla od tebe jsou úžo.
    Mějte fajn dny na kopečku papa Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem jela uplynulý týden na mýdlové vlně, zvládla jsem dvanáct druhů. Je to euforie a závislost, baví mě vymýšlet nové recepty. Teď jsem celá vedle z mýdel,do kterých jsem dala pyré, kaštanové, šípkové a dýňové, nádhera. A za vším stojí jeden recept na medovo-mléčné z těchto stránek, ten to moje šílenství spustil.... Ivča

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Když domácí mýdla, tak jedině ta Tvoje z kopečku :-)))
    Osvědčená úžasná mýdla! Mezi mé oblíbené patří levandulové s jílem a s aktivním uhlím, takže bych sáhla bych i po svítání....a a a.... vlastně jakékoliv, každé je dokonalost sama :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moni,vy jste mýdlová Královna♡ :) Eva Jeseniky

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají krásně. Zaujaly mě snad všechny s výjimkou levandulového. Ale to jen proto, že levanduli nemůžu vystát v ničem :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  12. Monika, uz len samotny pohlad na tie vase mydla je nadherny. Dokonalost sama o sebe, jednoducho nepotrebuju ziaden iny komentar. Vsetky vypadaju uzasne, len skoda, ze nie su skutocne aj na predaj. Ludia vo vasom okoli sa mozu uz teraz tesit na vianocne trhy:-) Ja by som pre nas bez velkeho rozmyslania urcite kupila mydlo s aktivnym uhlim, kavove ci Vianocne...pozdravujem vsetkych na kopecek a prajem krasne jesenne dni:-) Viera

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná mýdélka. Louhovaná mýdla v bylinkách, ve skořici, kávě...atd . Rozumím tomu správně, že místo vody dáváte výluh z bylin či koření? Děkuji a přeju krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdo, bylinky a koření maceruji nebo luhuji v destilované vodě.
      Děkuji a krásny i Vám.

      Vymazat
  14. paní Moniko, také bych ráda od Vás nějaké mýdlo měla, bylo by to možné? nejsu první, vím :-) a ani poslední!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, napište mi přes kontakt vpravo na blogu.

      Vymazat
  15. Dobrý den, taky se přimlouvám za vytvoření mini e-shopu, protože žádostí o Vaše mýdla už je tu za tu dobu, co je vyrábíte nepočítaně. Takže se ptám - kdy ho spustíte a my budeme moci začít objednávat??? Pod vánočním stromečkem by to byl jistě velmi pěkný dárek :-))Děkuji a přeji příjemný podzimní čas. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, už na tom pracujeme. Snad po novém roce konečně už :-)
      Děkuju.

      Vymazat
  16. Dobrý den , Moni já bych od vás taky koupila,kdyby to bylo možné.Jsem alergik a trápí mě už 10let ekzém na rukách a asi by bylo lepší vyzkoušet černé mýdlo z aktivního uhlí, než mazat kortikoidama.
    Vím, že máte práce a aktivit dost,tak se jen informuji.Děkuji a přeji krásné dny.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, napište mi přes kontakt vpravo na blogu. Děkuji.

      Vymazat
  17. Mončo ty jsou :O Tolik závidím tohle umění... Já na to nemám odvahu - bojím se to matlat doma. A ještě s třemi pidi dětmi - ty by tomu jistě dali... Krásná jsou. Štěpánka

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsou naprosto dokonalé! :-) A nejen po vizuální stránce, i kombinace přísad zní skvěle. Jste hrozně šikovná. Krásný slunečný den. Petra K.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou nádherná ♥
    Hezký den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  20. Tak a konečně jsem se rozhodla, že se na to o víkendu vrhnu. Poprvé... Díky, paní inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc vám všem děkuji za krásné komentáře, jste milé.
    Hezký den, M

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥