pondělí 9. října 2017

3D deštníky


V sychravém a nevlídném počasí si s dětmi můžete vyrobit třeba papírový 3D deštník jako my s netopýry na půdě. Nechali jsme se inspirovat na netu a krásný obrázek je na světě.
Budete potřebovat 2x obyčejný papír A4, barvy jsou na vás, využijte klidně i bílý.
Nejprve si z jednoho papíru nakreslete a vystřihněte základ na deštník.



Začněte od rohu papíru kreslit kruhy.



Vystřihněte oblouček podle čar.



Ten potom složte jako harmoniku. Tady nastal pro mé netopýry největší oříšek. Špička deštníku musí stále zůstat ve středu a dolů se varhánky rozšiřují. Děti pletly s klasickou harmonikou, která je po celé šířce stejně široká.

Deštník nalepte na papír. Vezměte fixu a dokreslete rukojeť, kaluž, mraky a dešťové kapky. 




A je hotovo. Deštivá dekorace do podzimních dnů.
Hezký den od nás z půdy.
M.

11 komentářů:

  1. Moni, super nápad. Jen bych přivítala raději slunečníčky, ale nedá se nic dělat, zima "buší na vrata"..... Přeji krásné barevné podzimní dny. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne, dalsi inspirace na tvoreni s vnuckou.Dekuji. Mejte se sedmikrasne. JP

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, Moni, máte to moc pěkné. Děkuji za inspiraci. O víkendu jsme dělaly s dcerou atlas hub :-)A tak se jí povedl že ho mám za rámečkem v kuchyni. Chtěla jsem se zeptat, dělala jsem podle Vás anděla, ale nemůžu sehnat nikde tu sádrovou hmotu na hlavu a ze samotné sádry mi to nejde... Křídla mi manžel udělal ze dřeva. Ale hlavu nevím jak dodělat.. :-( Děkuji Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také dělala anděla podle p. Moniky, koupila jsem polystyrenovou kouli a obalila ji sádrovým obvazem ze Zdrav. potřeb.... Olina z Jizerek

      Vymazat
    2. Verčo, zkuste klasické obinadlo a napatlat sádru. Je to větší piplačka, ale jde to. A jak radí Olinka, zkusila bych i zdravotnické potřeby.
      Děkuji. M

      Vymazat
  4. Nádherné, krásny nápad. Vyskúšam so synmi domaškolákom a domaškôlkarom. Ďakujem za inšpiráciu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové máme taky... děláme v družině. Simona

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, také jsme na kroužku dělali tyto deštníky. Ať žije www.krokotak.com Mějte se báječně, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé... tyhle deštníčky u nás vyráběla kolegyně s třeťáčky :-) Moc hezký nápad. Zdravím... pa V.

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc pěkný, vždycky se mi to líbí, ale sama se toho nepouštím, většinou na to nemám trpělivost, když mi to pak nejde. :D

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥