neděle 10. září 2017

fotoreportáž z Berouna


Hlásím ... úkol splněn. Fotoreportáž z hrnčířských trhů v Berouně je tu.
Krásné kousky jsme viděli a lidí v neděli po O tak akorát a šlo se pohybovat zcela volně.







 















Bety se zamilovala do keramických pokojíčků. Originál Anna má každý půl rok jiný styl, ale stále hravý, barevný a je mou srdcovkou. 





Krásný večer a v květnu zase na viděnou ♥
M.

31 komentářů:

  1. Moni...nadherne. Ja pevne verim,ze se v kvetnu do Berouna dostanu.Hezke dny.JP

    OdpovědětVymazat
  2. Jé pohlazení po duši škoda jen ,že jsem tak daleko.Snad si na jaře uděláme výlet a já se také pokochám osobně.S pozdravem Renča z jižních čech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Berouna se sjíždí lidé z celé ČR, zamlouvají si ubytování i rok dopředu a berou to jako spojení s dovolenou v Krasu.
      Tak snad se Vám poštěstí.

      Vymazat
  3. Tak to je opravdu nádherné. Nikdy jsem na těchto trzích nebyla, je to pro mne trochu z ruky, ale v květnu se tam pojedu podívat. Zaujala mne ta modrá forma s bochánky mechu a s modrými (asi) houbičkami. Jako vypěstované skřety z Pratchettova Šňupce. Velký dík za reportáž.

    OdpovědětVymazat
  4. My byli v sobotu a to byl nával neuvěřitelný. To už bych si zopakovat nechtěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vždy a letos to umocnilo hezké počasí a nedělní předpověď deště.

      Vymazat
  5. Super...krásný! A ty pokojíčky, asi jsem se taky zamilovala. V našich končinách bude o víkendu hrnčířský jarmark v Kunštátě. Tak doufám, že nám taky vyjde krásné počasí jako vám. Mějte se fajn. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Krása,krása. Letošní jarmark tady u nás v nedalekém Kohoutové byl zrušen kvůli vichřici, která se přehnala, takže jsem si musela nechat zajít chuť se pokochat podobnými výrobky, které svědčí o zručnosti a nápaditosti tvůrců.
    Takže díky za alespoň tyto fotky.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji jejich zručnost o to víc, když si na hlínu sama sáhnu a smekám před nimi.

      Vymazat
  7. Mila Moni, my byli v sobotu - spooouuusta lidi, nase deti zlobivy a horko ;( ale mam drobnosti od Marcelky Hlinenky, darecky a nekolik kontaktu ...pristi rok znova, uz ted se tesim... ale nejspis uz bez deti ;D
    Dle Vasich fotek jsem toho spoustu nevidela koukam.
    Mejte se, Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem měla holky malé, chodila jsem hned po ránu před osmou sama pro úlovky a večer nebo v neděli s nimi, když opadl největší dav a šli jsme na podívanou.
      Tak se třeba uvidíme v květnu :-)

      Vymazat
  8. To je krása, hned bych si něco vybrala. Tak snad příští rok. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Nelze odolat. Také jsem myslela, že nic nekoupím.

      Vymazat
  9. Děkuji moc za reportáž za všechny,kteří ať už z daleka nebo z jiných důvodů nemůžou přijet...pohlazení po duši ♡Eva Z.Jeseníky

    OdpovědětVymazat
  10. Vaše fotky jsou tak milé! Moc se mì líbí válečkový anděl na 15 fotce, nevíte prosím výrobce.Děkuji moc.
    Míša Holubová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, výrobce byl z Polska, ale jméno nevím.

      Vymazat
  11. Prosím Vás, kdo byl autorem těch keramických hub? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, vím jen, že to byl Maďar.

      Vymazat
    2. Modré a zelené houby jsou od Vanda a Valerie z Prahy.

      Vymazat
  12. Dobrý den,nepamatujete si autora,popr kontakt,na autora těch zavesnych keramických lamp? Jsou nádherné. Dekuji,Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, bohužel. Máme od něj i zapékací mísu na chleba už mnoho let, ale vizitku jsem ztratila. Snad se tady někdo najde, kdo jméno ví. V květnu si budu brát i vizitky, abych uměla odpovědět :-)

      Vymazat
    2. Ahoj, měl by to být Ota Kydal ze Zlína - Keramika ve mlýně.

      Vymazat
  13. Krásné,Byla jsem v sobotu a k nicemu jsem se moc nedostala,jaký byl nával...tak aspoň u Vás vidím jaká krása tam byla 😊a hlavně jsem byla s kočárkem,mno nebyl to úplně nejlepsi nápad.. .tak snad příště 😊 mavam z Teplic Mirka

    OdpovědětVymazat
  14. Krása. Tento vikend je jarmark v Kunštátu. Je také plný nádherném keramiky a stojí za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  15. Teda to jsou nádherné výrobky, keramika se mi líbí čím dál víc, takový parádní trh by mohl být i u nás, jen bych si do peněženky musela dát jen určitý obnos peněz, jinak bych tam nechala celou vejplatu! :-) :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥