čtvrtek 3. srpna 2017

"Už se těším do školy."



pronesla Bety, když  odjel pošťák a předal nám balíček. Vylezla z bazénu rychlostí blesku, nasadila si na záda svůj nový školní batoh a snad by hned vyrazila směr škola. Je pravda, že jsem pokukovala po více značkách batohů a hledala kompromis cena výkon. Terku čeká přestup na druhý stupeň, takže batoh toho musí pojmout více a Bety měla aktovku, kterou před ní už nosila ségra a také si už zasloužila novou.  Výběr mezi aktovkami, spíše školními batohy, u nás vyhrála česká značka STIL.  Své produkty nevyrábí v Číně, ale u nás doma a mě tato značka přesvědčila svou cenou, designem, zpracováním, zádovým systémem i samotnou váhou batohů. Betynčin batoh pro I. stupeň váží pouze 600 g a Terezčin velký  1000 g. Holky byly nadšené z motivů. 


Terezka poslední dobou miluje lapače snů a peříčka, a tak její volba byla jasná :-) 
Dříve jsme měli podobné batohy i za dvojnásobnou cenu. Tak jsem ráda, že jsme našli kvalitní českou značku za přijatelné ceny s pěkným zpracováním. 
Objednali jsme TADY v obchodě pro děti.


Když jsme batohy s holkami před několika dny vybíraly, byly v obchodě i jiné barevné kombinace. Koukám, že se výběr s příchodem školy tenčí.


Ale stejně je mi těch dětí líto, jak těžká monstra na zádech dennodenně vláčí. Já se snažím svým netopýrům nechávat ve škole, co jde, ale i tak je toho moc, i když nejtěžší je pití a u někoho i svačina :-)
Krásný den a pomalé plynutí prázdnin. 


12 komentářů:

  1. Netvrdila bych,že tahle značka šije batohy tady v ČR...je sice česká firma,ale výrobu může mít v Číně...jako i jiné firmy,např. TOPGAL nebo BAGMASTER....

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobre ,ze se tesi.Krasne dny vsem na kopecek.JP

    OdpovědětVymazat
  3. 3 litry za dva školní batohy? Trochu moc, ne?


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní anonymní, nevím, proč se tak podivujete. My koupili nyní prvňáčkovi aktovku za 3000,-Kč. Mně se naopak tyto zdají velmi levné a pokud umíte počítat, stály tyto dvě necelých 2600,-Kč. Tak dejte tip, kde nakupujete levněji. Třeba budete inspirovat.
      Moní, krásně si slečny vybraly. Jana Landová.

      Vymazat
    2. Tri tisice za dva skolni batohy,cena mi prijde velmi prizniva,a jsou krasne,dae

      Vymazat
  4. Ahoj Moniko, holky mají krásné batohy a ta cena myslím odpovídá, takže na reakci obou anonymů, kteří se ani neumí podepsat nehleďte. Ať si je užijí a dobře slouží. Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Taky váhám, jestli nekoupit synkovi nový batoh. On svůj starý miluje, ale tři roky nošení od první třídy ho dost poznamenaly (fleky od pití a rozmačkaných banánů a podobné chuťovky, které nejdou vyčistit.) Takže díky za tip. A s tou hmotností to vidím podobně: učím na druhém stupni a třeba nechápu, proč většina učitelů nutí děckám sešity A4. Myslím, že na základce by na naukové předměty měla stačit A5, a je prostě o polovinu lehčí:-)
    A k té ceně: k čemu batoh za 500,-, když se za rok rozpadne. Taky si myslím, že cena vašich batohů je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, díky za tip. 1499,-Kč za batoh ještě jde. A jsou moc hezké. Spíš mně příjde divné,že někdo koupí prvňáčkovi batoh za 3 tisíce, to už je moc. Přeji krásné léto. Lucie

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné stylové baťohy pro holky. Jsou to vůbec fešandy. My máme blízko do Němec, takže nakupujeme velmi dobré produkty tam. A hlavně jsou originální a to se pak perlí:-). Každopádně Bety je prostě modelka ať se fotí, kde se fotí. Terezka dospívá, je to nádherný rozkvět poupěte. Víte, co mi trochu a občas v diskusích na tomhle bloku vadí? Když někdo se trochu ohradí (a kupodivu jen velmi výjimečně) proti tomu, co Moni napíše, tak je nepřítel, resp. je potřeba názor bránit. Ale ono to tak přece není. Moni má spoustu věci zmáknutých a mě se moc líbí její nápady. Ale určitě každá z nás zvládá domácnost a rodinu a nepotřebuje tenhle blog k tomu, aby byla ta nejúspěšnější manželka nebo matka roku, no néééé? Tenhle blog je ale báječný svou podstatou a já se těším každý den na novou zprávu. Takže, i mně se jeví 3000 za batoh hodně, ale je na každém, jak se rozhodne. Hmm, oslovení paní anonymní, co se tím sleduje???? Každý si v téhle době může udělat profil "neanonymní" v rozsahu a s názvem, jak si vzpomene, a někdo prostě si ho neudělá a je ANONYM. Já se na tyhle stránky vracím proto, že jsou laskavé a pohodové a i Moni (milující demokracii a svobodu) si určitě ráda přečte všechny názory. Jéééé, co my se s kamarádkami nadiskutujeme .... Mějte se všichni náááádherně.

    OdpovědětVymazat
  8. No, cena je hodně individuální, záleží na vybavení, zádové konstrukci atd.
    Syn ve druhé třídě nosil denně 12 až 15 sešitů a 5 až 8 učebnic plus další pomůcky. Mazec. Přiznávám, že aktovku jsem nosila já (a ocenila skvělou ergonomii :o) )
    Batohy jsou moc hezké, hlavně ten s peříčky ;)
    Ať Bety to těšení se vydrží aspoň do září ;)

    OdpovědětVymazat
  9. U mojej dcery vyhral motiv Paris. Sice je tento motiv na trhu uz 3 roky, ale ten ju najviac oslovil. A na vyber mala aj tu pierkovu :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, příspěvek paní Landové mě vytočil mnohem víc, než příspěvek č.3, kde někdo anonymně vyjádřil opačný názor. A naprosto souhlasím s paní Sim, mluvíte mi z duše. Pěkné léto všem. Eva

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥