úterý 1. srpna 2017

reklama na Český kras




Mám ohromnou radost, že fotky z našich toulek z okolí nalákalo k pobytu v Českém krasu, Křivoklátsku i v Brdech tolik z vás. Moc mě těší vaše maily s postřehy a zkušenostmi od nás. Moc vám děkuji za  zpětnou vazbu a jsem opravdu ráda, že i vy jste si naši krajinu zamilovali. A opravdu jsem udivena tím počtem lidiček, kteří mi napsali, že si jako dovolenou zvolili tento kraj jen díky mým fotkám a naplánovali trasy podle mých příspěvků. To je nádherná odměna. Děkuji vám za ni. Zkrátka reklama na přírodu, to je to nejvíc.
 A to znám i několik lidí v okolí, kteří si neváží té krásy, kterou mají hned za humny a druzí za ní přijedou až z konce republiky.



Házet žabky u Kačáku, nejlepší letní hrátky. Trasa Hostím přes Třesinu do Sv. Jána. Na Třesinu, útes nad Hostímem s úžasným výhledem na lesy krasu, se dostanete odbočením ze zelené značené cesty, než začnete padat do Jána.















Mějte krásný den a opravdu děkuju, že mi dáváte vědět, jak jste si to u nás užili. Zahřeje to.
Užívejte výlety.
M.

10 komentářů:

  1. Reklama nikdy neškodí, zvlášť když to jsou tak pěkné fotky jako ty tvoje. I když v Českém krasu je tak krásně, že snad ani žádnou reklamu nepotřebuje ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ve Svatém Jánu jsem byla před třiceti lety, zážitek úžasný, nezapomenutelný. Od té doby nám nějak do těchto končin nevycházela cesta, ale hurá! Zítra máme nějaké jednání v Černošicích a tak si uděláme celodenní výlet a do Jána se vrátíme. Bohužel nemůžeme letos nikam přes noc, máme doma pubertálního kočičího kluka a nemůžeme ho nechat dlouho doma samotného.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím,jedno slovo stačí"krása".Já se pořád musím opakovat,že doma je nejkrásněji♥......Naše zemička♥ je maličká,ale za to krásná......Děkuji za nádherné fotky.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Svatý Ján známe z našich dřívějších toulek během dovolených. Nádherná záležitost... A to, že místní si té krásy neváží a ani místa třeba neznají, je všude. Stačí když potřebujeme zjistit, kam se vypravit, jestli už něco konkrétního kvete poblíž bydliště někoho, koho oslovíme :-). Lidi neví a ani tam třeba v životě nebyli.....mám třeba tuto zkušenost z okolí Pálavy :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je...jsem z úplného jihu Moravy,podivuji se nad těmi davy dovolenkářů...co tu vidí? A já už se na základě Vašich příspěvků vidím o babím létu u Vás...máte to tam moc malebné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Vás je stejně nejkrásněji! Milujeme Mikulov! :-)
      J.

      Vymazat
  6. Ano, chystáme se zase a znovu. Přijeďte i k nám na Blaník a do okolí. V Čechách je snad všude krásně. Jste báječní!

    OdpovědětVymazat
  7. My se vrátili z Českého krasu před pár dny! A fakt je krásně všude! Jen oči to musí chtít vidět! :-) A děkuji Moni (díky Tvému psaní) za nasměrování do těch nejlepších míst!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Reklama funguje;-) byli jsme v těch místech naší země loni prvně a letos zase. Pokud příští rok nebudeme trávit dovolenou na stavbě pojedeme zase. Vždycky se po všech vesničkách rozhlížím, zda neuvidím Váš domeček nebo místa focené "za barákem" a ještě jsem Vás nenašla.
    Helča

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥