středa 9. srpna 2017

Hukvaldy aneb cesta na východ II









h



Překvapila nás rozlehlost hradu Hukvaldy. Krásné místo s úžasným výhledem. Nejvíce nás při prohlídce zaujalo vězení pro nemravné kněze a kamenná korýtka z místností, kudy se panstvo vyprazňovalo, aby mohlo pokračovat v hodování. 
A z Hukvald jsme se vydali do beskydských hor.

Pěkný večer.

21 komentářů:

  1. Krásné fotky, Moni, přeji Vám krásnou dovolenou! K.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná je ta naše zemička od severu k jihu, od západu k východu - všude se najde nějaký nádherný kout. My se vrátili z putování po Broumově a okolí-nohy asi o 1/4 metru kratší, ale všechny skály, kamenné schody a žebříky jsme prolezli - a tý úchvatné výhledy a západy slunce.....a noční prohlídka kláštera Broumov-prostě pohádka. A teď rovnýma nohama do reality všedních dnů. Užijte si cestování a šťastnou cestu směrem na výlet i z výletu přeje Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  3. Vy u nás, my u vás! :-) Prima dovolenou mějte!
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už skoro zase u nás:-) Užívejte krasu.

      Vymazat
  4. Moniko, Hukvaldy miluji, určitě se vám tam líbilo. Ty dřevěné výrobky jsou od řezbáře, kterého osobně znám. Potkali jste cestou nějaké daňky? Krásné letní dny, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daňky jsme jen slyšeli, asi byli schovaní před deštěm:-)
      Vyřiďte řezbáři, že umí! Bety, milovnice holí, se nemohla odtrhnout a mě zaujal ten anděl, jak jinak:-)

      Vymazat
  5. Jé Moniko, to jste viděli i k nám, jsem z Kozlovic:-) Krásné fotky, na Hukvaldech jsem každým rokem i několikrát, ale tak krásně nafocené je nemám:-) Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Báro. Sice nám pršelo, ale i tak něco z fotek vylezlo. Byli jsme tam v neděli.

      Vymazat
  6. Zdravím rodinku..Moniko máte krásné fotky i blog ,já jen že manžel spíš vypadá jako Váš mladší brácha.Snad Vás to nijak neurazí a zasmějete se tomu.Jinak jste moc fajn rodinka.
    Krásný zbytek práznin,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jituško, určitě neurazí. Poslední dobou vidím, že je to docela IN a já bych NIKDY neměnila:-)

      Vymazat
    2. Moni,to máte pravdu,pořád lepší než s prominutím starej dědek,s tím byste ty výlety nedávala ....krásné dny a přeju Vám jen vše nej... Jitka

      Vymazat
  7. Moni,moc Tě zdravím.Tak to jsem ráda,že se vám u nás líbilo.Nedávno tady byla i Anička/Agnieszka a její kratochvíle/Říkala jsem si,že to vědět dřív,moc ráda bych vás obě poznala osobně.Na vaše blogy chodím pravidelně.Tak třeba příště.Já na hrad koukám z okna,a v oboře jsem bydlela do vdavek.Přeji krásné výlety,ať počasí vydrží.Užijte si zbytek prázdnin.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tu máme troje kamarády, takže program nabitý, když chceme stihnout hory, kulturu i návštěvy:-) Vždy jezdíme jen na pár dní a nestíháme vše, co bychom rádi. Alespoň je vždy na co se těšit příště. Děkuji.

      Vymazat
  8. Krásné fotky! Janáčkovy Hukvaldy máme rádi.
    Jestli vás baví zříceniny hradů, tak je tu linie strážných hradů v Moravské bráně (Hukvaldy - Šostýn - Štramberk - Starý Jičín - Helfštýn). Helfštýn je prý o chlup větší než Hukvaldy. Ten je zase spojen s B.Smetanou, který v obci pod hradem pobýval a má v Týně malé muzeum.
    Ať se vám u nás líbí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví nás střídat kopce, výšlapy, hrady a kulturní památky. Do Štramberka míříme hned za chvilku a potom už směr západ :-)

      Vymazat
  9. Krásné fotky,krásná rodinka,jste všichni moc a moc hezcí.Alibabka/nelichotím,myslím to upřímně/Alibabka

    OdpovědětVymazat
  10. Moniko, jsem ráda, že se vám u nás líbí. Jsem z městečka ze Slezska, ale je to takových 34 km na Hukvaldy a i nám se tam líbí. Na podzim, jak se začne barvit listí, to je teprve krása. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  11. Tady jsem se před pěti lety vdávala :) Srdcovka!

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se na Hukvaldech, mimo jiné, moc líbily ty staré, vykotlané kaštany, co se v nich dá schovat.A pak "lopaťáky", ještě je tam pečou? Už jsem tam roky nebyla...

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥