středa 12. července 2017

Špičák a jeho jezera


Lanovkou nikdy nejezdíme, hezky po svých:-)





Čertovo jezero

 




Černé jezero.









Terapie vodou ... by se dal nazvat včerejší výlet na Špičák. A nejen tou tyrkysově modrou jezerní. Déšť nás provázel na většině cesty, ale to kouzlo tamější přírody neubral. Na Šumavě je zkrátka krásně. A holky daly nyní už bez remcání i ty strmé kopce Špičáku. Prý ...hlavně že to není na kole:-) 
Výletům zdar.

21 komentářů:

  1. Moni, to je poetika. Určitě se tam s klukama musíme vypravit. Krásné prázdniny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, Lení. Tady je krásně za každého počasí a ten déšť dodal ještě mystičtější atmosféru.

      Vymazat
  2. Naozajstna krasa! Neviem sa vynadivat na tieto krasne fotky...Dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji.
      Ráda fotím a ještě raději jsem, že se mohu podělit a vidím zpětnou reakci, že to má smysl:-)

      Vymazat
  3. Je to ostuda, ale já na Šumavě ještě nebyla a to už nějaký ten rok po této zemi kráčím.
    Vidím, že to musím napravit, protože tyto fotky mne dostaly. Krásné jsou.
    Takže výletům zdar!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  4. To je snad reklama na Šumavu :-))
    Byli jsme tam před dvanácti lety a vše prošli s dvouměsíčním miminkem v šátku. Moc si to užijte, asi si vezmu diář a vyhledám nejbližších pár volných dnů :-)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, déšť a mraky jim dodávají zvláštní atmosféru...
    Včera tu pršelo opravdu hodně, chvíli jsem myslela, že ani nedojedu z práce domů, jaký se spustil liják.

    OdpovědětVymazat
  6. Připomněla jste mi naší dovolenou před měsícem, jako bych se vrátila. Je tam opravdu nádherně. Užijte si to!

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné fotky, jako vždy....Ilona

    OdpovědětVymazat
  8. To je taková nádhera...u Vás na blogu je to vždy balzám pro duši :-) jste velkou inspirací.

    OdpovědětVymazat
  9. jéé, byla jsem tam s našima, když mi bylo 12 - takže 40 roků... pro mě spousta let, ale pro šumavu jen oka mžik.věřím, že holky taky budou jednou s láskou vzpomínat. užívejte si! eva

    OdpovědětVymazat
  10. Moni,krásné fotky, Šumava je nádherná. Přeji hezké prázdniny.

    OdpovědětVymazat
  11. Už 30 let je Šumava můj domov a tak Vám přeji krásnou dovolenou a doufám, že vzpomínky budou pozitivní tak jako Váš blog i blog Vašeho muže. Moc ráda Vás čtu a vzpomínám na časy kdy naše holky byly ve věku těch Vašich. Mějte se fajn!!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, děkuji. Jakým foťákem prosím fotíte? Romana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojte rodinko,
    byli jsme na těch samých místech Šumavy poprvé minulý týden a fakt KRÁSA,ale to byli všude davy lidí.Vůbec to nevadilo,protože jsme si mezi sebou povídali kam a kde ještě zajít-zajet,kudy je lepší cesta atd.To se potom cítíme mezi sebou úplně super,že to s náma čechama JDE....zdravíme všechny turisty a cyklisty...Jitka Olomouc

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, já to říkám pořád, že ty naše čechy jsou nádherné!!

    Měj se krásně!

    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, super, nás čekají tato místa za týden a taky pěkně po svých. Už se moc těšíme :)
    Přeju krásné peázdniny!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥