sobota 29. července 2017

hotel jako dárek


Z obchodu Velký košík jsem vám již dva plyšové dárky poslala a dnes mám pro vás opět další kousek. Nebudeme troškařit a zahrajeme si rovnou o hotel.  Ale né ledajaký, mám pro vás hotel pro hmyzí turisty :-) 






Mě zaujaly, jako řadu z vás z minulé ankety, krásné kousky do kuchyně, které se v obchodě dají nalézt. Misek a dóz není doma nikdy dost, že? Já vybrala sklenice na  praktickém prkénku. Mám v plánu do nich rozlévat i domácí limonády a prkénko poslouží na snadné donesení až k hostům. Můžete v nich servírovat nepečené dezerty s mascarpone, ovocem a šlehačkou, nebo do nich můžete dát sypké hmoty na jedlé dárky ... zkrátka využití se určitě najde. Sklenice na prkénku jsou TADY.

Velká mísa je zrovna ve slevě TADY a hned se stala mým letním miláčkem. Ač modrou v interiéru moc nemusím, v létě ji miluju alespoň na nádobí a dekoracích.

A malé glazované misky byly také za skvělou cenu. KOUKNĚTE. Hned mě uchvátily úžasnými odstíny moře a  svou popraskanou vizáží, které se ve výtvarném světě říká craquelé. Jsou zkrátka boží.




Bytelný břidlicový etažér také seženete v obchodě velký košík. Tady je na něj odkaz. Je to krásný kousek. A na mastné flíčky po občerstvení stačí břidlici umýt jarem.

Italské tiramisu

Budete potřebovat:
hrnek kávy
panák Amaretta
2 balíčky cukrářských piškotů
500 g mascarpone
4 lžíce třtinového cukru 
3 vejce
hořké kakao na posypání

Udělejte si kávu a nechte ji vychladnout. Můžete i instantní. Já dělám poctivou dvojitou dávku espressa. Do kávy nalijte panáka Ameretta. Pro lepší manipulaci při namáčení piškotů si kávu přelijte do hlubokého talíře.
Vyšlehejte 4 žloutky se 4 lžícemi cukru. 
Vedle si vyšlehejte 4 bílky se špetičkou soli.
Ušlehané bílky spojte s  500 g mascarpone a potom přidejte i žloutky. Ale už nešlehejte.
A nyní už jen vrstvit. Já dnes zvolila variantu dezertu do skleniček. Můžete i do pekáčku, do dortové formy ...
Jako první vrstvu rozložte cukrářské piškoty, které jste namočili v kávě.
Na piškoty dejte krém a opakujte vrstvení s piškoty. Záleží na velikosti nádoby, kde tiramisu máte. Poslední vrstva je krém a ten posypte kakaem. Nechte minimálně 24 hodin odležet a ztuhnout v lednici.



A zpět k soutěži o hotýlek pro hmyzí výletníky. Napište mi do komentáře, kdo o něj máte zájem a ještě jste si ho nestihl do zahrady vyrobit. V pondělí 31. července ve 12h vylosuji jednoho výherce a balíček mu zašlu.

Hodně štěstí a krásný víkend,

109 komentářů:

  1. Milá Moniko, sním o hotýlku už dlouho, ale bohužel mi ho manžel ještě nevyrobil. Nám na zahrádku by se hodil. Anička za Strmilova :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě by u nás uplatnění našel ten hmyzí domeček. Trochu je to teď móda, ale něco do sebe to má :-).
    Takže proč ne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, takový domeček bych si taky přála,tak zkusím štěstí Boža

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moni,moc Tě zdravím a taky Tvé čtenáře.Připojuji se taky k této pěkné soutěži.Krásný zbytek prázdnin všem.Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  5. Hmyzu je u nás dost, tak proč jim nedopřát, aby taky bydlel stylově? Manželovi jsem několikrát říkala, aby nějaký domeček vyrobil, ale doteď nic. Přeji krásné léto. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,na takovy hotylek už hodně dlouho koukam.Zkusim štěsti,pak kdyžtak vyrobim.
    Krasne leto.Vlasta

    OdpovědětVymazat
  7. O výrobě hmyzího domečku jsem �� nepřemýšlela. Hrozně se mi líbí a zahrada mi pak, s tímto doplňkem, příjde jako pokojík ��. Krásné dny na zahrádce. Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Moc by se mi líbil, ale tak šikovná, abych si ho sama vyrobila nejsem :-( . Martina
    aprill@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré letní ráno na kopeček.Hmyzí hotel se mi moc líbí,kdysi jsem koupila též hotel pro berušky a darovala... Tak zkusím štěstí. Mějte se hezky.Ivana B.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten by se mi líbil. Na zahradě by se vyjímal a ja i deti bychom rádi pozorovali hmyzí cvrkot.☺ Iveta medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Moniko, hmyz tedy máme raději venku než doma. Tak zkusím štěstí :) Martina H.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobré ráno Mončo,u nás rádi dopřáváme hody pro včelky a čmeláky na levanduli,nebo yzopu,ale určitě by bylo krasné pořídit na zahradu i tak pěkný hotýlek,kdyby se chtěla zastavit nějaká další návštěva,která jen neproletí :-)Krásný den na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  13. Dobré ráno Mončo,u nás rádi dopřáváme hody pro včelky a čmeláky na levanduli,nebo yzopu,ale určitě by bylo krasné pořídit na zahradu i tak pěkný hotýlek,kdyby se chtěla zastavit nějaká další návštěva,která jen neproletí :-)Krásný den na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  14. Dobré ráno. hotýlek by se mi líbil, zatím máme pro hmyz na zahradě kusy starého dřeva. Hezký den Alena

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné dekorace. Všechny. Rezavý domeček - hotel je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  16. Moni, také zkouším štěstí. Na zahradě máme plno květin, takže jídelnu pro všechen možný hmyz už máme, teď ještě tu ložnici. Krásný den. J.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobré ráno Moniko. O domečku uvažujeme dlouho, avšak doposud jsme ho nezvládli zhotovit. Tohle je možnost jak uspíšit umístěním ubytovny pro drobotinu. Pěkný den Kamila z Moravy. KamilaSK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Děti by byly nadšené, že mají hmyzí hotei.:-)Irena S.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky bych takový hotel chtěla mít. Použila bych nejprve jako dárek pro děti a pak teprve pro hmyz :) Martina (mk.ag(zavinac)centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. Moni,děkujeme za krásnou nabídku.Také zkusím štěstí.I.Bártová

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Moniko, tak krásný hotel by se nám na zahradu určitě hodil, různé létající havěti tu máme mraky :-) Děkuji za soutěž a přeji krásný zbytek prázdnin :-) Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Moniko, krásné jako vždy. a hotýlek...když nevyhraju, vyrobím! ale tož štěstí zkusím! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Domeček pro hmyz venku - skvělé. Anonym

    OdpovědětVymazat
  24. Hotýlek je nádherný, mám je v plánu na zahradu i pro motýli, i pro berušky :-). Vůbec jsem si nevšimla té krásné keramiky, musím napravit ve Velkém košíku. Krásný víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  25. i nasi rodine se moc libi je krasny a ucelovy jirina

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den, Moniko,
    děkuji ta inspiraci. Objednám si prkénko se sklenicemi a pak salátovou mísu. Moc hezké věcičky.
    A co se týká hotýlku pro hmyz, měl by místo v naší zahrádce.
    Mějte se hezky, s pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Mončo, hotýlek pro broučky nemám a ač si myslím, že dělám broučkům na chalupě to nejlepší prostředí pro zabydlení, tak by si hotel zasloužili. Už proto, že by je mohly vnučky líp pozorovat. Moc díky za možnost zasoutěžit si. Přeji krásné prázdninové dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  28. Takový luxusní hotel bych broučkům na naší zahrádce taky ráda dopřála- tak zkusím štěstí.
    erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Krásný den Moniko,
    hmyzí hotel by se nám hodil na zahradu na chalupu. Zrovna nedávno jsme přemýšleli, že bysme si nějaký pořídili. Takže zkusíme štěstí.
    Krásné prázdniny.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  30. Hezký den Moniko,
    vidím,že máme podobný vkus,minulý týden jsem objednla praktickou budku i krmítko zároveň,misky a sklenice na prkénku,domeček jsem nějak přehlédla tak zkusím štěstí,zdraví Jarka od Poděbrad.

    OdpovědětVymazat
  31. Hotýlek je krásný, určitě bychom rádi vyhráli. Broučkům se u nás líbí, ale hotel jsme jim ještě nedopřáli. :-) Krásné léto na kopeček! Katka Kelnarová

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý den Moni, již delší dobu mám chuť si hmyzí hotýlek vyrobit, tak snad se štěstí usměje a budu bez práce. S pozdravem Renča Zdeňková

    OdpovědětVymazat
  33. Krásně rozkvetlo ♥
    Hmyzí hotýlek by se hodil i nám, pro broučky k maringotce ..
    Pěkné dny, Eliška

    OdpovědětVymazat
  34. Je to nejen uzitecne, ale I krasne.
    Zdravim Zdenka
    z.havelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. I nám by se na zahradu hotýlek hodil :-),tak zkouším štěstí.Zdravím Helena
    hel.hajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. jeee,asi pred mesicem jsem hmyzi hotel videla na pinterestu,jsem cerstva duchodkyne,tak jsem si rikala ze bude casu a budu vyrabet avyrabet,ale neni cas neni cas,krasne leto vsem Alca

    OdpovědětVymazat
  37. Dobry den,hmyzi hotel bych potrebovala. Je nadherny,snadvse na me konecne usmeje stesti.vase ctenarka Lucka

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den Moniko, hmyzí hotel by se nám taky hodil na zahradu. Doufám, že se na mě usměje štěstí. inka
    ingrid.petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den, také dlouho plánuji, že vyrobím, ale tento nemá chybu, je nádherný. Budu pokoušet štěstí také Eva, home.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý den,
    hotel pro hmyz je úžasný nápad! Moc by se mi na zahradě líbil :)

    OdpovědětVymazat
  41. Dobrý den Moniko, hmyzí hotel už plánuju několik let, teď by se nám hodil na chatu a pořád nějak nezbývá čas... :-) Ráda si zasoutěžím. Katka

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Mončo, nejdříve pochválím rozkvetlé fotečky, nádhera. Miluji letní květiny... :-)Hmyzí domeček je kouzelný, do zahrádky by se hodil. ;-) Zatím tam mám kus pařezu, taky dobrý. ;-)Pohodové léto a nezapomeň odpočívat, prázdniny se krátí. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Do měsíce se snad stěhujeme a pro holčičky potřebujeme lákadla na zahradu. Tohle by bylo parádní

    veronikamachurova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, tak hmyzí hotel mě ještě nikdy nenapadlo pořídit, děda kolikrát stavěl domeček/krmítko pro ptáky, ale takto se starat i o další obyvatele zahradního království je super nápad :-) petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ahoj Moniko, krásný článek! Ten etažér je úžasný. Líbí se mi, že je originální a neklasický, s klasikou funkcí, úplně si na něm představuji i cukroví :) Hmyzí domeček jsem viděla u kamarádky a říkala si, že až se s manželem nastěhujeme do domečku, musíme si jej pořídit také. Projekt domečku nyní probíhá a brzy se v něm ubytujeme, proto si o domeček zkusím zasoutěžit :) Děkuji za tyto milé příležitosti! Bára

    OdpovědětVymazat
  46. Moniko, ano, co nejvíce podporovat přírodu, souhlasím. Hezké léto na kopečku. Ifka

    OdpovědětVymazat
  47. Milá Moni,
    opět jsem se pokochala všemi fotkami, týden jsem byla na táboře, tak jsem si dnes početla...😍
    Domeček je nádherný a tak si také zasoutěžím 😊
    Krásný večer a krásnou druhou půlku prázdnin přeje ze ❤
    Ali

    OdpovědětVymazat
  48. Je jedno kdo vyhraje,obyvatelé domečku budou vždy stejní.Alena

    OdpovědětVymazat
  49. Moc hezká dekorace. Hmyzu máme na vesnici mezi loukami požehnaně, třeba by se hotel líbil. Míša misa.nemcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Zařizujeme novou (mnohem větší) kuchyň, takže děkuji za inspiraci, to zas bude útrata:-). Hmyzí hotel ještě nemáme, plánovali jsme ho s holkama vyrobit až příští jaro.
    lida.pruskova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Lákavé, zkusím zasoutěžit. Prima léto. Ála

    OdpovědětVymazat
  52. Dobry večer, právě kupujeme nový domek a našim klukům by se moc líbil :-)
    Děkuji Katka
    kaca.val@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Milá Mončo,
    nádherné fotky a ještě krásnější kousky. Ten etažér je luxusní a misky taky. Asi si udělám radost:)
    Hmyzí hotel by se mi též líbil .
    Zdraví Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Milá Moni, děkuji za soutěž:) a připojuji se se zájmem. Hezké dny. ZuzkaJ

    OdpovědětVymazat
  55. Mila Monco...hotel mam,ale udelala bych radost kamaradce . Hezke dny.JP

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, hmyzí hotýlek mají u nás ve školce, moc se mi líbil, tak zkusím štěstí :-) plzoch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. určitě by se nám líbil. Domeček jsme ještě nestavěli, zatím stavíme domeček pro nás a naše kočičky. erberova.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Prirodni zahradu mame, hotel pro hmyzaky by se hodil.:-)
    Zdravim, Katka

    OdpovědětVymazat
  59. Dobrý večer, hotýlek moc krásný a fotečky ještě hezčí.
    Mějte krásné letní dny Jana :)

    OdpovědětVymazat
  60. Hezký večer na kopeček,tak takový domeček bych si taky moc přála :-) Díky za soutěž,tak zkusím štěstí Jana.
    janicka.doskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Díky za soutěž,tak zkusím štěstí Honza.
    jan.kares@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Dobrý večer,
    ten krásný hotýlek by určitě udělal našim broukům radost! A snad by nás inspiroval k výrobě dalšího :)), Moni tvůj blog je velice inspirativní, velmi ráda tvořím a peču podle tvého blogu. Přeju hodně zdraví! Renáta S.

    OdpovědětVymazat
  63. Krásný večer, hotýlek je moc krásný.V lázních Jeseník mají v bylinkové a sluneční zahrádce hotýlků pro hmyz více.Od velkých po nejmenší.Už jsem také jeden dostala, ale i do další by hmyz na naší zahrádce určitě využil....
    Hezký zbytek léta. Dita
    ditaond@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Hezky hotel a pro naše broučky,zkusíme štěstí ilonadr@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Milá Moni, přeji krásné prázdniny na Kopeček! Člověk musí myslet pozitivně :-) o domeček mám zájem veliký a věřím, že ho vyhraji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podpis se mi neuložil, tak se omlouvám. Zdravím na Kopeček! Katka

      Vymazat
  66. Dobrý den,
    hodil by se dětem v naší školce.
    Děkuji za možnost soutěže!

    OdpovědětVymazat
  67. Milá Moniko,

    u nás doma by se nám hodil hmyzí hotýlek nikoliv na zahradu, ale na balkón. Ve velkém květináči, ze kterého roste psí víno, si udělaly hnízdní kolonii včelky samotářky. Bohužel je s každým zaléváním vyplavíme a tak se hmyzí hotel nabízí jako náhradní bydlení. Zatím jsme jej bohužel vyrobit nestihli...
    Přeji Vám krásnou druhou polovinu prázdnin
    Jana kapr.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Milá Moni, opět zkusím štěstí, hmyzí domeček stále nemáme :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  69. Přeji krásné letní dny na Kopeček, moc ráda sleduji Váš blog - krása. Také by se nám na zahrádku hodil krásný hmyzí domeček. Zdraví HelenaK avolabulk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Dobrý den, paní Moniko, hmyzí domeček už delší dobu okukuji na jednom portále. Do naší zahrádky by se skvěle hodil, tak zkusím štěstí u vás. Přeji celé Vaší rodině krásné léto. Váš blog je bomba!!! Zdravá závislost už propukla. Petra petradvoracek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zdravim na kopecek a pridavam se do fronty na hmyzi hotel,u nas na zahrade bude vitan :-) Ty kousky do kuchyne vypadaji paradne,asi taky neodolam...Mejte krasne dny a diky za vas velmi mily blog!

    OdpovědětVymazat
  72. lenka.nespurkova@centrum.cz30. července 2017 10:34

    Lenka Dobrý den paní Moniko, připojuji se o hmyzí hotel. Mám váš blog v oblíbených, pravidelně sleduji, zatím jsem nepřispěla komentáři, ale velmi obdivuji, všechno a hlavně vaše krásné fotky.
    Mějte pěkné léto.

    OdpovědětVymazat
  73. Dobrý den Moniko, přeji krásné léto a zkusím štěstí. Šárka.
    schusterova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Našim hmyzákum by se takové bydlení jistě líbilo...
    vaverovapavlina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. dobrý den, Mončo Ježíšková:-), zdravím na kopeček! Hmyzí hotel se mně líbí, Tatínek nám vyrobil čmelín, na hmyzí hotel zatím nenašel čas... tak bych ho již smontovaný uvítala i se všemi našimi hmyzími kamarády u nás v zahradě. Díky za fajn soutěže, které pro nás, Tvé věrné čtenářky, připravuješ! Krásné léto přeje Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  76. Zdravím na kopeček. Domeček by byl doma považován za věc zbytnou tudíž čekací lhůta v nedohlednu. Ale vypadá moc hezky a uplatnění by určitě našel. Děkuji a přeji hezkéry léto. Petra

    OdpovědětVymazat
  77. Dobrý den, o domečku stále jenom mluvíme a skutek utek...Tak alespoň zkusím štěstí....
    Mirka konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Dobrý den, domeček je moc hezký, mám v plánu mít ho v zahradě, i když zatím je vše ve fázi plánování. Velmi by mě potěšil. Přeji krásný podvečer, Jana

    OdpovědětVymazat
  79. Dobrý den, hotel je moc pěkný, určitě by se mi do zahrádky hodil. Přeji Vám krásnou druhou polovinu prázdnin! Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  80. Krásný podvečer.
    Hmyzí domeček se mi moc líbí a pokud bych ho vyhrála, doufám, že by se brzy zaplnil spokojenými obyvateli.
    S pozdravem Jana

    OdpovědětVymazat
  81. Moni, krássa veliká jako vždy. Ať kouknu, kam kouknu, máte doma krásno a útulno.
    Hotel bych uvítala. I vás.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  82. Dobrý večer, hotel pro hmyzáčky by byl skvělý dárek pro děti. Z vašeho blogu čerpám inspiraci. Děkuji. Přeji krásné dny. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  83. Krásný večer, můj syn by z něj měl obrovskou radost, je to malý zoolog :-)! Hezké letní dny...Radana

    OdpovědětVymazat
  84. Dobrý večer, i my bychom měli zájem:) Daniela

    OdpovědětVymazat
  85. Dobrý večer,
    taky bychom měli zájem o hmyzí domeček.:)
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  86. Já já já já ho moc chci!:-) Věra

    OdpovědětVymazat
  87. Dobrý večer. Také by se nám hodil, jsme poměrně čerstvě přestěhovaní z bytu do domečku a ještě jsme nestihli nic takového pořídit, tak snad to časem taky "dáme" :-).
    Yveta Mahnertová

    OdpovědětVymazat
  88. Pěkný a navíc užitečný:-) kousek do zahrady by se šikl. Ratolesti by ho zajisté také ocenily. Krásný letní den z jihu Čech přeje YR

    OdpovědětVymazat
  89. Hezký domeček, využili bychom ho na zahradě. Krásné letní dny a vše dobré přeje Martina

    OdpovědětVymazat
  90. Dobry vecer Moni, tak v nedelu vecer zkousim stesti pri Tve soutezi o hmyzi domecek, zuza

    OdpovědětVymazat
  91. hmyzí hotel už dlouho plánuji, takže se takevpridavam do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  92. Dobrý večer,zapojuji se do Vaší soutěže o hmyzí hotel.Máte moc pěkný a inspirující blog,přeji hezké dny,plné pohody.zahama@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Moc pěkná možnost, moc děkuji. Přemlouváme se synem tatínka už od jara, tak zkusím soutěž nebo už koupíme. Pěkný den Kamča

    OdpovědětVymazat
  94. Dobrý den, zapojuji se do soutěže o hmyzí domeček, přeji hezký den.
    Lukeszová

    OdpovědětVymazat
  95. Je to napsané naprosto přesně - nestihli jsme si ho ještě vyrobit, tak možná přijde jinou cestou... :-)

    Krásný den a díky!
    Alča

    OdpovědětVymazat
  96. Taky se hlásím do soutěže a přeji pěkný den všem! Staňka P.

    OdpovědětVymazat
  97. Modrá salátová miska je nádherná. Píšu ji na seznam svých přání:-)...a stejně jako ostatní se i my s dětmi hlásíme do soutěže o hmyzí domeček:-). Přejeme pěkné prázdninové dny:-). M, O a A Hronkovi

    OdpovědětVymazat
  98. A já se dívám kolegyni přes rameno a už vím, o čem to ta moje manželka mluvila :-D Tak možná jí udělám radost. Marek Š.

    OdpovědětVymazat
  99. Já se hlásím. Měla jsem hmyzí hotel v plánu na letošní prázdniny, ale zatím jsem to nestihla. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Moni,také by se nám hmyzí hotel hodil.Děti milují pozorovat cokoli živé na zahradě,tak bychom spojili příjemné s užitečným:-)
    Hezké prázdniny Mirka

    OdpovědětVymazat
  101. Mila Moniko, dekuji za Vas blog, uz dlouho jej ctu.
    Mam jeden dotaz MIMO SOUTEZ: zajima me echinacea, kterou mate v zahonu(poznala jsem li ji dobre?) na jakem miste ji mate vysazenou? potebuje hodne slunce, polostin? a puda? u nas je poctivy jil, presto bych ji rada do zahradky.

    Snad muj dotaz mezi temi vsemi odpovedmi nezapadne a alespon kratce odpovite.¨
    Dekuji a preji hezke leto..
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  102. Krásné slunné pondělí. Ráda bych se připojila do soutěže. Manžel má narozeniny, tak bude mít možná o dáreček navíc. Když bude přát štěstí. Děkuji za Vaše milá slova, fotky, celý blog. Ráda Vás čtu. Monika F.

    OdpovědětVymazat
  103. Dobrý den, Moniko, i já moc děkuji za Váš blog, který je pro mě milým zpestřením dnů a pohlazením ve chvílích, kdy se zdá, že je všechno špatně. Baví mě inspirovat se Vašimi nápady jak doma, tak v zaměstnání. určitě pokračujte, stojí to za to!
    hmyzí hotel je nádherná věcička do zahrady, kterou bychom celá rodina uvítali. Nějaký čas (jsou to asi 3 roky, co jsme jí poprvé viděli v zoo na Hluboké) se pokoušíme o její realizaci, ale nikdy se nám nepodařilo dovést ji do konce a mít ji tak vzhlednou :-(
    Třeba budeme mít štěstí na výhru a konečně budeme mít na zahradě i něco, co pohladí naše oko, duši i sluch.
    Hezké léto! Marcela

    OdpovědětVymazat
  104. Krásný blog! Vždycky sem ráda nakouknu. A hmyzí hotel? To by byl supr dárek pro mé děti :-). Jana

    OdpovědětVymazat
  105. Dobrý den, děkuji za soutěž, hezký hotel. :-) Katka (smidova.kat@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  106. Dobrý den, Váš blog je jeden z mých nejoblíbenějších - bydlení, zahrada, domov, vaření, tvoření - prostě témata, která mě zajímají. Nemám moc ráda super moderní bydlení a u Vás to dýchá domovem a láskou. Hmyzí domeček mi leží v hlavě od té doby, co jsem se dozvěděla, jaký má účel, proto bych za něj byla ráda na naši velkou zahradu. Přeji hezkou druhou polovinu prázdnin. Hanka Pap.

    OdpovědětVymazat
  107. Milá Mončo, i když už jsem tuhle moc hezkou soutěž prošvihla, musím Vám napsat.... Váš blog se mi moc líbí. Vaše zahrada i domov působí jako oáza klidu :) Kéž by se mi taky jednou podařilo vybudovat tak harmonický domov pro svou rodinu... No a ten hmyzí domeček je dokonalý! Podobný se teď chystají vyrobit moji rodiče, tak jsem zvědavá, jestli se jim povede tak jako Vám :D Ať se Vám ve všem daří :)

    P.S.: Kdybyste si taky chtěla trošku zasoutěžit a vyhrát pro svého muže nebo i jiného muže z rodiny krásné pánské hodinky GANT. Mrkněte se sem: https://www.brasty.cz/soutez

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥