středa 21. června 2017

z terasy a zahrady

















Na trávníku si nijak nezakládám, mít "angličák" nebylo nikdy mým snem, letos ale nemáme ani ten náš venkovský neučesaný prorostlý bylinkami. Většina lidí říká plevel, ale všechen ten plevel jsou bylinky z boží lékárny. Jediné, co je v trávníku zelené jsou mochny. Sucho a horko vše ostatní vypálilo. Už není co natrhat králičím slečnám. Aby mohly kvést všechny mé radosti v záhonech a květináčích a mohla rodit zelenina, oháníme se denně přes hodinku s hadicí. Ale vody ubývá.

Tak snad jediné přání, ať už konečně zaprší nejlépe dva dny v kuse.
Mějte prima den.

19 komentářů:

  1. Mončo nám se tady déšť letos nějak vyhýbá.Naštěstí máme závlahu v zemi ze studny takže máme zeleno všude.
    Ale dobře si pamatuju v bývalém domečku jak jsem nejlépe brzy ráno všechno zalévala hadicí a hrozně mě to bavilo:))a u vás je krásně, jsem tak ráda,že si tvoje fotky můžu prohlížet tak ti mě to vždy nakopne:))
    Tak krásný horký den přeji,já asi v dílně umřu,vždy když jede pec tak se tam nedá dýchat fuj.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak si ještě k té závlaze Lenko pořidˇte ještě klimatizaci. Je to super . Máme a nedám na ni dopustit .

      Vymazat
    2. Lení, moc díky, však já se zase kochám u Tebe:-)
      Zvládni to vedro v dílně. My máme ve škole s dětmi na půdě 32°C a také už padáme, dnes raději utečeme na koupaliště:-)
      papa

      Vymazat
  2. Zase krásné nakouknutí k vám Na kopeček. Dnes je první letní den a bude horký. Což o to - léto je léto.
    Jenže to sucho je už příliš velké. A zatím to na déšť moc nevypadá.
    Ale i tak přeji krásné letní dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, krásné to máte na Kopečku, koukám, že Aša je nejlepší hlídač☺ hezký den. Zuzkaj

    OdpovědětVymazat
  4. Pohlazení z Kopečka. Moc děkuji, Moniko! Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Máme to stejné ... místo trávníku seník a každodenní rituál s hadicí.. Ale u vás je krásně i tak! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Citim to rovnako ako vy, Monika. Trpim, ked vidim trpiet rastliny, zahradu, prirodu, teraz uz aj zvieratka - sucho a horucavy su nicive. A nic by ma nepotesilo viac, ako ten dvojdnovy dazd. Predpovede vsak hovoria ine :-(.
    Letnicky v nadobach mate krasne, rovnako ako aj cely blog :-), ludsky, hrejivy a inspirujuci.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, nádherně Vám všechno kvete. Držím pěsti, ať se vlna veder a sucha brzy přežene a přijde déšť. Věřím, že by jej ocenili úplně všichni. K.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Moni,krásné to u vás máte.Tiše závidím z paneláku.Sucho je asi všude.Tak aspoň dáváme pítko vší té drobotině na balkon.Přeji kouzelný letní slunovrat i magickou svatojánskou noc.Alena

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, Vaše fotky jsou tak nádherné a inspirující. Moc se mi u vás líbí, celoročně. Stále objevuji něco nového, jak to i u nás vylepšit. :o)
    U vás na kopečku je nádherně, ale vím, jaká je to dřina toto vše vybudovat a udržovat.
    Zdravím a krásné léto přeji.

    OdpovědětVymazat
  10. Monika, Vaše fotky sú nádherné. Vždy netrpezlivo čakám, kedy pridáte nové:). Vyžaruje z nich neskutočný pokoj..Ďakujem za Váš blog a prajem krásne letné dni..

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám mockrát děkuji, jste milé.
    Mějte prima dny a přežijte ta vedra ve zdraví.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné obrázky v každém "vstupu", ať terasa, zahrada nebo krásné okolí. Já tento týden fakt pláču na trávníkem, neboť má drahá polovice likvidovala bodláky-jenže - místo vypichováním jako já, on roundopem a vypálil mi s tím i trávník a část bylinek......no prostě nepřemýšlející chlap! Převčírem jsem všechno vyhrabovala vertikutačními hráběmi-takže navíc zničené ruce plné mozolů a prasklých puchýřů. Tak za trest teď musí mýt nádobí, abych ruce nemáchala a brzo se puchýře zahojily. Ach ti chlapi, ne každý je šikovný jako Váš Tom.
    Přeji krásné letní dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná zahrada i bez angličáku(zdá se mi to nebo vám ušáci povyrostli).O déšť se nebojím,v pondělí jsem umyla okna tak přijde brzy.Jako dítě mě bavilo chodit s hadicí po zahradě ale chápu že v dospělosti to už není taková sranda,ať se brzo dočkáte deště.

    OdpovědětVymazat
  14. Milá paní Moniko, ( dlouho jsem si myslela, že jste s Lenkou Hložkovou sestry...),
    u vás je to moc hezké kdykoli...a láskyplné.
    Déšť už asi přijde, venku se to začíná škaredit, tak snad jen zaprší e nepřijdou kroupy.
    Mějte se na Kopečku krásně.
    Pěkné prázdniny všem dětem a učitelkám.
    Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  15. PŘEJI NA KOPEČEK KRÁSNÝ POSLEDNÍ ŠKOLNÍ VÍKEND A PAK UŽ ZASLOUŽENÉ PRÁÁÁÁÁZDNINY. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥