pondělí 12. června 2017

výherkyně

Krásné ráno.
Tedy, čekala jsem mnoho zájemců o tak krásná povlečení, ale číslo 740 zapsaných do soutěžní tabulky, mě překvapilo. A děkuji vám všem za milé vzkazy a recenze. Jsem ráda, že mnozí už máte stejné zkušenosti s firmou Darre jako já.
Bohužel mám "jen" pět dárků pro tolik zájemců.
Na balíček se může těšit paní Jana, Petra, Ilona, Alena a Hana. Kontakty mám, hned rozesílám maily, těm, kterých se to týká a MOC gratuluji.
A vy, co jste nevyhráli, můžete nakouknout do prodejny TADY a třeba napsat svému Ježíškovi :-)
Moc děkuji panu Kuchařovi za tak krásné dárky.

Mějte prima horký den,
M.

9 komentářů:

  1. Gratuluju vyherkynim a Tobe jeste jednou dekuju za moznost se zucastnit. Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíte, jakou mám radost. Vyhrála jsem poprvé v životě a zrovna takovou krásu. Děkuju moc. Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Také blahopřeji všem výherkyním a přeji jim příjemné poleženíčko v nových peřinkách :-) Já jsem se pro inspiraci na stránky fy Darre taky podívala a už mám objednáno 7 nových ručníků :-)
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Moniko divíte se že bylo tolik soutěžících ?? Vždyt to bylo ZADARMO..Hezký den..Dáša

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji výhercům. Já jsem soutěž propásla, tak jsem si radši rovnou objednala na stránkách:-) Ráda podpořím českého výrobce s vkusným zbožím. Původně jsem chtěla polštářky šít, ale to bychom se také nemuseli dočkat:-) Zdraví Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně blahopřeji výherkyním a všem přeji krásný den.Milada

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥