pondělí 19. června 2017

moře náprstníků




¨







¨





Včerejší výšlap v Brdech z Hatí do Kytína a zpět. Tom naplánoval 11 km trasu, která vede z poloviny mimo turistické značení. Nedokázala jsem foťákem, ač je to má zázračná pomůcka, zachytit skutečnou krásu, kterou hluboký les ukrývá. Těch vůní, zpěvu ptactva, odstínů a klidu, to je opravdový balzám na duši. Objevili jsme kvetoucí moře nebo spíše oceán  náprstníků, které jsem nedokázala svým portrétním objektivem zmrazit v jeho opravdové síle a rozloze. Jsme zvyklí digitalis v Brdech v tuto dobu vídat na každém kroku, ale tato plná velká paseka nám vyrazila dech. A když se budete v těchto místech pohybovat, rozhodně zajděte, nebo zajeďte do Kytína. Místní pivovar nemá chybu. S citem zrekonstruované interiéry domyšlené do posledních detailů,  božská kuchyně a skvělé pivo. Už vím, proč tatínkové naplánovali začátek blížícího se čundru s dětmi právě do Kytína :-)

Mějte krásný den.

PS: Dnes mi došlo, že jsem zapomněla na dort se čtyřmi svíčkami. Právě včera měl můj blog narozeniny a já na to úplně zapomněla, to bude tím, že nejsem žádný systematik a analytik. Tak dodatečně, díky za vás všechny, bez vás by to nebylo ono:-)

33 komentářů:

  1. Kde tu krásnou krajinu pořád berete...úžasné!! Janča

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo to je zase skvost.Náprstníky mám v zahradě,ale pokvetou až příští rok tak jsem na to zvědavá:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je také měla, jsou to bohužel dvouletky, ale už jsem slyšela, že jsou i trvalky.
      Jsou úžasné a v tom ohromném množství, to bylo něco neuvěřitelného.

      Vymazat
  3. Přeji krásné narozeniny Vašmu blogu. Sleduji ho zhruba rok a jsem nadšená!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem včera při svém toulání přírodou náprstníky potkala. Ale takové divukrásné moře to nebylo.
    Krásné fotky!
    Hezký den!
    Hanka z POdkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moniko, také mám doma ve své květinové zahradě pár náprstníků, každý den sleduji květiny, vidím "pokroky", "tahám" z rostlin květy a těším se z té nádhery, barev a neskutečné krásy. Když jsem viděla vaše fotky náprstníků, až mě zamrazilo...
    Věřím, že z této nádhery budete čerpat nejen Vy. Děkuji za krásné fotky a těším se na další

    OdpovědětVymazat
  7. Mám je v zahradě,ale toto je krása,neuvěřitelná.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  8. Dobre rano....zaznamenavam trasu...pujdeme.Dekuji. Mejte se sedmikrasne.JP

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, to je taková nádhera. Ten lán náprstníků nemá chybu, nikdy jsem je neviděla, natož tolik na jednom místě. Skvostné fotky. Musel to být úžasný zážitek.
    Přeji krásné léto. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Bože, to je nádhera!!!
    Děkuji za zprostředkování takové nádhery.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Moni to je uzas 😱 Ja si myslim, ze aj tymto objektivom sa Ti to podarilo. No nadhera dakujem Mira 👌

    OdpovědětVymazat
  12. Když takovou krásu nečekáš, vyrazí dech. Musel to být úžasný zážitek, narazit na takovou nádheru...
    Krásné dny přeji
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné, u nás v severních čechách je také skrytá náprstníková louka,je plná náprstníku žlutého,béžového,a maličko fialových,no také jsme nevěřili,je to krása...pěkný den dae

    OdpovědětVymazat
  14. Moniko, to je ráj procházka takovou krajinou !!! A z těch náprstníků jsem totálně unešena, tolik krásy jsem ještě nikdy neviděla. Mějte se moc krásně a denně chodím k vám nakukovat na Váš blog. Zdraví Maruška

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, vidět tolik nádherných náprstníků...to je prostě nádhera.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím,tak tohle moře bych ráda přeplavala)))).Nádhera,umíš pro nás zachytit tolik krásy až oči přecházejí....moc ti za to děkuji a přeji další úspěšná léta s tvým úžasným blogem♥.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná krajina,pivovar a moto o dětech mě pobavilo.Vše nej k blog narozeninám​,ať vás baví psaní a máte hodně čitatelů.

    OdpovědětVymazat
  18. To je, Monino, NÁDHERA!!! Oči přecházejí!
    K.

    OdpovědětVymazat
  19. Moni, ty náprstníky jsou nádherné. Díky, že nám už 4 roky ukazuješ taková krásná místa! Inka

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera :). Něco takového jsem ve skutečnosti ještě neviděla, takže tiše žasnu a obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  21. to je nádhera, Brdy miluju:) ale kde je to "z Hatí do Kytína" , Hatě tam nikde neznám Káťa

    OdpovědětVymazat
  22. Tolik náprstníků jsem ještě pohromadě neviděla - nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  23. To je nádhera, tolik náprstníků, zrovna jsem si jeden pořídila do zahrady:)

    OdpovědětVymazat
  24. Jsou to nádherná místa, Moni! Máte pravdu, že atmosféru jde zachytit jen částečně, tu atmosféru zkrátka musí člověk cítit. K.

    OdpovědětVymazat
  25. Opravdu nádherná je ta matka příroda!A nebylo v té kavárně nějak moc prázdno ��?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pivovar byl natřískaný na venkovní zahrádce a v přízemí. Tady jsem fotila horní patro, kde bylo zavřeno.

      Vymazat
  26. Tak to je nádhera, příroda i vaše fotky. Ilona

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherné náprstníky, příroda umí čarovat.♥ Eva

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné... kouzelné ❤
    Všechno nejlepší 💐 Milá Moni, jsem ráda, že tu jste 😘
    Ali

    OdpovědětVymazat
  29. Moc vám všem děkuji za pochvalná slova, takové modelky, to jde potom samo :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥