čtvrtek 29. června 2017

anglické knížky pro děti


 Vypadá to jako dárek za vysvědčení, ale přiznám se, že jsem si nyní touto objednávkou udělala radost hlavně pro sebe. Petra Horáčka mám moc ráda. Je autorem mnoha úžasných dětských knih, které si sám osobitým stylem i ilustruje. Bohužel je víc uznávaný a známý v Anglii než ve své rodné zemi. Jeho knížka Animal Opposites učarovala i nás dospělé. Opozita jsou tady tak názorně a jasně ztvárněna, že jde učení samo. Už se těším, jak budeme od září s třeťákama pronikat do tajů angličtiny a takové poklady se nám budou ve škole moc hodit.




Neodolala jsem této Červené Karkulce. Přiznám se, že jsem vybírala hlavně podle ilustrací, ty jsou naprosto famózní. A vím, že s tímto anglickým výrobcem Barefoot Books, nešlápnu vedle. V knížce je vložené CD, takže mohou děti  správnou intonaci a melodii hlasu slyšet přímo od native speakers. A je namluvené opravdu skvěle. Vybírala jsem TADY.
 Ale pohádek namluvených na CD mají v obchodě na výběr mnoho, stačí vybrat tu vaši oblíbenou. TADY





Tak to bylo pár prima tipů nejen pro paní učitelky:-)
So, have a nice day♥

8 komentářů:

  1. Díky paní Moniko za tipy-nejen na knížky........užijte si krásně prázdniny, odpočívejte, opatrujte se a nezapomeňte na nás - občas se nějaká inspirace od Vás pro nás hodí - přeji vám všem KRÁSNÉ LÉTO. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuju moc. I vy si užijte pohodové léto.

      Vymazat
  2. Krasne ilustrace,nadherne knihy.Nejsem p.ucitelka , tesim se az obdaruji.Hezke dny.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, knih není nikdy dost, že?

      Vymazat
  3. Ja Vam , moc moc moc dekuji za super blog.Porad neustale cerpam inspiraci.Opravdu Diky :)
    Krasny zitrejsi den,bude pro nas vsechny maminky dulezity :)
    Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji, nemít od vás zpětnou vazbu, dávno bych už nepsala veřejně. Takže díky, že to vše má oboustranně smysl:-)
      krásné léto. M

      Vymazat
  4. Díky za tipy! Taky mě čekají třeťáci i s angličtinou. A příjemnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥