sobota 6. května 2017

výherkyně knížek

Krásný večer vám všem. Tedy, to byl ale zájem o knihy. Dohromady vás soutěžilo 844.
Holky usedly ke generátoru a losovaly, to je moc baví.
Výherkyně obešlu mailem, který jste mi v tabulce nechaly.
Na knížku dle vlastního výběru od nakladatelství Smart press se může těšit: Petra G., Monika L., Dagmar H., Alena S., Lenka P., Romana M., Zuzana M., Jiřina P., Kristýna K., Alena H.
Moc vám, milé dámy, gratuluji a všem zúčastněným děkuji za hojnou účast a především za milá slova v komentářích. Jsem ráda, že jsme se vám s týmem z nakladatelství trefili do noty.

Mějte se pěkně.
M.

7 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyním, určitě budou mít velkou radost. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Také moc gratuluji... :)
    Mějte krásné májové dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, něco jsem prošvihla...a to knihy miluju.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace veliká...Krásné dny přeje Lenka.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace ke krásným knížkám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Mončo,právě jsem zasedla k počítači a nemůžu tomu uvěřit,poprvé v životě jsem něco vyhrála a ještě u Vás...tu radost ani nemohu popsat,děkuji mockrát holčičkám za šťastné vylosování mého čísílka...moc gratuluji Všem výherkyním a zároveň přeji Vám ostatním co jste nevyhráli to určitě vyjde příště....Mějte krásný den... Mikeška

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥