sobota 6. května 2017

Koda


Toto kouzelné místo musím navštívit několikrát do roka, a protože jsem díky umřelému disku přišla o všechny snímky, musela jsem si doplnit mezery ve fotogalerii. Takže můžete jít s námi opět na malou procházku pohádkovým krajem Českého krasu, kde bublá jen potůček, který umí díky vysokému obsahu vápence ve vodě vytvořit hráze z pěnovce a vznikají tady díky nim malá jezírka porostlá mechem. Pastva pro oči i duši. 















¨
Krásný večer od nás z krasu.

8 komentářů:

  1. Moniko, opravdu pastva pro oči a duši ... nádherné fotky.. díky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,taky jsme včera byli na túře v námi oblíbených hostýnských vrších,letos poprvé a přes obavy z počasí vyšlo nám luxusně (škoda že jsem propásla soutěž,určitě bych zkusila štěstí ceny byli parádní,no nesmím to flákat a častěji nakukovat😉)užívejte prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta jezírka obrostlá mechem - no to je nádhera.Krásné místo!
    Hezký den!
    Hanka z POdkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, hned bych se tam šla podívat.

    OdpovědětVymazat
  5. U vás v krasu je všude pěkně. Na Kodě jsme ještě nebyli, musíme to někdy napravit. Když ono těch hezkých míst, kam bych se chtěla podívat je tolik a času tak málo...
    Hezký zbytek prodlouženého víkendu

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes ráno před pátou mě vzbudil zpěv ptáků, udělala jsem si kávu, otevřela ventilačku, zapnula PS a jukla k tobě a okomentovala jen - Mončo, nádhera. Ale nebyla jsem přihlášená, tak se nezveřejnilo. Teď koukám znovu a činím tak dodatečně.
    Na Berounské trhy se snad jednou také vypravíme, my zatím vždy jen Kohoutov v srpnu.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥