sobota 8. dubna 2017

Velikonoce na stole


Svátky jara vítáme dekoracemi na stole už několik týdnů. Zajíci nám při stolování dělají milou společnost:-)








Jak pravdivé, že?
Tento vínogram sdílela má neteř na IG a mě hrozně baví. 
Bety nám ho s patřičným přízvukem cituje denně už několik týdnů:-)









Mějte se krásně a užijte si klidný víkend podle vašich představ. 

30 komentářů:

  1. Moni nádherná dekorace.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko stůl máte vždycky krásný, ale o to více mne zaujala tabule s "Vinagramem". Tomu sem se smála hned teď z rána. Vtipné. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem trochu maniak na tabule, však už mě tu znáte:-)
      Díky, Iwko.

      Vymazat
  3. Vaše tvůrčí schopnosti prostě nemají hranice. Opět skvělé! A nádherně nafoceno.
    Ovšem ten vínogram mě opravdu pobavil.
    Dobré, červené?:-)
    Krásný den přeji celé rodince.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. Zajíci i u nás ovládají nyní prostor, přišla jsem jim na chuť a dokoupila letos další, dřevěné. Mončo, tyhle hlášky různého druhu mne u tebe fakt baví a vždy si je opisuji. Letos konečně musím vytvořit na pergolu černou tabuli a tam je, pro pobavení našich kamarádů, psát. Mohla by si klidně do jednoho příspěvku napsat všechny co používáš, to by si mi udělala radost :o)).
    Měj pohodový víkend.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se, Álo. Už jsem takový příspěvek dělala, ale o loňské nafocené hlášky jsem přišla, tak třeba jen slovem, že?
      tady je ten starý příspěvek
      http://unasnakopecku.blogspot.cz/search?q=tabule

      Vymazat
  5. Z fotek dýchá krásná, pohodová atmosféra. Tak jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné dekorace, které určitě přináší dobrou náladu u stolu :-), a vínogram to dokonale doplňuje ... :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná výzdoba, ostatně jako vždy. Máte to doma moc hezké.
    A ty sedmikrásky, jak se rozkvetly. Nádhera.
    Příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dášo.
      Sedmikrásky jsou fakt úžasné.

      Vymazat
  8. Krásné :-D Vínogram je super pravdivý! Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné to máte jako vždy,citát trefný.Take máme králíčka jak živého tak vyfouklého z vajíčka (tvorba mláděte ze školky)a tulipány nesmí chybět (moje jsou růžové kupoval drahý já dávám přednost žlutým)tak už abych taky vytvořila nějaké to velikonoční deko.krásný víkend na kopeček.zrovna sleduju vaše holky v telce,jsou výborné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jarčo:-) také nás mile překvapily.
      Přeji prima velikonoční tvoření.

      Vymazat
  11. Hezká dekorace a nejvíc se mi líbí tabule!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ma tabulích ujíždím:-)
      Díky, Daško.

      Vymazat
  12. Milé dekorace pro potěchu oka i duše. :-) Letos jsem se opičila - ušáci z polínek zdobí náš dvoreček. ;-)Citáty mě také baví. Pěkný víkend. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jsem ráda, že se opičíte. Však fotky vkládám pro inspiraci. Krásný víkend. M

      Vymazat
  13. Co jiného napsat,než je výše psáno. Krásné, vkusné, příjemné, veselé.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  14. Velké blahopřání holčičkám na kopeček, vlastně pardon - slečnám, které byly v Loskutákovi skutečně super. Šikulky!
    No a velikonoční výzdoba - no přece jako vždy - zase bezchybná.
    Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Lu. Vyřídím pochvaly:-)

      Vymazat
  15. Dobrý den paní Moniko,
    moc ráda sleduji Váš blog - dekorace jsou úžasné. Ráda bych věděla, odkud máte ty skvělé zajíce / modro-bílé /. Děkuji také za ostatní typy na nákupy !!!
    Martina z Liberce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, ti moří dřevění jsou z nanu nana.

      Vymazat
  16. Krásný vlněný zajíček,pěkný den,dae

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥