středa 12. dubna 2017

vajíčka trochu jinak






Vy šikovné čepičku s oušky zvládnete uplést. Já jsem ušáky dostala loni od kamarádky. Roztomilá pitominka, že? Ale i praktická, vajíčko k snídani si udrží déle teplotu.

Hurá na vajíčka, už se to blíží:-)
A dnes se neškareďte, při Škaredé středě by vám to mohlo zůstat!
Krásné Velikonoce.
M.

7 komentářů:

  1. Roztomilá ušatá vajíčka. Moc hezké.
    Také bych chtěla dostat dvě čepičky, jsou opravdu nádherné. :O)
    Moni, přeji krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  2. Jejky, to je roztomilý :) Já bych to dozajista uplést nezvládla. Moje nebožka babička se opravdu několik let mne svoje pletařské veleumění naučit... ale nakonec to vzdala s tím, že jsem beznadějný případ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou roztomilá♥
    Veselé Velikonoce. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne sviatky! Čiapočky som si robila tiež, veľmi milé sú..
    Škaredá streda = Popolcová streda, teda aspoň u nás na SK, a je to začiatok pôstu. Dnes je Zelený štvrtok, zajtra Veľký piatok a potom Biela sobota.
    Ale možno si to myslela inak...
    Ešte raz požehnané a pokojné sviatky tebe aj rodinke. Dievčatám veľa vody a kupačov.
    Lulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dnes je zelený čtvrtek, včera byla sazometná nebo-li škaredá středa.
      Krásné Velikonoce

      Vymazat
  5. Ach, ty čepičky jsou dokonalý ♥ U nás se letos vyráběli vajíčkoví pankáči :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥