neděle 2. dubna 2017

jako v bavlnce


Také máte po dětech schované bavlněné látkové pleny a osušky? My je dodnes používáme - ať už při úklidu, hraní či na cesty, kdy z nich dělám vlhčené ubrousky. Zkrátka, ač jsem vyhazovací typ a vše, čemu holky odrostly včetně hraček posílám dál, plíny stále zůstávají až do roztrhání. Máme i ty větší, do kterých se stále i větší děti zabalí a u vody zároveň i ochrání před sluníčkem. A protože kamarádi čekají miminko, koukala jsem  na něco praktického a zároveň hezkého a našla jsem tyto stránky. Osušky od této nizozemské značky jsou pletené a dokáží absorbovat více vlhkosti než  ty klasické tkané a zároveň jsou rychleschnoucí a ty vzorované mají  šmrnc. Nakoukněte, třeba se bude někomu hodit. Bety už se těší na čundr a prý si vezme tu černou, aby na ní nebylo vidět, jak bude špinavá. Praktická žena. 




Hezký den.
M.

7 komentářů:

  1. Také máme několik kousků od této značky. Dokonalost. Používáme již několik sezón.

    OdpovědětVymazat
  2. Monika, áno. Ja som Swadler objavila teraz pri našom bábätku. Majú úžasné kúsky. Aj keď sú cenovo vyššie, kúpila som si plienky i osušky. Pár. Ale stoja za to. Neporovnateľné s klasikou. A ešte úžasnú zavinovačku kukličku. Všetko nám pomáha, uľahčuje a slúži. Príjemne hebké a krásne dekory. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné osušky :-) Ty vzory, asi taky budeme potřebovat :-D Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale pamatuju, že úplně nejskvělejší látkové plíny jsem měla z jednoho britského obchodu. A taky jsem od nich měla jeden baby blanket... ten čeká na nějaké vnouče :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé , myslím že vyzkouším,děkuji dae

    OdpovědětVymazat
  6. Taky tak používáme,kupovala jsem když byli kluci ještě mimča bílé,pak jsem dokoupila obrázkové a teď je užívá i tatínek (pro atopiky lepší než klasické froté)taky super skladné na cesty(máme ty obyč.bavlna co stojí do stovky ty vaše jsou moc krásné ale i ta cena je jinde)ať vám slouží.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc mě nadchlo, byla jsem léta mimo tento sortiment a od neděle ziram,jaký pokrok za těch skoro třicet let...A teď budu babička,takže Moniko díky moc za inspiraci a měj se moc krásné!!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥