neděle 12. března 2017

toulky po vinicích a kopcích



Kaplička Hradištěk stojí na návrší ve Velkých Bílovicích. Máte odsud krásný výhled jak na zatím spící vinohrady, tak i na Pálavu.







Cestou z Hratišťku už je vidět vesnička Vrbice. Je to druhá nejvýše položená vesnice na Břeclavsku v srdci Modrých Hor a je vyhlášená svou sklepní lokalitou Stráž. Sklepy vypadají jako z pohádky o Hobitech a najdete jich tu spousty.












Další výšlap z Bořetic na Kraví horu a dál přes Němčičky, kde jsme viděli nejníže položenou sjezdovku ve střední Evropě v nadmořské výšce 180 m. Umělý sníh tu ještě ležel :-) 
Z údolí opět vzhůru na Nové hory kolem kapličky a zpět do Bořetic.






Je tu krásně i v době, kdy vinice ještě odpočívají a chystají se probudit ze zimního spánku.
A dnes směr Pálava a potom si přát už jen průjezdnou D1 :-)

Mějte krásnou neděli.
M.

9 komentářů:

  1. Krásná krajinka(podobné to bylo u babi a dědy okres Uherské Hradiště malé město Hluk kde se koná co 4 roky jízda králů úžasné vzpomínky)užijte si výlet a šťastný návrat na kopeček.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!!!Krásný výlet. V loni jsme hráli loutkové divadlo ve škole v Hustopečích, potom sklípek v Kurdějově, bylo to boží.
    Hezký zbytek výletu a jak výše napsáno- šťastný návrat na váš kopeček.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Jezisi to je nadherna krajina...tam chci!!;)Janca


    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, úžasná krajina, nač jezdit za hranice, že? Krásný dárek pro někoho, kdo rád poznává nová místa. Užijte si pěknou neděli Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, kaplicka Hradištěk je moje srdcova záležitost. Vloni 1.10.se u ni vdavala moje sestra. Byla to nádhera, vyvolala jste u mě nostalgii. Zdravim a uzivejte tu nádhernou krajinu. Milada

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo díky za tip na další nádherný kout. Jezdívali jsme do Pouzdřan k vinaři a letos bychom chtěli změnit zvyklosti. Rozhodujeme se o Velkých Bílovicích a já hledám nějaké dobré kontakty. Morava je tak nádherná, plná života a srdečných lidí. Je to moje srdcovka, protože z Moravy pocházela moje maminka a celý svůj život ji měla v srdci...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééééé moje ♥♥♥♥♥ záležitost.Vaše brzké návraty svědčí,že máte skvělý vkus))))).M+T přeji šťastnou cestu domů ...Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  8. Já to říkám pořád, proč jezdit do horoucích pekel, když u nás doma je tak krásně!!! A je vidět, že vinaři jsou pilní, že mají hlavy ostříhané jak se patří. Krásný výlet.
    Šťastný návrat k vám na váš kopeček..... Olina

    OdpovědětVymazat
  9. Moniko, možná se budete smát, když napíšu, že jsem se jednou 3 dny toulala v okolí Mikulova po vinohradech. Byl teplý podzim, každou chvilku spadlo z mráčku pár kapek.... a tak jsem chodila i večer. Jen tak, sama. Byla to duchovní očista. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥