sobota 25. března 2017

teepee aneb dárek snů


Asi každý si jako malý někdy posbíral všechny deky, které doma našel, a stavěl si bunkry, skrýše, stany a domečky. Naše Bety si z dek staví a vymezuje prostory neustále. O to větší radost jsem měla i s ní, když jsme dostaly možnost vyzkoušet a vám představit originální český výrobek značky vigvam design. 
Tato česká značka se specializuje na textilní ručně šité doplňky do dětských pokojíčků. V jejich sortimentu jsou jak teepee v různých velikostech, tak čalouněné taburety s prostorem na hračky, baldachýny, tvarované i klasické polštářky, textilní koše na hračky i ty nyní oblíbené papírové, girlandy, sedací puffy a spousta dalších textilních drobností. Nyní dokonce rozšířili sortiment o světýlka a lampičky do pokojíčků. Co se mi na této značce líbí, kromě precizního a dokonalého zpracování, je vkus a velký cit pro barevné kombinace a jemné ladění. Pastva pro oči a spousta inspirace pro ty, kteří zařizují pokojíček a mají rádi jednoduchý severský styl. Nakoukněte, stojí to za to.
















Teepee jsou určeny primárně do interiéru, ale pokud se předem s majitelkou domluvíte, upraví vám zdarma podložku na nepromokavou a můžete stan používat v létě i na zahradě. Nabízí i možnosti došití oček do špičky stanu, aby se mohla pohodlně přichytit světýlka. Dokonce si můžete vybrat i své barevné řešení a teepee se potom šije přímo na zakázku, pokud si nevyberete z barevné škály v obchodě.
Za nás všechny palce nahoru. V teepee si Bety čte, lenoší, poslouchá pohádky, dokonce píše úkoly, staví lego a pro Ášu je to nyní pelíšek číslo jedna. Narozeninový dárek snů.
Moc děkujeme a můžeme jen doporučit.



Včera Bety slavila s kamarádkami a zítra jí  bude 8 už naostro:-)
 Že je čas neúprosný a nám ty děti odrůstají rychlostí blesku, ani nemusím připomínat. Máte zřejmě úplně stejné pocity s vašimi vlastními, nemám pravdu?

Krásný jarní víkend.
M.

19 komentářů:

  1. Ten je krásný. Škoda, že jsem už takovým radostem odrostla. To by byl čtecí koutek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milovala jsem svoje bungry stavěné ze starých madrací našeho gauče a spousty dek. Čas letí jak šílený, já si to uvědomila před měsícem, když mému malému chlapečkovi bylo krásných 20 let, je z něho chlap jako hora.
    Bohužel čas nezastavíme, Moni. Krásné Bety narozeniny

    OdpovědětVymazat
  3. Teepee se mi moc líbí, už jsem o něm i uvažovala,ale děti maji společný pokojík a celkem malý.Teepee by by zabíralo moc místa.Ale kdyby se něco takového prodávalo za nšich dětských let,určitě bych přemlouvala rodiče aby mi ho pořídili. Se sestřenkou jsme si hrávaly u babičky pod stolem :-) Daly jsme si na něj deky, vykramařily jsme babičce její šátky, pobraly papennky a bylo to... moc ráda na to vzpomínám.
    Betynce přeji všechno nejlepší.
    Krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee,tohle teepee je naprosto snové!:) Taky by se mi pro to naše mládě líbila takováhle pelíšková skrýš, tak třeba jednou...:) A Betynce vše nejlepší!!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle bych taky jako dítě chtěla :-) Přeji všechno nejlepší k Betynčiným narozeninám! Karla

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný dárek pro Betynku. Přeji ji všechno nejlepší!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  7. Ach...ty nase bunkry....vzpominam s usmevem na rtu..mam malinkou vnucku,urcite ji ho poridim;-D Hezke dny.Hodne stesti Betynce. Moje holcicka se take mela tak jmenovat,krasne jmeno.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Super teepe,to by mělo úspěch i u nás.Čas letí jako blázen starší syn měl 8 v lednu a mladší 14 dní po něm 5,nedávno jsem vozila kočárek a teď už mám školáka (ale já nestárnu 😉)Betynce vše nej ať si užívá dětství(na králíčka pozor rádi značkují do textilu)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné teepe :-) Taky bych takové brala, jako malá...Máme doma taky jedno i s dekou. Šila jsem ho dcerce sama a má úspěch, když je hezky, používáme ho i venku a je to parádní úkryt před sluníčkem :-). Čas letí neuvěřitelně a vidím, že s dětmi dvojnásob o to víc si jich musíme užívat :-) Betynce vše nejlepší a pohodu :-) Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tak. Na dětech je ten letící čas vidět nejvíce. 😯 Uzivat si s nimi každý den je víc než třeba, protoze to nikdy už nejde vrátit zpátky. A dělat jim radost, to mě taky moc baví. Teepee Betynky je teda naprosto parádní. Praktické a elegantní zároveň. 😉 Uzivejte. JANA

    OdpovědětVymazat
  12. Tak Bety je Beranka:). Tak to si máte Moniko co užít:):). Já jsem taky Beranka a narozeniny mám dnes :). Přeji vám všem na Kopeček hodně zdraví a pevných nervů:).Berani jsou fajn, ale jak se"šprajcnem" nic s náma nehne:). Manžel a děti to znají:).A teepee je super!
    Krásný den všem:)
    Katka z Km.

    OdpovědětVymazat
  13. Ach, ach to bych svým holkám taky moc přála! Krása, krása. A máte Moniko naprostou pravdu, děti rostou neuvěřitelnou rychlostí....

    OdpovědětVymazat
  14. Jejda, to je parádní ....no my si ještě počkáme, Emča je ještě mimi.I když, čas je neúprosný a děti táák rychle stárnou. Betynce přeji krásné dny do dalších narozenin, prožité ve zdraví a dobré náladě.... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  15. Betynce vsechno NEEEJ!!! Vypada naaaadherne! .... myslim Bety.... a stan taky :) pa i.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc vám všem děkuji za gratulace malé oslavenkyni, poctivě vyřizuji:-)
    Krásnou neděli. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, miluju všechny Tvoje fotky, ale tahle titulní je na plakát. Co na plakát, na billboard! Modelce taky blahopřeju ;)

    Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Bunkry z dek, to byla jedna z nejlepších zábav mého dětství!

    OdpovědětVymazat
  19. Jee nádherný sestra má úplně stejný a holky jsou v něm nadšené 😉

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥