středa 22. března 2017

pohádky v cizím jazyce


Často se mě ptáte na doporučení knih. Zrovna jsme jednu v anglickém jazyce objevily. Chci si ji později  nosit i do školy. Ač Bety umí jen pár anglických slovíček, ráda ji poslouchá a chce se díky ní učit slovíčka, která vidí na obrázcích. Překvapuje. Pohádky jí  překládám a čtu i česky. Dokonce si hraje i na anglickou školku s plyšákama:-)
Tato pohádková knížka ukrývá sedm klasických převážně evropských pohádek na 94 stránkách plných krásných barev a obrázků.. Na přiloženém CD je celá kniha namluvena brilantní britskou angličtinou doprovozenou krásnou hudbou. Malí čtenáři jistě ocení nádherné barevné ilustrace. 
Na knížku mají v obchodě zrovna slevu a objednávaly jsme tady. Jistě si vyberete i jiné publikace. Já pošilhávám po Červené Karkulce:-)





Ať se vám krásně čte a mějte krásný den,
M.

PS: A mě poslední dobou uchvátila nenáročná odpočinková  knížka od Patrika Hartla Okamžiky štěstí. Zhltla jsem ji za pět dní, probrečela několik stránek a doporučuji jako oddechovou knížku, která má spád a nenudíte se ani na jedné stránce :-)

11 komentářů:

  1. Moni, díky, super tip na dárek. Přeji krásný den. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo moc díky za tip, vnukla jsi mi možnost dárku pro vnuka. Nenapadlo by mne mu koupit knihu v angličtině.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Moni děkuji, chystáme se nějaké anglické knížky pořídit, podívám se.. Patrika Hartla mám ráda za jeho přirozenost, na nic si nehraje a jeho knihy i hry jsou přesně takové. Jeho knížku jsem vždy přecetla během jednoho dne a jedné noci :-) Krásné počtení, déšť k tomu jen vybízí. My máme v naší domácí škole dnes čtecí den ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tip na krásnou knihu :-) Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Patrik Hartl uzasny muz,spisovatel...nadherna kniha.Hezke dny JP

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, také jsem ji četla a také jsem si pobrečela. Krásná kniha
    Mějte hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá krásně, díky za tip.
    U nás se trénuje fránina a pomáhají nám stránky na webu Déčka se Chantal Poullain: www.decko.cz/jazyky, kde jsou francouzsky namluvené díly večerníčků (s titulky či bez) a drobné hry. Ještě hledáme něco na němčinu...
    Moc děkuji za řetězec nápadů z kopečku!
    V.

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, asi jsem divná, ale Patrik Hartl mě jako spisovatel neoslnil. Přečetla jsem Okamžiky štěstí a Malý erotikon a nic moc. Povrchní, bez nějaké zásadní myšlenky(zvlášť v Erotikonu - to jsem nepochopila vůbec, čemu se tam čtenáři mají smát..),nicméně jeho divadelní hry super. Zvlášť Hvězda s Evou Holubovou - doporučuji!!! Ta byla skvělá. Jinak mám Patrika Hartla moc ráda, ale knížky nee....
    Ale díky za tip :)
    Hezký zbytek dne
    katka

    OdpovědětVymazat
  9. Musím se přidat k paní(slečně) Katce, bohužel ani mě neoslovila, nepotěšila....ale nyní jsem zvědavá na jeho divadelní hry. Uvidíme a děkujeme :) Doporučila bych Hanku Pinknerovou a její krátké povídky ze života (Asi budu lítat, Dneska jsem to stihla,To pravé místo,Co Bůh šeptá maminkám,Jedno potěšení týdně...). Ať každý to své potěšení najdete- Pěkný večer všem:) Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, diky za bezva tip na darek k svatku pro syna. Objednala jsem jeste dalsi knizku pro dceru. Doufam, ze moji mali ctenari budou mit radost:) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den,
    Hartl je úžasný....právě dočítám.
    A dík za váš pěkný blog. "Narazila" jsem na Vás náhodou, ale moc ráda se vracím a nahlédnu co je u Vás nového.
    Pěkný den
    Micha

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥