sobota 4. března 2017

mýdlový dárek


Děkuji vám všem, kteří jste v soutěži zanechali komentář. Jsem moc ráda, když vidím, že se vám mýdla líbí. Opravdu to těší a ještě raději jsem, že vidím, kolik mám příznivců nebo spíše příznivkyň. Je opravdu nepředstavitelné, že denně tolik tisíců lidiček otevře zrovna tento blog. Blogů jsou mraky a já vám všem děkuji za přízeň a za to, že se vracíte právě na kopeček. Je to zvláštní představa vybavit si třeba jen těch 450 komentujících natož osm až deset tisíc tváří, které denně nakouknou. Na to je moje představivost krátká.
Proto díky, že tu jste. Jinak bych asi nefotila tak často a mě to moc baví, takže díky za příležitost sdílet a vidět odezvu.
K nejčastějšímu dotazu v komentářích: mýdlové kurzy jsou prima představa, ale zklamu vás. Nic takového zatím nechystám. K nám do kuchyně bychom se zřejmě nevešly :-)
Z dalších dotazů, kde se dají koupit všechny tuky, razítka, jíly a esence na výrobu domácích přírodních mýdel: Na internetu najdete spoustu obchodů, stačí hledat. Já dávám přednost Mýdlotéce a Ekokoze.

Holky chtěly losovat a tahat výherce z papírků, ale tolik papírků popsat číslem se jim nechtělo a mně, přiznám se bez mučení, také né. A tak jsme jen klikly na klávesnici a nechaly osud na generátoru. Pravda, není to taková zábava jako lovit papírky z krabice:-)
A mýdlový dárek získává komentář číslo ................. 177. 
Jarmilko, moc gratuluji. Nezanechala jste mail, proto se mi ozvěte přes kontaktní formulář vpravo na liště. Přes maily se domluvíme na zaslání.

A vy všichni se mějte krásně a děkuji za to, že tam na druhé straně stojí zrovna mé focení a naše žití za opakované navštěvování.
Mám vás ráda.

15 komentářů:

  1. Krásně napsáno.
    To já děkuji Vám Moniko ♥
    (právě zadělávám na vaši pizzu):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tu bych si dnes také dala. Díky za inspiraci a milá slova:-)

      Vymazat
  2. Také jsem byla zvědavá kolik komentářů bude,ale až tolik?úžasné.Vítězce a také Jarmilce gratuluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, překvapení opravdu veliké, co se počtu i obsahu týče.

      Vymazat
  3. Gratuluji vítězce a vysoká návštěvnost na tvém blogu Mončo je dána tím, že i přes ten monitor člověk cítí, že jsi upřímná, vnímavá, citlivá, dokážeš si v životě užívat hlavně radosti a miluješ svou rodinu.
    A to je z tvých příspěvků znát. Proto ráda nakukuji co je u tebe nového :o).
    Měj pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to jsou tak krásná slova. Děkuji a věřím, že to tak cítí i ti mí blízcí:-)
      Krásné dny.

      Vymazat
  4. Dobré odpoledne paní Moniko,bylo by možné si od vás nějaké mýdlo zakoupit:)
    Krásný sluníčkový den přeji...Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, děkuji za zájem. Napište mi prosím přes kontaktní formulář vpravo na liště a domluvíme se.

      Vymazat
  5. Zdravím po delším čase,krásná mýdla....vítězce gratuluji.Snad už bude lépe a budu nakukovat jako dřív,slibuji kopečku!Mějte se všichni krásně,jaro je tu....Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ... už je tady. Paráda. Také Tě moc zdravím, Šárko:-)

      Vymazat
  6. Milá Moniko, vždyť jste zlatá, tak se nedivte, že na vás lidi chodí koukat;-) A já to nevzdám a jednou u vás něco třeba vyhraju!:-)
    A teď musím z jiného soudku, protože jsem se Vás na to už delší dobu chtěla zeptat - nedávno mi kamarád poslal odkaz na blog, který nevím, jestli smím uvést, ale týkal se školství, resp. systému, ve kterém jsou vzdělávány naše děti. Z článku vedly odkazy mj. na rozhovor s profesorem Hejným, a protože si pamatuji, že jsem o něm na Vašem blogu četla, stejně jako o dalších, z mého pohledu velice pokrokových a prospěšných metodách při vyúce, tak můj dotaz je následující - jak se dělá škola, na které se učí pokrokově jako na té Vaší? Mám dítko, které ještě dlouho nebude školou povinné, ale už teď na mě trochu doléhá obava, kam ho jednou poženu, jestli bude zažívat všechny ty nepříjemné pocity jako kdysi já, nebo jestli bude do školy chodit opravdu rádo... Z výsledků pátrání mé známé v lokalitě Jihomoravský kraj a Kraj Vysočina vyplynulo, že je tady pořád hrozně málo škol, do kterých bych dítě chtěla poslat, a pokud jsou, jde spíš o školy soukromé, a i když bych zaplatila nevím co za štěstí dítěte, tak to pořád není to, o co mi jde. Jak tedy do školství pronikají tyhle nové metody - Hejného, slovní hodnocení, větší zapojování dětí do výuky, různé projetky, absence domácích úkolů - to ani nevím, jestli máte, ale nejde mi o jednotlivosti, spíš o celkovou změnu přístupu k výuce. Je to o řediteli jednotlivé školy, učitelích, penězích, tlaku rodičů...? Jak případně pomoci, aby takových škol přibývalo? Budu moc ráda, když si někdy najdete chuť a čas se o tom rozepsat:-) Krásný večer na kopeček! Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, díky moc.
      K dotazu o školství a dnešním systému. Sama mám někdy pochyby a v to veliké soukolí přestávám věřit a mnohé věci mě trápí a vnitřně s nimi nesouzním. To je můj problém, necítím, že děláme jako systém všechno dobře a máme při tom v rukou takové mnohdy křehké dětské duše, které to ohromné soukolí zraňuje a učitelé si to ani neuvědomují. Z dlouholeté praxe vidím, že je vše o přístupu jedince. I v klasické škole jsou skvělí vnímaví a citliví učitelé a naopak. My jsme klasická státní škola. Slovní hodnocení mám proto, že jsem si o něj řekla zástupkyni, která tuto problematiku vnímá podobně. Nevěřím ve známky a bude nám bez nich líp. Mám štěstí na pokrokové vedení a dostala jsem podporu. I genetickou metodu čtení si volím z vlastní vůle a metodu Hejného matematiky též. Od loňska jinou formu matiky pro prvňáčky ani na naší škole nemáme. Zkrátka je to všechno o konkrétních kantorech a vedení, které umožní učiteli volit si své metody práce, kterým věří a dělá je ze svého přesvědčení. Potom to může fungovat. Ale není šťastné řešení nutit učitele do něčeho, o čem nejsou vnitřně přesvědčení. Potom i ta nejpokrokovější metoda nezabere a trápí se učitel i děti.
      Přeji vám hodně štěstí v hledání, ale nikdy to není jednoznačný pohled. Co vyhovuje jednomu, nesedí druhému. Kolikrát jsou děti spokojené, ale rodič né. Bohužel je tolik hledisek a pohledů na danou problematiku, že je těžké hodnotit. A stále pamatuji na pravdivé heslo: Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

      Vymazat
    2. Děkuji moc za informace, bylo by skvělé, kdyby škol, jako je vaše, přibývalo. Co jsem slyšela, na pedagogických fakultách asi k jakýmkoli "alternativním" metodám studenty moc nevedou, a i když je mi jasné, že z nich můžou být fajn učitelé, celý ten systém známkování a tabulkování se mi prostě nelíbí - a to jsem byla bezproblémová jedničkářka;-) Je zajímavé, od kolika maminek jsem poslední dobou slyšela, že volí místo pro bydlení právě podle školy pro děti, tak třeba se budeme muset odstěhovat někam tam k vám:-) Moje srdcová záležitost je rodná Vysočina, ale přiznám se, někdy bych měnila...:-) Krásný den na kopeček! Věra

      Vymazat
  7. Moni, i když jsem se losování nezúčastnila, tak mě to nemrzí, mě stačí ta vaše čistá zapálenost pro vše, na co sáhnete. Zítra si také udělám nějaké svoje mejdlíčko a budu myslet na Kopeček, jste úžasná, Hanka


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, děkuji a a´t se povedou.
      Krásnou neděli.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥