středa 1. března 2017

mýdlový dárek


Zásoby mýdel po vánočních dárcích došly, tak jsem opět mýdlařila. Chtěla jsem ale trochu změnu. Objednala jsem přírodní jíly a mica prášky. Mica je vlastně na prach rozemletá slída, která obsahuje minerály a dokáže přírodně obarvit kosmetiku a dodat ji lesk. Takže jsem barvila jíly, které primárně patří do pleťových masek a pokožku uklidňují a čistí. Jíly jsou bohaté na minerální látky a mají blahodárné účinky na pleť, tak proč si je nedopřát i jako složku do mýdel. Ale zase ta alchymie. Od růžového jílu jsem čekala růžové mýdlo. Chyba, mýdlo je okrové. Jak ale víme, vzhled není vše. Hlavně, že jsou v mýdle cenné látky :-)
A po minulém úspěchu jsem samozřejmě obarvila do černa jednu várku aktivním uhlím z kokosových ořechů, které mimo jiných výživných složek pro pokožku stabilizuje i pot.
Tady je osm nových mýdlových modelek.


Levandulové přírodní mýdlo s květy levandule, levandulovou esencí a modrým jílem.


Levandulové jen bez jílu.


černé mýdlo s aktivním uhlím.


Heřmánkové mýdlo s esencí z pomerančů.


Mýdlo bez bylinek. Borůvkový mica prášek a modrý jíl.


Mátové mýdlo s bylinkami z naší zahrádky a mátovou esencí.


Další bezbylinkové mýdlo. Obsahuje jemný růžový jíl, který zklidňuje pokožku.


Kávové mýdlo se 100% namletou arabikou.
Toto mýdlo mám velmi ráda. Funguje jako peeling a ve sprše umí pěkně prokrvit pokožku:-) Ráda ho používám, když chci smýt mastné krémy i nečistoty a pachy z rukou po vaření. 


A nyní už konečně slibovaný home made dárek. 
Pět mýdel z této jarní várky  ráda zašlu vylosovanému výherci, kterého šťastná ruka vybere. Napište si o má mýdla do komentáře. Končíme v pátek 3. března ve 20 hodin.
A dejte mi vědět co vy a přírodní mýdla. Dáváte jim přednost před těmi konvenčními?Vyzkoušeli jste už na sobě přírodní mýdla, nebo už jste dokonce sami doma mýdlařili?

Hodně štěstí při losování a přeji krásné dny.

451 komentářů:

  1. Opět soutěž o krásné dárky? Ráda se zúčastním ;)
    A jsem zvědavá na počet komentářů (určitě zase desítky až stovky).
    Přírodní mýdla mám ráda, ale zatím jen kupuju.
    Hezký zbytek týdne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno,moc ráda se zúčastním a pokud se štěstí neusměje tak si u Vás mýdla zase nakoupím.Zatím nemýdlařím,ale v hlavě mě pomalu dozrává odvaha.Až dozraje dám vědět.Přeji pohodový zbytek týdne.Pozdrav ze Slovácka posílá Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Moc bych si přála vyhrát Vaše mýdla. Domácí mýdla jsou nejlepší!!!!! Krásný soutěživý čas!!!!Hajek.Iva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, díky vám jsem začala mýdlařit, a zatím jsem zůstala jen u klasických bylinkových, děkuji za inspiraci, o víkendu budu taky mýdlařit, trhy se blíží a přírodní mýdla mají úspěch, moc děkuji :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Na domácí mýdla se už dlouho chystám, ale zatím nebyl čas a odvaha. Zatím děláme s dětmi spíš bylinkové masti a oleje. Mýdla máte opravdu krásná a moc by mě potěšila.
    Pěkné dny
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Domácí mýdla osobně vůbec neznám, nemám s nimi žádnou zkušenost. Chtěla bych zkusit i jejich domácí výrobu. Zatím po nic jen pokukuji.O to raději bych je vyhrála.
    Máte krásný domeček, zahradu i rodinu. Děkuji za krásný blog.
    Lida M.

    OdpovědětVymazat
  7. Juuu vypadaji nadherne! Nikdy jsem jeste vladtnoruc vyrobene v ruce nemela. Musi nadherne vonet. Treba se na me usmeje stesti 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,paní Moniko. Jste mi velkou inspirací. Mydla jsem zkoušela vyrábět před Vánoci a ted se chystám na další várku. Také mam v planu jíly, rada bych vyzkoušela i Vaše mýdla, proto se do soutěže zapojuji. Pěkný den,Alena
    alena.fabik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji hezký den,
    u nás doma už jen přírodní mýdla. A díky Vašim stránkám a radám už občas i mýdlařím...prostě jste mě nakopla, protože odhodlávání bylo dlouhé...takže moc DÍKY!
    Veronika V., v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dobré ráno, vaše mydla sú nádherné. Prírodné mydla používam už asi 2 roky a nedám na ne dopustit. Mydlovať sme skúšali s kamoškou len tak pre svoju spotrebu, len je to fakt niekedy alchýmia :-) Tak nech sa vám aj naďalej darí. Zdenka zo Skalice.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná mýdla :-)) Já na vlastní odvahu nemám, ale jiná než přírodní mýdla už nepoužívám :-) Tekutá už vůbec néé :-)) Mýdla si kupuji na trzích nebo u dcery v Manufaktuře :-)

    OdpovědětVymazat
  12. S prirodnimi mydly moc zkusenost nemam. Obcas dostanu jako darek. Uz dlouho na ne mam zalusk a predstava domaci vyroby me moc laka. Tak snad az ty moje cacorky trochu povyrostou se do toho vrhnu....;) Janca..janahorakova2013@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Klobouk dolů, krásné mýdla, ..................... Vendula

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Mončo,
    zkoušela jsem "vařit" mýdla podle Vás před třemi lety, ale vůbec se nepovedla-je to opravdu alchymie :-), a tak bych toužila po tom vašem...Přeji hezký den! petra.houstova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já se hlásím o mýdla, dávám si je do jídla.
    Strouhám si je místo sýra, 4 špetky - správná míra.
    Občas trochu vypěním, povahu svou nezměním.
    A tak doufám v šťastný los, však nás je jak hejno vos!

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji hezký den,
    u nás doma používáme už jen přírodní mýdla. Díky Vašim stránkám jsem začala mýdlařit. Moc děkuji za "nakopnutí"!
    Šárka, sarka.racek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný den,
    tak to je můj sen. Mýdla jsou opravdu úžasná, snad mi to někdy vyjde udělat si vlastní, zatím mám jen ty bylinky. Ať se daří i nadále.
    Beata.Gabzdylova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Přeji krásný den,

    už rok se mydlíme jen domácím mýdlem, které vyrábím, mezi naše nejoblíbenější patří mýdlo s domácím kozím mlékem a pak s výluhy z bylinek z naší zahrady. Až dojdou, tak chci dokoupit zásoby olejů a chci zkusit tuhý šampon, tak snad se zadaří.
    Vaše mýdla jsou krásné a hlavně máte fantazii zkoušet nové věci. A.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný první březnový den,

    mýdla jsou nádherná, pořád žasnu a nemám odvahu se do nich pustit. Zkoušela jsem mýdla zatím jen z koupené mýdlové hmoty a není to úplně ono. Tahle mají v sobě duši a lásku, se kterou je jistě děláte. Tak zkouším štěstí a třeba se usměje právě na mě.

    Hezký den všem na Kopeček

    Michaela :)

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den Moniko,
    na Váš blog jsem narazila náhodou minulý týden, právě když jsem hledala inspiraci na výrobu přírodních mýdel:). Musím říct, že mě Váš blog uchvátil a čerpám z něj krásnou energii i inspiraci. Ráda si o Vaše mýdla zasoutěžím <3. Pěkný den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný den,mýdla jsou nádherná.Sama mýdla nevyrábím,ale nakoupenými obdarovávám.Moc ráda bych vyzkoušela vaše bylinková mýdla.Ať se daří v dalším tvoření.i.halirova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Uz rok doma mydlarim,ale strach mi zatim nedovolil experimentovat,drzim se jednoho nalezeneho receptu
    jurincova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Přeji hezký den, zkusím štěstí. 3.3.mám narozeniny... Mám zkušenost pouze s mýdlem na vlasy od Havlíka..

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den,
    obdivuji vaše mýdla. Soňa

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Moniko, opět žasnu, kolik toho stíháte.. Jste opravdu neuvěřitelná, máte zřejmě energii za deset lidí :-) Jelikož mám doma ročního prcka, snažím se chemii vyhýbat. Je taková škoda, že v obchodech jsou přírodní výrobky v menšině. Mějte se dobře a pokračujte, moc ráda k Vám "chodím". Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den Mončo, já sama blog nemám i když jsem velmi činorodá, ale právě asi proto, že už mi pak nezbývá mnoho času na nic jiného.. :-)
    Na Vašem blogu jsem pravidelným čtenářem a také jste byla pro mne inspirací k výrobě prvních mýdel. Dělala jsem zatím jen jedno mýdlo levandulové. Místo palmového tuku ( prý se kvůli tomu kácí pralesy, tak to nechci podporovat) jsem dala kakaové máslo. Mýdlo se mi povedlo, ale dost vysušuje pokožku, tak nevím, kde je chyba.Byla bych moc ráda, kdyby jste mi mohla zaslat alespoň jedno z Vašich mýdel, abych ho také vyzkoušela. Buď vyhraju v soutěži a nebo mi mýdlo prosím zašlete na dobírku na adresu: Petra Pačesová, Leknínová 639/15 Říčany u Prahy 2015 01. Moc děkuji a přeji Vám hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  27. Monika, opäť krásne voňavé mydielka. Skúsim šťastie, možno sa unaví sa sadne na moje meno :D a tvoju ruku. Ja mám prírodné mydla veľmi rada...krásne voňajú a sú také chutné, že ich škoda použiť :) pa, Zuzana (zuzka.cedulova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den, prakticky každý den k vám chodím na blog nakouknout a načerpat pozitivní energii i inspiraci. Preferuji přírodní produkty. Sama si připravuji gely na praní, čistící prostředky a pod. Výroba mýdla mě láká také, tak snad na něj brzy dojde. Přeji plno skvělých nápadů Vám i ostatním k.semelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Monika, skúsenosti s mydlom nemám. Aj som si ho už kúpila na trhoch vo Valašskom Meziříči, ale je tak krásne zabalené,a voňavé, že mi je to ľúto odbalovať. A tak ho mám v kúpeľni ako dekoraciu. Obdivujem ich na Vašich stránkach, tak snáď.. Pekný deň ! Zuzana

    OdpovědětVymazat
  30. Zdravím, ráda mýdla vyzkouším, pokud budu mít štěstí na výhru. Zatím jsem nemýdlařila, ale láká mě to. :-)
    Mějte hezký den. Katka (smidova.kat@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Dobrý den, vaše mýdla jsou úžasná. Ráda bych výrobu mýdel vyzkoušela, ale zatím jsem nenašla čas, spíše odvahu. Hodně štěstí. Zuzana (Zuzana.D@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Moniko, máte můj obdiv! Sama uvařím i zavařím leccos, ale na mýdla jsem si zatím netroufla :-) Míša misa.nemcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Monika, skúsenosti s mydlom nemám. Aj som si ho už kúpila na trhoch vo Valašskom Meziříči, ale je tak krásne zabalené,a voňavé, že mi je to ľúto odbalovať. A tak ho mám v kúpeľni ako dekoraciu. Obdivujem ich na Vašich stránkach, tak snáď.. Pekný deň ! Zuzana

    OdpovědětVymazat
  34. Miluji prirodni mydla, ale sama umim delat jen ty glycerinove. Material na prirodni uz tu mam nakoupeny nekolik let, tudiz se bude muset nejspis uz vyhodit. Rada bych vyzkousela ty Vase. Ty vypadaji bozsky. ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Zdravím na kopeček,mýdlaření mě láká,zatím však neuskutečněno..Mýdla přírodní jsem zatím nepoužívala,vím že mám suchou pokožku že bych neměla používat ty z obchodu..Ale jednou se do toho dám jak vy..Angelika,angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den Moniko,díky vám jsem se pustila do vaření mýdel a jiná už nepoužívám.Když vidím vaše mýdla-mám se co zlepšovat.Naposledy jsem dělala medovo-jablečné.
    Jste mi velkou inspirací,děkuji.Dáša

    OdpovědětVymazat
  37. Dobré ráno, přírodní mýdla jsem nikdy nezkoušela, tak mě to docela láká. Mějte se krásně
    jenynkak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den, přírodní mýdla mám ráda a používám je, ale ještě jsem si nikdy netroufla je sama vyrábět. Děkuji za spoustu inspirace na vašem blogu! :) Irena

    OdpovědětVymazat
  39. Krasny den Moniko, mydla zatim nedelam, ale brzy to asi vyzkousim.Vase vypadaji opravdu skvele.Zkousim stesti ve hre.Preju vam krasne dny.Monika Vajsova mvajsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Moni, přírodní mýdlo jsem popravdě ještě nikdy nezkoušela, ale ráda bych. Děkuji za možnost výhry Lucie

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Moniko, jak jsem psala mail, zásoby nám došly a ráda bych opět měla Vaše krásná mýdla ;) Zkusím tedy štěstí v soutěži byť to nedělám. Pokud ale nevyhraju, ráda bych objednala tradiční levandulové, oblíbené heřmánkové a zkusila bych nové mátové a kávové. Moc děkuji a mooooc se na těším!!! Hezký den na kopeček.

    OdpovědětVymazat
  42. Katka Jarkovská1. března 2017 8:17

    Milá Moniko, Vaše mýdla mám již vyzkoušená a zamilovala jsem si je. Jiná již nepoužívám. Do výroby jsem se zatím nepouštěla, chybí mi odvaha a raději to nechám na "odborníka" :)
    Mějte se moc krásně a v případě, že se na mě štěstí neusměje, určitě si novou várku mýdel u Vás objednám!
    Katka

    OdpovědětVymazat
  43. Zdravím, Moniko. Doufám, že budu mít štěstí a Vaše úžasná mýdla vyzkouším. A když to klapne�� dávám si závazek, že je vyzkouším i vyrobit. Už dlouho o tom jen premýšlím. Deny. dkrohova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Dobrý den, Moniko, s přírodním mýdlem zkušenost nemám, ale ráda bych ji udělala:-) Mějte se fajn taitlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Mýdla vypadají úžasně. Doma používáme na vlasy, jako tuhé šampony a na mytí rukou a těla taky, namísto tekutých.

    OdpovědětVymazat
  46. Mýdla vypadají úžasně. Doma používáme na vlasy, jako tuhé šampony a na mytí rukou a těla taky, namísto tekutých.

    OdpovědětVymazat
  47. Zdravím Moni, přírodní mýdla jsem ještě nezkoušela, ale už delší dobu po nich pokukuji, hlavně tady na vašem blogu :-) mějte se krásně, Pavlína ..huggy7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Monika, už som aj ja vyrobila tri druhy mydiel, dá sa s nimi aj umyť ;) A nenastala žiadna nežiaduca reakcia :). Plánujem sa ďalej zdokonaľovať A už som si kúpila aj špeciálny teplomer. Ale tvoje mydlá by potešili. Viera

    OdpovědětVymazat
  49. Zdravím na kopeček, přírodní mýdla jsem ještě nezkoušela, ale ráda bych :-)). Mějte se! Pavla (labutenka@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  50. Moc přírodních mýdel jsme nevyzkoušeli - svádím to na chybějící pořádnou funkční a hezkou mýdlenku. Nemáte někdo tip?

    OdpovědětVymazat
  51. Dobrý den, Moniko, vloni jsem mýdla od vás darovala kamaradkam pod stromeček a byly nadšené! Ráda bych si objednala kavove, heřmánkove a z růžového jilu bez bylinek. Děkuji velice. Marie z Brna

    OdpovědětVymazat
  52. Mončo, zkusím štěstí... Jednou jsem mýdlo dostala jako dárek, úžasná vůně, které neodolala ani moje mladší dcerka.... Mějte se fajn Ilona

    OdpovědětVymazat
  53. Dobrý den.domácí mýdla mám moc ráda. Porad se chystám začít vyrábět. Kde prosím objedáváte všechny ty esence a doplňky? :-)děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj Moni, mýdla vypadají skvěle a voní z fotek.... :)) Začala jsem používat tuhý šampon na vlasy ...a spokojenost... nedávno jsem pečlivě studovala Tvůj postup na výrobu a byla plná odhodlání se do toho pustit, ale zatím jsem se bohužel nenastartovala....tak čekám, že mně třeba políbí nějaká mýdlová múza a pak to vypukne....:)) mirkadvo@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Dobrý den, když vidím Vaše mýdla, říkám si, že to budu muset taky vyzkoušet. Přírodními mýdly mě zásobuje tvořivá kamarádka, já jí na oplátku dodávám domácí dobroty :-) Mějte krásný den.

    OdpovědětVymazat
  56. Klobouk dolů před tím co vy všechno stihnete Moniko, mýdla vypadají krásně, jen vyzkoušet.............držím Vám palce pro další blogování, jste super!
    Ze Šumavy zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
  57. :-) to je úžasné...na něco takového si vůbec netroufám.. od Vás už jsem mýdla měla a velké nadšení..Jarka (j_j@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  58. Domácí mýdla jsem vyzkoušela, byla od Vás a byla super :)! Pár jsem jich dala myslím tehda tetě, tak jsem nevyzkoušela všechna. Já mám hrozně popraskané ruce, suché a prostě fuj. Určitě to mám od mýdel běžných, protože si pamatuji, že z domácích mýdel ta pokožka rukou byla min. o 50% lepší. Na vlastnoruční výrobu si netroufnu, ač se k tomu pár let přemlouvám, tak Vaše by potěšila :). Mějte se krásně!

    Silva

    OdpovědětVymazat
  59. Dobrý den, Moniko. Mýdla vypadají krásně. (A stejně knihovna z minulého příspěvku. Je úžasná! Asi jsem střelená, ale rozhodla jsem se, že se o něco podobného sama také pokusím. Což je hodně nerozumný nápad, ale nemůžu si pomoct.) Domácí mýdla s dcerkou používáme, ale bohužel nevyrábíme. Nějak chybí čas. (Občas chléb, občas sýry, toť zatím vše.) Ovšem když se koná nějaký trh a já natrefím na mýdlový stánek, okukuji, očichávám a nelze mě odtrhnout. Neuvažujete o pořádání nějakých kurzů? Krásný a pohodový den. Jana (jana.holanová@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  60. Z vašeho blogu čerpám obrovskou dávku inspirace, velice se osvědčilo spousta receptů, trhací chleba, martinské rohlíčky, ořechovka /jen namátkou/ slaví obrovské úspěchy v rodině. Andělům a zajícům ze špalků se jinak neřekne, než zajda z kopečku.....
    Na mýdla nemám odvahu, vždy mlsně obdivuji. Někdy si dopřeji radost a zakoupím, ale ty vaše jsou bezkonkurenční, ráda bych je i zakoupila, pokud by byla možnost. Vypadají skvostně. Přeji spoustu úspěchů, jak dama tak ve škole. Krásné jaro "Na kopeček" přeje pravidelná čtenářka Alena

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý den...mýdla i krémy doma vyrábím, jen tedy pro svou potřebu a jako dárečky pro radost. Mýdlo s jílem jsem ještě nezkoušela, ale mám doma marocký jíl, tak bych mohla nějaké namíchat. :) Děkuji moc za inspiraci a přeji krásný postní čas. milenka.sehnalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Dobrý den Moni, těšila jsem se kdy už budete "vařit, mýdlařit" Moc prosím hned objednávám
    levandulové, heřmánkové, mátové a nejúžasnější mýdlo kávové. S vašimi mýdly jsem naprosto spokojená a nejvíc s kávovým. Děkuji Jarka

    OdpovědětVymazat
  63. Dobrý den, díky Vašim mýdlům jsem se rozhodla, že zkusím také mýdlařit. V sobotu mě čeká první kurz u Embrace soaps, tak doufám, že se zadaří a mýdla se povedou :-)Zdravím na Kopeček a přeji krásný skoro jarní den JanaN.

    OdpovědětVymazat
  64. Jen zírám a obdivuji... Páč vzhledem k tomu, že mě štěstí v lásce potkalo, ve výhru nedoufám :o) ale nadchlo mě mýdlo s kávou, kterým lze odstranit pachy po umytí nádobí a jídle! Je možné ho zakoupit? Děkuji - za vše! a přeji pohodový den s úsměvem :o)
    alepat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Milá Moniko, již delší dobu obdivuji Váš blog a obzvláště Vaše vlastní mýdla. Brzy se chystám do důchodu a výrobu mýdla jsem si dala na jedno z prvních míst mého seznamu, co chci v získaném čase vyzkoušet. Na mytí při koupání totiž již delší dobu používám jen přírodní mýdla, která si nemohu vynachválit. Už se těším až vyzkouším svá vlastní. A kdyby se na mě usmálo štěstí, tak moc ráda vyzkouším ty Vaše. zdraví Zuzana z Prahy 4(zgolova@upcmail.cz).

    OdpovědětVymazat
  66. Není nad přírodní mýdla! Do výroby jsem se ještě nepustila, snad někdy. Teď ráda zkusím štěstí.
    mariebalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Dobrý den, ráda čtu Váš blog, který se mi moc líbí. Sama nemýdluji, ale dostávám mýdla od mé úžasné sousedky.
    Přeji krásný den.
    Regina ....reginazakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Dobrý den Moni, Vaše mýdla jsou nádherná. V létě jsme u kamarádky také mýdlařily a je to náročný proces. Klobouk dolů. Z těch vašich profi fotek úplně cítím tu krásnou vůni domácího poctivého mýdla. Moc Vám fandím. Mějte se Monika

    OdpovědětVymazat
  69. Milá Monika, nechápu, jak to všechno stíháte.
    I já se připojuji k soutěži, mýdla vypadají úchvatně.
    Radomila /stankovara@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  70. občas koupim v Botanicusu nebo u Dvou koček, na vaši radu máme konečně tu magnetickou mydlenku. klaari@centrum.cz
    děkuji

    OdpovědětVymazat
  71. To je krása! Snažím se teď přejít na přírodní kosmetiku a drogerii a třeba časem zkusit i vlastní mýdlo. Ale ta vaše mýdla, to je dokonalost. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Dobrý den, Vaše mýdla mě inspirovala a tak jsem před Vánocemi zkusila první dávku - levandulové a vzápětí kávové. Měly obrovský úspěch! Kamarádka dokonce hrdinně zkusila to kávové na vyrážku v obličeji, které se nemola zbavit, perfektně jí to zabralo a během chvíle jsem na stole měla další "objednávku":).
    Ty jíly musím také vyzkoušet !!!
    Takže díky za inspiraci Markéta (marketa.skodova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  73. Milá Moni! Mýdla jsou opravdu úžasná, pořád se k jejich výrobě odhodlávám. Zatím si je pouze kupuji:-)
    Hezký den
    Viola
    viola.sekaninova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Dobrý den, tak Vaše mýdla bych moc chtěla. Na fotografiích vypadají úžasně, skoro jako sladký dezert-jen se zakousnout:-)
    Jana M.

    OdpovědětVymazat
  75. Dobrý den, mýdla vypadají nádherně, moc se povedla. Popravdě řečeno doma je nepoužíváme. Ale tyto přímo lákají k vyzkoušení. Mějte se krásně. Zdraví Radka

    OdpovědětVymazat
  76. Krasny den, prirodni domaci mydla miluju a jina uz doma nepouzivame. Prave jste me inspirovala a rikam si, ze pristi davka by mohla byt hermankove s pomerancem :-) Pokud by se na me usmalo stesti, byla bych jeste radeji :-))
    Lucie
    Poustkova.lucie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Dobrý den, Moni,

    jé, ta mýdla vypadají úžasně. Už jsem mýdla od Vás měla a jsou skvělá. Na mýdlaření vlastní zatím nemám odvahu :-). Ráda zkusím štěstí - eva.sachova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Dobrý den, domácí mýdla jsou báječná... Já se k jejichvýrobě zatím neodhodlala, ale už jsem vyzkoušela mýdla z Botanicusu a vždy si je vozím sv létě z Chorvatska... Třeba se štěstí usměje! Hodně radosti při výrobě mýdej přeje Maru ing.kovarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Zdravím na kopeček, blog mám pročtený celý tam i zpátky. Na vaření jídla se inspiruji, ale na vaření mýdla nemám odvahu, a tak zkouším štěstí v loterii. Mýdla vypadají fakt k nakousnutí :-) Několikrát už jsem vyráběná mýdla koupila, ale většinou jako dárek. Tentokrát bych je určitě vyzkoušela sama. Hezký slunečný den, Petra (borovickovapeta@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  80. Tak jsem neodolala a zkusím štěstí - hrozně ráda bych zkusila vyrobit mýdlo - už mi chybí jenom trochu času a hlavně odvaha se do toho pustit. Vaše mýdla jsou krásná a přímo lákají k použití....Hanka hpacaltova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Moni, ta jsou uzasna, jako vždy. Já jsem se k mydlareni ještě neodhodlala, ale nějaká prirodni mýdla už jsem zkoušela a byla jsem nadšená. Rada bych vyzkousela mýdlo s aktivním uhlím na problematickou plet. Přeji krásné jaro na kopeček a spoustu nápadů. Ahoj Lucka. Luciepoulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Nádhera, skoro by mi bylo líto, se s takovou krásou mydlit :-D Jinak přírodní mýdla používáme už nějaký ten pátek a moje citlivá pokožka si lebedí. Manžel má nejradši kávové, protože na ty jeho ruce černé jako saze nic jiného neplatí :-) Krásný den. Petra K. (petra.kavka@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  83. KRÁSNÝ POZDRAV Z KRUŠNÝCH HOR. JÉ TAK TO BY BYL SVĚT ZASE KRÁSNĚJŠÍ, KDYBY SE NA NÁS PŘI LOSOVÁNÍ USMÁLO ŠTĚSTÍ :-) JINAK DOMA MÝDLAŘÍME TAKÉ, ALE OZKOUŠET VAŠE MÝDLA BY BYLO FAJN ....ILONA (JAROVOBABINEC@SEZNAM.CZ)

    OdpovědětVymazat
  84. Krásné mýdlové modelky :-) Radost ozkoušet.
    My jsme doma zatím mýdlařily s dcerou jen s koupenou hotovou sadou na výrobu mýdel, rozdávala je pak jako dárečky, to Vaše výroba, to je jiný level :-)
    Edita

    OdpovědětVymazat
  85. Dobrý den, na výrobu mýdel se již nějakou dobu chystám. Kávové mýdlo na prokrvení pokožky musí být super! Váš blog už sleduji pravidelně delší dobu a podle Vašich receptů je radost vařit a péci. Držím Vám palce v dalších mýdlařských pokusech. Pěkný den. Dana

    OdpovědětVymazat
  86. Mončo, díky tobě jsem se do mýdel také pustila a doma již jiné nepoužíváme. Ale do tvých úžasných kombinací mám ještě cestu před sebou a tak bych velice ráda "okusila" ta tvá.
    Přeji ti krásné jarní dny.
    Ála
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Milá Mončo,
    mýdlaření byla jedna z věcí, o kterých jsem věděla, že je nikdy nebudu dělat. Tedy do té doby, než jsem našla váš blog. Takže už jsem vařila 2x, mýdla se povedly a měla jsem milé vánoční dárky. Samozřejmě se chystám vyzkoušet další varianty. Zatím jsem dělala rozmarínové a měsíčkové s různými esencemi. Moc bych chtěla vyzkoušet se sušeným mlékem a medem. A samozřejmě jak začnou růst bylinky na zahrádce budou další možnosti. Moc děkuji za vaše inspirace a přeji hodně nových a povedených nápadů. Jana

    OdpovědětVymazat
  88. Přírodní mýdla zatím jen od Vás a velká spokojenost:)Určitě je upřednostňuji před konvenčními. Krásný březnový den:) Alena filipkova.alena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Milá paní Moniko, opět přenádherná mýdla a velice inspirativní a pohodový blog. A pokud se mi poštěstí, budu skutečně velice ráda. Přeji Vám krásný sluníčkový den. Dáša. denices@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Náádhera. Chtěla bych si výrobu těchto mýdel taky vyzkoušet, ale zatím jsem bohužel jen u teorie.... Kdyby byla možnost, ráda bych si Vaše mýdlo Moniko koupila, abych si ty Vaše osahala, vypadají nádherně. Krásné stránky, vždycky mě tak nějak pohladí na duši...děkuju. Lenka (kabickovic@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  91. Moni, zase nadhera. Uz pred mesicem mi manzel koupil startovaci sadu na vyrobu mydel, ale nejak se nemohu odhodlat. Snad se do toho take pustim. Moni, zrovna vcera jsem o Vas mluvila ve tride a kolegynky uz se tesi, jak k vam nahlednou do tridy. Vypravela jsem o zrcadleni a krmitkach malovanych suchymi pastely. Tak uz se tesime na dalsi napady. Mejte se a s chuti tvorte, jste velkou inspiraci.Milada milajed@email.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Dobrý den,moc bych chtěla vyhrát a vyzkoušet vaše mýdla.Chodím k Vám na návštěvu skoro každý den a pak mám hned víc energie k tomu bych doma poklidila a něco zvelebila, aby u nás doma byli všichni rádi.Moc Vás zdravím Veronika. veronika.xx@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Milá Mončo,
    doslova hltám Váš blog, zrovna včera jsem si objednala sadu na výrobu domácích mýdel a v sobotu se do toho pustím. Snad budu mít úspěch a budu se mýt :) Děkuji za inspiraci. Alena
    vecerci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Mončo, Vaše mýdla jsou úžasná, právě mydlím druhé. Koupila jsem si k nim dokonce i mýdlo tuhý šampón a taky super jsem nadšená a třeba je využiju i do příručního zavazadla, když to není tekutina, to je takový můj sen, kabelka Rosa Mitnik, mýdla Monča z Kopečku a víkend v Římě. :-)))
    Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  95. To je krása, také bych je řada vyzkoušela. Jste šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  96. To je krása, také bych je řada vyzkoušela. Jste šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  97. krásný den, Moni, vaše mýdla jsou úžasná i na fotkách, používám jenom přírodní mýdla z různých trhů ( zbytek rodiny průmyslová tekutá :-( ), mám to moc ráda, vůni i vzhled, cítím v tom tu lidskou práci a taky mám moc ráda tuhé šampony. přeji aby váš blog byl stále tak oblíbený. Iveta

    Iveta.Ruzickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Dobrý den, Moniko, ráda se připojím do soutěže o mýdla. Jsem na vaši výrobu zvědavá ;-) a těším se, třeba vyhraju lucie.hejzlarova@fbe.cz Lucka

    OdpovědětVymazat
  99. Dobrý den, moc ráda se připojím do soutěže, protože přírodní mýdla mám moc ráda a to zvlášť kvůli mé extrémně suché pokožce. A Vaše mýdla jsou nádherná! Domácí výroba mýdel se mi moc líbí, ale ještě jsem nenašla odvahu... Přeji Vám spoustu elánu do dalšího tvoření=) Marie
    marieskopikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Zkousela jsem zatim jen medove, ktere jsem koupila na trhu. A bylo super. Vase mydla me fascinuji uz dlouho. Jsou krasna. Laka me to levandulove 😉
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Vaše mýdla už doma máme, ale teda to kávové to musí být pecka! To vyhrát tak jsem nejšťastnější:)

    greiplova.klara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Hezký den, Vaše mýdla jsou nádherná. Na podzim jsem podle Vás udělala svou první várku mýdel - levandulové a měsíčkové. Včera jsem dělala medovo mléčné a už se na něj moc těším.Váš blog sleduji pravidelně a velmi mě inspiruje. kamilanemec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Zdravím Moniko, moc obdivuji pestrost a vaši nápaditost při výrobě mýdel, jsou opravdu krásná. Já zkoušela mýdlařit minulý rok, a to docela klasicky, základem bylo domácí sádlo + nějaké další tuky a bylinky ze zahrádky. A povedlo se :-) :-) :-) Ráda sleduji vaše stránky, je to pro mne vždy milé pohlazení rodinné pohody a lásky :-) Pavla pf.cizkovi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Píši rychle, aby mé číslo bylo 105. Když nevyhraju, aspoň potěší. Mýdla vypadají lákavě. Z.

    OdpovědětVymazat
  105. Dobrý den,i já bych chtěla štěstíčko a vyhrát jedno mejdlíčko. denisa.ka@seznam.cz
    Vypadají úžasně.Já jsem si u nás nekoupila mýdlo už tři roky,kromě těch od Vás😀Vozím si zásoby z Francie.Ráda mýdla kupuji, dostávám i dávám.Doma mám košík plný mýdel a každý večer je očuchávám a vzpomínám.Je to taková moje úchylka a snad někdy se podívám i do nějaké mýdlárny na výrobu.

    OdpovědětVymazat
  106. Monco,dekujeme za moznost zkusit stesti.Mydla jsou opet k nakousnuti a vzdy se rozhoduji zda pouzit na mydleni nebo ochutnat.Pouzivam mydla od Vas a uz nechci nic jineho.Krasny den!Katka bubnovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Dobrý den, mýdla máte pro svou potřebu nebo se od Vás dají někde objednat? Ač mýdla moc nepoužívám, ta jílová mě velmi zaujala.

    OdpovědětVymazat
  108. Hezký první březnový den Moniko, musím přiznat, že o výrobě mýdel zatím jen přemýšlím a ne se k tomu odhodlat. Je to pro mne asi velká alchymie. Vaše články mne ovlivňují více tvořit, tak uvidím. Přeji hodně štěstí a děkuji za vaše nápady. Hanka (hanachovancikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  109. Na přírodní mýdla v kostce jsme přešla nedávno a jsem nadšená.Začala jsem používat i čistící mýdla přímo na obličej od značky Manna a musím říct, že až tak pozitivní výsledky jsem vážně nečekala. Tak pěknou pleť jsem neměla už roky :-) K tomu Bio krémy na obličej od Lavery, Bi-oil a změna je opravdu poznat.
    Tak třeba budu mít štěstí i tady :-)
    Vendula

    OdpovědětVymazat
  110. Dobrý den, díky paní Monče jsem taky výrobou mýdel posedlá a už 4 roky mýdla nekupujeme. Mám ráda i soutěže, takže vzhůru do toho :) Přeji pohodový den... Jitka (kunrtova.jitka@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  111. Moni, ty tvoje mýdla jsou krásná.
    Stále se na ně chystám... doufám, že to letos v létě konečně klapne. Mám ráda olivové mýdlo, které jsem si přivezla z dovolené.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  112. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  113. Milá Moni, mýdla od tebe už dávno nemáme, a tak jsem ráda za tuto soutěž a doufám, že se na mě usměje štěstí. Přírodní mýdla rádi používáme, ale do výroby bych se asi nikdy nepustila, přijde mi to složité:-)Takže moc fandím a třeba zrovna tohle číslo bude to výherní:-)Pavla

    OdpovědětVymazat
  114. Dobrý den, také zkusím štěstí, Vaše přírodní mýdla jsou krásná. Mějte prima den, Lucie (luci.imrova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  115. Mýdla vypadají nádherně, ráda bych je vyzkoušela a hlavně bych je také uměla ráda vyrábět :-)

    OdpovědětVymazat
  116. To je nádhera!
    Mýdlové příspěvky mám ze všech úplně nejraději! Vím, že se do toho také jednou pustím,jen co děti trochu povyrostou a bude více času na své zájmy.
    Moc ráda bych vyzkoušela kávové mýdlo.
    Krásný den, Veronika

    OdpovědětVymazat
  117. Wau,tak tie sú fantastické! A skvelý výber byliniek :) "Mydlarčina" má láka, avšak stále sa len nejako odhodlávam, mám pred touto alchýmiou rešpekt... Ale snáď sa čo najskôr odhodlám. Vaše mydlá by si urobili obrovskú radosť, tak budem veriť, že sa na mňa usmeje štastie :) ďakujem. Ľubka

    OdpovědětVymazat
  118. Milá Mončo,
    jsi umělkyně. Také jsem zkoušela, ale taková pěkná a barevná nemám. Proto také soutěžím.
    Přírodní chceme, protože víme, co v nich je, hlavně bez zbytečné chemie, které je všude až moc.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  119. Krásný den Moni mýdla jsou nádherná třeba se štěstíčko usměje Gabča. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Dobrý den,i já bych chtěla štěstíčko a vyhrát jedno mejdlíčko. denisa.ka@seznam.cz
    Vypadají úžasně.Já jsem si u nás nekoupila mýdlo už tři roky,kromě těch od Vás😀Vozím si zásoby z Francie.Ráda mýdla kupuji, dostávám i dávám.Doma mám košík plný mýdel a každý večer je očuchávám a vzpomínám.Je to taková moje úchylka a snad někdy se podívám i do nějaké mýdlárny na výrobu.

    OdpovědětVymazat
  121. Dobry den Moniko, nahlizim skoro kazdy den...mydla jsou krasna, uz jsem nekolikrat zvazovala, ze to take zkusim, ale jeste nebyla odvaha...mate nadherny domek i zahradu, mejte se krasne. Lenka Hlavickova lenkahlavickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Tak i já se přidám.Mýdlo jsem zkoušela jen jednou a to podle vašeho receptu kávovo mléčné a líbilo se mi taky bych ráda zkusila to s aktivním uhlím pro mé atopiky pokud by jste mi byla ochotná odtajnit recept byla bych moc ráda.krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Mila vesela pani ucitelka...dakujem Vam, ze STE a ze robite tento svet stastnejsim...citam Vase pribehy, pozeram krasne FOTO a fandim Vasmu pozitivnemu pristupu k zivotu!!!

    Ste pre mna VELKOU INSPIRACIOU, ci uz rodinnou, pani ucitelkou alebo zenskou!!!

    Prajem VSETKO dobre Vam aj Vasim drahym!

    Mydielka vyrabate super a PRIRODE zdar. Aj my sa snazime pouzivat vestko prirodne a vazit si nasu ZEM.

    S prianim vsetkeho dobreho

    Adela

    OdpovědětVymazat
  124. Mydla jsou jako vzdy nadherna. Ja uz jsem mydlareni take zkusila, zatim je to metoda pokusu a omylu, ale pouzivam je, rada bych docilila vetsi vune, coz mi uplne nejde. Na vanocni mydlo jsem take pouzila jil a barva byla uzasna. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  125. Dobrý den, přírodní mýdla používáme a často je také darujeme jako dárky.
    Vaše mýdla vypadají nádherně, jen si přivonět! :-))
    Jitka
    jpanglova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  126. mýdla vypadají dobře, já zkoušela kávový peeling, a pro výrobu mýdel jsem si koupila knížku, nicméně zatím nebyl čas :-), ale jednou určo zkusím. mějte se dana.tesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Mam moc ráda home made mýdla od doby kdy mam děti. Sama se na mýdla podle Vás chystám,už mám vše koupeno,ale odvaha schází ;-) Byla bych moc ráda,za mýdla od Vás. Přeji krásný den.
    Valkovamona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Dobrý den,
    mýdla jsou krásná, nejvíc se mi líbí černé mýdlo. Sama jsem občas zakoupila v Manufaktuře.
    Zkusím štěstí u vás. chladkova.helena@seznam.cz
    Děkuji a přeji krásný den.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  129. Dobrý deň, mydlá sú vždy veľkým lákadlom. Tiež by som rada skúsila ich výrobu, len sa odhodlať a nepochybovať o úspechu. Tie levanduľové vyzerajú úžasne. A keďže s kožnými problémami sa v našej rodine potýkame neustále a stále hľadáme riešenie, pridávam sa k súťažiacim tiež. Ďakujem za príležitosť. Jana (jana.kucka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  130. Dobrý den Moniko, přírodní mýdlo jsem ještě nevyzkoušela, ale moc ráda je u vás okukuji.
    Tak moc ráda zkusím štěstí. misadankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Milá Mony, nemám osobní zkušenost (ani s mýdlem, ani s výrobou), ale chci vyzkoušet štěstí a mýdlo od Vás, abych udělala opět krok vpřed k přírodě:-) ester.sturmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Milá Mončo, úžasná mýdla a zajímavé kombinace. Inspirovala jste nás a občas vyrábíme, v oblibě máme především měsíčkové s nějakou citrusovou esencí. Srdečně zdravím a přeji vše dobré. Martina
    martina.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Milá Moniko, ani já jsem ještě mýdlo nikdy nevyráběla a v dohledné době mi to moje robě ani nedovolí, ale přírodní mýdla mám moc ráda a ty Vaše bych táááák moc chtěla:-))) veramarhanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Dobrý den Moni

    vždy je u vás obdivuji.Máte je moc hezké.Děti už také zkoušely a povedly se jim.
    hezký den Darina

    OdpovědětVymazat
  135. Na vyrábění mýdel v domácnosti se necítím, ale kupované moc ráda očichávám a nechávám si jimi provonět šatník nebo koupelnu. Vlastně se jimi tolik kochám, že se ve finále vůbec nemyju :-) Jo a nejlepší kávový peeling je lógr s kokosákem a hnědým cukrem.
    Dearheart@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Je úžasné kolik komentářů a mydlařů se při soutěži objeví. Tak si říkám, proč je ještě zapotřebí těch mýdel konvenčních v obchodech, když existuje šikovných soukromých mydlařů. :-)

    OdpovědětVymazat
  137. Ahoj, své mýdlo už jsem vyzkoušela vyrobit (podle tvých instrukcí) a myslím, že se povedlo i když nemám s čím srovnat.Proto bych ráda vyzkoušela i ty Tvá :-) Třeba se na mě usměje štěstí... Zuzka z Těšína zuzanaprymusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Ráda bych vyzkoušela :-)
    Pliskova23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Dobrý den Moniko,
    na výrobu přírodního mýdla si netroufám. Byla jsem odhodlaná to vyzkoušet, ale po přečtení návodu na výrobu v jednom z vašich článku jsem si uvědomila, že tohle já nedám:-)Párkrát jsem po domácku vyrobené mýdlo vyzkoušela a dělalo mi parádu v koupelně. Přeji hodně zdaru při psaní blogu. Jste inspirací! Dana dana@wohlhofner.com

    OdpovědětVymazat
  140. Už mám odzkoušeno a musthave :-) děkuji :-*
    vendula.rehorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Dobrý den na kopeček. Zase jste mě inspirovala.... mýdla prostě nádhera! Chystám se podle Vás vyrábět sýr,peču bagety ,moc dobrý je koláč s ovocem lehoučkým piškotem,skořicový šneci,a mnoho dalších dobrot. Mám Vás a celou rodinu moc ráda.A těším se už na jarní vycházky ,rozhledna Máminka, Vraní skála,a další.Mějte se moc hezky,a já se pokouším o štěstí!Děkuji za Váš blog.Ivana Pzen iva.iv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Dobrý den, mýdla vypadají opravdu nádherně, přírodní používáme, občas si zajedeme do mýdlárny Rubens, manželovi se osvědčili na jeho problematickou pleť a i šampon v kostce z kopřiv super, po kterém se nedělají lupy, doma jsem zatím nenašla odvahu se do toho pustit, jen klasika dětská souprava byla odzkoušena. Zkusím štěstí, zda se mi nepodaří tentokrát vyhrát. Pokud ne přeji vítězce pohodové mydlení a vám krásné jarní dny. Andrea Topinková Topkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Dobrý den, mýdla vypadají nádherně...chtěla bych mít Vaše šikovné ruce. Vzhledem k citlivé pokožce používám jen přírodní mýdla. Těším se na to jakými překvapíte příště. Ať se Vám daří. Katka. pilatovak@email.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Pěkný den, používám mýdla přírodní z DM, ale ráda bych zkusila mýdlařit jako vy. Ale mám malého raráška, se kterým si zatím do této aktivity tedy netroufnu.:-)
    Zdravím na kopecek!
    malaura@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Pěkný den, používám mýdla přírodní z DM, ale ráda bych zkusila mýdlařit jako vy. Ale mám malého raráška, se kterým si zatím do této aktivity tedy netroufnu.:-)
    Zdravím na kopecek!
    malaura@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Jedno krásnější než druhé :-)
    Třeba se na náš kopeček také usměje štěstí.
    S pozdravem Tereza z Borku.
    terka.konka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Moni, tak to jsou krásné modelky. to s růžovým jílem vypadá jak uzený sýr, paráda.
    taky mýdlařím, ale ne tolik kolik ty.
    krásný den Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Dobrý den Moniko, na stránky Vašeho blogu chodím "nakukovat" pravidelně. Líbí se mi moc Vaše bydlení. Na výrobu domácího mýdla jsem ještě nenašla odvahu. Dají se mýdla od Vás i objednat?
    Přeji hezké dny a hodně inspirace. Renata P.
    R.Lohniska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Zdravím na Kopeček a třeba se na mne usměje štěstí:-)katerina.kurova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  150. S tím jílem je to moc zajímavé,prima nápad,pěkné. Asi bych to neuměla ale obdivuji, Moni co takhle taková pěkná malá knížka o Vašich mýdlech,...přeji další nápady,pěkný den dae

    OdpovědětVymazat
  151. Inspirována Vaším blogem jsem se před Vánoci pustila do výroby vlastního mýdla. Nevypadalo sice tak dokonale, jako Vaše, ale udělalo spoustu radosti. Už se těším na další :-) Martina
    martina.koutova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Hezký den. Konečně březen:-). Mýdla máte nádherná a musí být i voňavá. Modro fialková mýdla s levandulí se mi líbí nejvíce. Používám totiž jen levandulová přírodní mýdla a to i na pleť. Vše se po nich pěkně hojí, voní a ještě díky levandulovému olejíčku není pleť přesušená. A na krásný dekolt zabírají bombasticky. Tolik moje zkušenost s přírodními mýdly. Moc zdravím z Brna a přeji ať se Vám při mýdlování vzdy daří. Ida

    OdpovědětVymazat
  153. Hezký den, Moni,
    přírodní mýdla občas používáme a jsme s nimi spokojený. Zatím kdo se s ním meje pravidelně je syn, používá na akne a musim říct ,že během 14 dnů už bylo znát zlepšení.
    Všechny vaše mýdla vypadají skvěle a úplně cítím přes monitor jak voní :) představila jsem si to kávové... hmm.. krása.. Kéž by se na mě usmálo štěstí .
    Přeji krásný den.
    Petra z Plzně
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Domácí mýdla jsem zkoušela poté, co mne zaujala ta Vaše. A všechna jsem je rozdala k Vánocům, takže druhou várku už si nechám pro nás :) Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  155. Rada si zasoutezim...mydla pr.obcas koupim sobe ci jako darecek...Rada bych mydlarils,zatim nejsou korunky na suroviny.Budu se tesit.JP

    OdpovědětVymazat
  156. Dobrý den,
    vždycky, když čtu Váš blog, tak bych ráda mýdlařila, stěhovala nábytek, pekla chleba, vyráběla sýr....ale nějak to pořád nevychází :) Tak třeba se usměje štěstí a mýdlo vyhraju. A ten chleba, ten upeču! Magda

    OdpovědětVymazat
  157. Dobrý den,
    domácí mýdlo občas koupím, ale že bych se pustila sama do výroby, to ne. Nemám odvahu :-).

    OdpovědětVymazat
  158. Dobrý den Moniko,opět krásná mýdla ,jak jinak.Mýdla od Vás mám vyzkoušené a je to paráda. Před vánocemi jsem vyzkoušela svoje první měsíčkové, levandulové a Vaše medovo mléčné a musím říct že se mi povedla. A ted'se chystám na šípkové.Už doma jiné nepoužíváme.Mějte se hezky Na kopečku a díky za soutěž a hlavně za inspiraci.Marie sadkovamarie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Tie sú krásne ♥ Úžasne vyzerajú :) Ja som skúsila pár bio mydiel a podľa mňa sú oveľa lepšie ako klasické. Ich vôňa je neskutočná :)

    lavanduladiarybytatiana@gmail.com
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  160. Zdravím p.Monika,
    Vaše mydlá vyzerajú luxusne,škoda aj používať :-)
    Ja mám teraz kúpené z trhov domáce mydlo z kozieho mlieka, ktoré krásne vonia.
    Ak by sa na mňa šťastena usmiala, výber nechám na Vás, ale rada by som poprosila o jedno mydlo bezbylinkové s ružovým íľom, synček má silný atopický ekzém, tak skúšame možné aj nemožné, aby sa ochorenie zlepšilo...
    Na domácu výrobu si teda netrúfam.
    Majte sa krásne!
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  161. Dobrý den Moni, mýdla vypadají úžasně :-) Vyrobit jsem je ještě nezkoušela. Pouze gel na praní, aviváž a noční krém. Možná jednou vyzkouším. Nějaké jsem dostala a musím říct, že jsou super. Zkusím štěstí , milusedubska@seznam.cz . Mějte se hezky

    OdpovědětVymazat
  162. Dobrý den Moniko, mýdla si občas koupím, ale k výrobě vlastních se teprve chystám - podle Vašeho návodu. Na Váš blog často chodím, patří mezi mé nejoblíbenější. Vaše bydlení, recepty, návody a pod. nemají chybu - moc děkuji za inspiraci. Přeji hodně štěstí Vám i celé Vaší rodině. Alena /alena-machova@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  163. Moniko mám od Vás pár mýdel a jsou úžasná. Tak zkusím štěstí spolu s ostatními.Martina
    martina.raisr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Dobrý den Moniko,
    chtěla bych Vám poděkovat, za to že jste mě inspirovala k výtobě mýdel a díky Vašim radám, jsem se do výroby také pustila.Eva/rosa27@seznam.cz/

    OdpovědětVymazat
  165. Milá Moniko, zdravím na Kopeček, a přeji krásný 1.březnový den !
    Přírodní mýdla znám a ta vaše vypadají skvěle a určitě krásně voní - úplně to cítím....
    Moc ráda bych je vyzkoušela - kéž by se na mě usmálo štěstí.
    S pozdravem Kateřina z Plzně :-) katka.kabi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Mydlařila jsem poprvé na Vánoce dle Vašeho návodu. Až na to šílené množství a barvu se mýdlo povedlo. Chystám se na další varku a nové "příchutě". Vaše mýdla jsou esteticky prenadherna a pokud budu mít štěstí potvrdim si, že i krásné voní a myjí. A když se štěstí přilepí vedle, nevadí, jsem tu pořad a třeba zase příště. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  167. Dobrý den, Moni, já zatím o vlastních mýdlech... doma jenom mluvím :-). Času prostě málo, ale já si počkám.
    Mýdla vypadají echtovně! Hodně štěstí v dalších experimentech.
    jaja.michejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Přírodní mýdla používám doma dlouho, ale zatím stále jen na mytí rukou. Zásobu mám z různých trhů i od šikovných kamarádek. I já se na výrobu chystám, ale když už děti nejsou doma, najde se vždy spousta důležitějších věcí na práci. hezký den. Lucie luciepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Dobrý den, Mončo :D Přírodní mýdla jsou skvělá. Domácí zatím vyrábíme jen z mýdlové hmoty, ale postupně sbírám odvahu a snad už brzo i na louh dojde. S pozdravem Martina marti.dolejs@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. O svých kouscích ještě pořád jen sním, ale jistě najde jejich čas a ráda vytáhnu Váš léta vytištěný návod na mydlaření :-). Ovšem ty Vaše...to je čistá krása...bych se do nich i zakousla. Jinak moje oblíbené mýdlo je od Botanicusu Chladivé bahno. Krásné dny jaliska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Dobrý den Moniko,
    Vaše mýdla jsou moc pěkná. Sama bych to chtěla vyzkoušet, ale nějak nemám odvahu. Když se usměje štěstí, tak vyzkouším Vaše a pak se snad odhodlám to vyzkoušet. Přeji krásný den Šárka.(schusterova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Přeji krásný první březnový den! Mýdlaření jsem už také propadla, ikdyž jsem zatím na začátku, dělala jsem kávové a heřmánkové s citrusovou esencí. Vaše mýdla obdivuji, jiná než přírodní už doma nepoužíváme... krásný den. Pavlína
    vaverovapavlina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Krásne modelky...S domácím mydlařenim nemám zkušenosti, ale přírodní mýdla mám ráda...Nejvíce asi používám olivové, dělá mi moc dobře na vysušenou az exematickou pokožku na rukou...Na práci totiž nikdy nepoužívám rukavice, takže ať při uklízení, či práci s hlínou na zahradě, ruce dost trpí...Moc ráda navštěvuju Moni Váš blog...Ten minulý příspěvek o knihovně mne nadchl...Krásná práce...Pochvala manželovi...Jo, je to štěstí mít takový šikovný poklad doma...I já mám to štěstí...Ať se daří všem...Radka (Radka.Vamberska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  174. Dobrý den Moniko,
    domácí mýdla pouze kupuji na různých trzích (teď už netrpělivě čekám na ty velikonoční),
    takže nějaký dárek by bodnul :-)
    Váš blog sleduji už třetím rokem a zatím mě moc baví. Jste taková pozitivní a bezproblémová...děti vám hezky prospívají a jsou hodné, manžel vás miluje...no jo, když
    já to tak prostě nemám, tak aspoň že si o tom můžu někde přečíst :-)
    Přeji vám hodně hezkých dnů v tomto roce.
    Jana
    janaskrnov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Dobrý den,ráda si zasoutěžím o Vaše mýdla.Jsou určitě skvělé jako Váš blog.
    adelaineslivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Krásný den Moní, moc Vám děkuji za Váš nádherný blog. Jste mi velkou inspirací a každý den vyhlížím, co nového na kopečku. Mýdla jsou jako vždy snová. Děkuji za možnost si zasoutěžit. Jarmila P.

    OdpovědětVymazat
  177. Dobrý den.Tak po hodně dlouhém váhání jsem se konečně odhodlala a před pár týdny jsme s manželem zkusili jednu várku mýdel vytvořit.Tak teď nám ,,zrají"Heřmánková mýdla,jsem zvědavá,jestli vubec ,,dozrají"��ale už teď se nemůžu dočkat až svoje vytvořené mýdlo použijí.Vaše mýdla velmi obdivuji(jako celý váš blog a váš život��).Ráda bych proto vyzkoušela mýdla od vás��.Rakovad@seznam.cz Přeji krásný den a už teď se těším na další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  178. Krásný den Moniko,
    jste velmi inspirativní, ráda nakukuji co nového u Vás :-). Zamilovala jsem se do domácích mýdel, dodávala jsem si odvahy vyzkoušet a včera jsme se s kamarádkou pustily do první várky. Jsme v očekávání, co z toho bude :-).
    Mějte se co nejlépe, ať se vám daří :-)
    Kristina (k.soskova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  179. Dobry odpoledne,mydlareni jsem zatim nevyzkousela.Nejak se toho porad bojim. Zkusim trochu stesticka ve hre. Petra V. veverkova.petule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  180. Hezký den paní Mončo,
    na taková mýdla, jaká tvoříte vy, jsem se dala s rodinou před dvěma roky, mám je moc ráda. Již několikrát jsem návod na přípravu mýdel u vás sledovala, ale ještě nedošlo k odhodlání, takže radost si dělám prozatím na trzích nebo u prodávajících z fler.cz Děkuji, že si mohu také zasoutěžit. Petra

    OdpovědětVymazat
  181. Zkouším kde co, protože jsem ekzematik. Určitě bych ráda i ta Vaše přírodní =) Děkuji za soutěž bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Hezký den Moniko,už je to asi rok,co jsem objevila Váš blog.Hodně mě inspiruje.Zamilovala jsem si především andělíčky ze špalků.Kváskový chleba a jiné druhy pečiva jak sladkého, tak i slaného peču již roky,ale vyzkoušela jsem vyrábět díky Vám i mýdla a už skoro celý ten rok nepoužívám nic jiného ani na obličej.A podarovávám i rodinu, kolegyně v práci i známé.Díky za to.Zdravím vás všechny na "Kopeček",už vás beru jako svoje známé.Alena B.

    OdpovědětVymazat
  183. Hezký den, moc by mi udělalo radost vyhrát alespoň jedno z vašich mýdel. Mýdla jsem zatím sama nezkousela tvořit, asi mi chybí odvaha. Třeba se někdy odhodlám :-) . Petra (petulkaaa@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  184. Dobrý den,
    občas nějaké přírodní mýdlo dostanu jako dárek a vždy je to fajn změna...takže, kdyby se na mě usmálo štěstí, nezlobila bych se :-) Vlaďka v.svorcikova@medialine.cz

    OdpovědětVymazat
  185. Dobrý den, čtu váš blog už pár let a také jsem už od vás některá mýdla i koupila. Mám je ráda, ale sama si na výrobu netroufnu. A třeba uvidíme a opět budu mít vaše mýdla doma:-) Přeji pěkný den, Veronika e mail: apollis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  186. Na vlastní tvorbu se ještě necítím...nepočítám-li výrobu s dítky ve škole...ale můj čas přijde, vím to! :)
    Zdravím a přeji krásné předjarní dny ;-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  187. Juuj, to by bolo úžasné, vyhrať takýto voňavý balíček. Ja mám prírodné mydlá veľmi rada a odkedy máme malého syna, tak kupujeme len také. Na Vianoce som dostala sadu nástrojov na domáce mydlárčenie, no čakám druhé bábätko, tak musím s mydlárčením ešte pár mesiacov počkať. Dovtedy by mi tento váš baliček robil milú spoločnosť :D Želám Vám veľa tvorivých síl a podarených mydlárskych pokusov. Mirka (mirka.pullmannova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  188. Zdravim Moniko :) prirodni mydla mam chut vyzkouset. A urcite bych byla rada zda bych mohla vyzkouset poprve od Vas..jsou moc krasne a zajimalo by mne zda jsou i prijemne na pokozku a jak voni:) mejte krasne dny...vase verna ctenarka :) babssphoto@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Milá Moniko, přírodní mýdlo jsem dostala k Vánocům, sama nevyrábím, nemám odvahu. Váš blog sleduji pravidelně, moc krásné bydlení a mnoho inspirace pro děti do školy i k sobě domů. Děkuji martinaraskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  190. I já bych ráda nějaké z těchto krásných mýdel. Myslím, že je vyzkouším vyrobit s dětmi na skautském táboře, ať taky vědí, že nejenom sprcháčem myt je člověk :) stezina.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  191. Dobré odpoledne paní Moniko,už jsem se díky vašemu blogu pustila do výroby chleba,jogurtu,musli,ale na mýdlo si zatím netroufám.Možná až dětičky odrostou a bude ještě více času:)Zatím kupuji mýdla v Manufaktuře a objednávám z mýdlárny u Dvou koček:)Vaše mýdla vypadají moc krásně.Obdivuji vás za vše co umíte:)Pěkné sluníčkové dny přeji.
    Simona B.

    OdpovědětVymazat
  192. Dobrý den,
    tvoření mýdel jsem zkoušela se studenty v chemické laboratoři, moc se nám nedařilo. Ale jednou se to určitě podaří. -:) Výhra mýdel by mne velmi potěšila, jsou krásná. Přeji hodně báječných nápadů. Přeji krásné dny. Markéta ( m.jelinkova@c-box.cz)

    OdpovědětVymazat
  193. Moniko, jste mojí inspirací a nábojem už 2 roky. Děkuji a jen tak dál. Bydlíme kousek od Vás. Výroba mýdel na mne moc složitá, raději přenechám zkušenějším. Těším se vždy na nový příspěvek. Krásné dny Simona Nečasová, Hostomice (necas73@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  194. Posílám pozdravy na kopeček a přeji hezké jarní dny. Vaše mýdla jsou moc hezká na pohled a voní už na dálku. Zkusím štěstí ve hře a když nevyhraju , tak se chci zeptat, jestli bych si od Vás nemohla nějaké mýdlo koupit ? Váš blog sleduji a je pravda , že jsem nikdy neviděla, že by jste prodávala. Zájem bych měla . Moc se mi u Vás líbí a jste mojí inspirací, ale na mýdla bych si netroufla. Předem gratuluji vítězce a přeji hezký den. Lenka - mulllenka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Přeji krásný den,

    zatím jsem přírodní mýdla nezkoušela a na jejich výrobu bych si už vůbec netroufla. Moc bych si přála vyzkoušet ty od Vás. Vyrábíte zajímavé a velice lákavé kombinace. Mějte se krásně Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  196. Mila Moniko, tva mydla jsou uzasna ze vsech stran, na pohled i pouziti... Navic patek je krasne datum :) Mame akorat termin ... Zdravim z Horovic.. uz si me tu nechali. Daniela

    OdpovědětVymazat
  197. Milá Moniko, Vaše mýdla vypadají úžasně. Ráda zkouším různá přírodní mýdla a taky ráda vyzkoušíme i ta Vaše. Celý Váš blog je prostě fantastický. :-)

    OdpovědětVymazat
  198. Dobry den,take bych rada vyhrala mydlo od vas ... jsou fascinujici .... jen tak dale �� zdravim z Vychodnich cech,Pavlina muj mail: lenfeldova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  199. Milá Moniko,krásná soutěž,děkuji za možnost zúčastnit se. Mýdla také doma dělám,ale moc moc ráda bych vyzkoušela od někoho jiného. A ta vaše jsou už jen z fotek úžasná! Lucie (lucajdytvoreni@gmail.com)

    OdpovědětVymazat