úterý 21. března 2017

malý rychlý dárek


Ještě jsem vytvořila jednu várku čtyřech druhů mýdel, a protože vím, jaký je vždy z vaší strany zájem, nabízím opět malý dárek v rychlo nabídce. Kdo byste rád tyto čtyři druhy domácích mýdel, napište mi do komentáře.

Poprvé jsem přidala do mýdla červený přírodní jíl ze slunné Francie. Ten je bohatý na oxidy  železa a draslík. Primárně se červený jíl dává do pleťových masek, ale v mýdle je také skvělý. Dodává pleti minerály, čistí a navrací přirozenou barvu. Mýdlo navíc obsahuje namletý hřebíček a trochu namleté kávy, aby působil jako peeling. Mám ráda tyto typy mýdel v koupelně i v kuchyni, krásně smyjí mastnotu.


s červeným jílem



Kávové mýdlo s namletou 100% arabikou.


heřmánkové mýdlo s esencí z pomerančů


levandulové mýdlo s modrým mica práškem.
Mica je přírodní minerál ... rozemletá slída na prášek, který se používá v kosmetice.


Pište, pište, končíme zítra ve 13h.
Hodně štěstí a krásný den,
M.

353 komentářů:

  1. To modré je úžasné, nevšední.... nádherné! Určitě by mě moc potěšilo mít tak štěsti.....
    Přeji hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásná, ráda bych je zkusila:-) Pěkný den, Lucie:-)

    OdpovědětVymazat
  3. I já obdivuji to nádherné modré.Zkusím polechtat štěstíčko 😊..
    Posílám mnoho pozdravů a přeji krásné jarní dny.Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Vaše mýdla musí být naprosto dokonalá. Ty moje stále zrají.Přijde mi to nekonečné.Jsem netrpělivá a nejraději bych už použila.
    Přeji hezký den, Danča

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná kombinace. 😉
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné, děkuji za šanci. Krásné jarní dny přeji Kamila.
    frajovakamila@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím, snad to vyjde, už se těším. :-)
    Katka Š.

    OdpovědětVymazat
  8. Dlouho po takových mýdlech pokukuji...sama jsem se o ně ještě nepokoušela,jen jsem četla postup výroby.Udělaly by mě určitě radost.
    Hezké jarní dny plné pohody a toulky přírodou Marťula

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to bych nejradši vyzkoušela všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moniko, Vaše mýdla obdivuji již pár let, pokaždé když je vidím, mám chuť se do nich zakousnout. Je velmi milé, že se snažíte dělat lidem kolem sebe radost, že si vážíte svých čtenářek. Vaše duše se odráží ve Vašem blogu a já se na něj vždy ráda vracím. Drobné radosti ať provázejí každý Váš den.
    S pozdravem a úctou, Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím, Moniko. Už dlouho obdivuji vaše mýdla,jsou úžasná a ráda bych taky vyzkoušela štěstí.
    Přeji krásné jarní dny. Iveta. vova27@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Moniko, mýdla jsou nádherná (to modré je vážně moc zajímavé). Zkusím tedy štěstí :-)
    Přeji Vám i celé Vaší rodině krásné jaro! Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. To kávové <3 na to jsem se koukala už minule ;)

    greiplova.klara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, Moni, moc děkuji za další příležitost - minulou soutěž jsem promeškala:-( Tak pokud by si štěstí sedlo...petula.tlusta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. To modré je hezké :) Uvidím, jestli bude přát štěstí. z.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Moniko, děkuji za možnost soutěžit.Mám vás ráda! Velký pozdrav na kopeček.Ivana Iva.iv @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Petra Dvořáčková21. března 2017 15:12

    Dobrý den, paní Moniko. Už hodně dlouho obdivuji váš blog a stala jsem se na něm závislá. Ráda zkusím štěstí v další soutěži. Jste úžasní, jen tak dál!!! Petra (petradvoracek@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Moniko,
    tak minule mi mýdlová výhra utekla jen o dva komentáře, tak snad budu mít tentokrát větší štěstí...
    Všechny vypadají dobře, nejzajímavější je asi to modré a jelikož jsem kávomil tak nevím, jestli bych se do toho kávového nezakousla, určitě voní dobře...
    O heřmánkovém s pomerančem si můžu nechat jen zdát... ach jo, tak teď už jen to štěstí :-)
    Hezký den k vám na kopeček :-)

    janaskrnov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Moniko,
    máte opravdu krásná mýdla. Děkuji za možnost soutěžit. chladkova.helena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mě nejvíc láká to modré.....Hezký den na kopeček. greiplova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. krásný den, Moni, nebudu se opakovat, o oblíbenosti vašeho blogu víte sama nejlépe:-), párkrát už jsem něco psala i já, takže: já bych nejraději levandulové, krásný den přeji....
    Iveta.Ruzickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den, Moniko, zdravím k vám na kopeček. Minule mi to nevyšlo, tak jsem ráda za novou příležitost. Snad budu mít štěstí. o.zunova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, paní Moniko. Moc se mi líbí vaše mýdla i vaše práce. Ať se vám vše daří.
    zvitmajerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Mončo,

    moc pěkně zdravím a tentokrát se i já ráda do soutěže zapojím, protože mi již Tvá várka posledních mýdel dávno došlo, tak zkusím štěstí. Srdečně zdravím všechny na kopeček KatkaB

    OdpovědětVymazat
  25. Hezký den Monco, mýdla jsou opravdu úžasná. S radostí bych je hned vyzkoušela. Hezky den.
    vitmajerovahelena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den Moniko,
    pravidelně čtu Váš blog a jste pro mě inspirací. Ráda se také zapojím do soutěže. Martina L. (lasici4@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Mončo,
    díky za úžasnou nabídku. Srdečně zdravím a přeji krásné jarní dny, Martina
    martina.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já bych tak chtěla vyhrát, hezký den PavlinaJarolimkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den Moniko ,naprosto žasnu jak jste mýdla již vypracovala k dokonalosti vypadají nádherně ,krásný pozdrav z Moravy na kopeček.Gábina gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Dobry den.I ja se zapojuji.Dekuji klaravtip

    OdpovědětVymazat
  31. Srdečně zdravím a přeji krásné jarní dny, Míša... misanekolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, kdo by nechtěl vyzkoušet alespoň jedno? krásné jarní dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  33. I ty pokušitelko jedna :o)). Opětovně zkusím zatahat za zvonek štěstí, třeba mi zrovna u tebe zazvoní a budu moci okusit tvá mýdla Mončo.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  34. To jsou tak krásná mýdla! Zkusím štěstí... Zdenka

    OdpovědětVymazat
  35. Jé, to je taková nádhera! To by se mydlilo a pak vonělo! Moje suché a popraskané ruce už mi drží pěsti:D Posíláme pozdravy na kopeček!:)
    Veronika + Pepi

    miauk.veru@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den Monika,
    krásná mýdla. Zkouším štěstí.

    Kristýna Buk.

    OdpovědětVymazat
  37. Neobvyklá kombinace ingredienci mě zaujala a tak zkouším také štěstí. Lucie J.

    OdpovědětVymazat
  38. Mydla su k zakusnutiu! I ja teda skusam stastie. Marika

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den, Moni. Váš den má snad 26 hodin. Krásná mýdla. Hezký den, Pavla

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý den,je to balzám nejen na tělo,ale i duši.Zkusím štěstí.janulka1976@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Bylo by mi potěšením mít mýdlo z "Kopečku". Petra

    OdpovědětVymazat
  42. Opět nádherná mýdla a opět zkusím štěstí co kdyby náhodou se na mě usmálo 🙂krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ach ach ach.... chci je všechny :) Proto zkusím znovu štěstí a budu doufat ve výhru :) lenti@post.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Krása, vůně skrz monitor...přeji ať se daří vše, na co sáhnete...krásné jarní dny přeje na kopeček z Jizerských hor Olina

    OdpovědětVymazat
  45. Také bych je brala, jsou krásné 🙂

    OdpovědětVymazat
  46. Super mýdla, zkusím štěstí. Už jsem Vám to psala, ale vůbec nechápu jak hospodaříte s časem....
    ivabalas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Zkusíme opět štěstí :) lala.krejci@gmail.com Lenka

    OdpovědětVymazat
  48. Mít tak štěstí...jsou prostě hezká a nejen to.Jana vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Díky moc za inspiraci.Moc ráda čtu Vas blog.Eva Matějková ��

    OdpovědětVymazat
  50. Mýdla vypadají parádně. Musí být radost je používat je na vlastni kůži. 😊

    OdpovědětVymazat
  51. Jéé, to už je zájemců :-) Tak také zkusím štěstí.
    Přeji krásné dny, Ivana

    OdpovědětVymazat
  52. Také bych si je přála:o) Krásné jaro! Bára

    OdpovědětVymazat
  53. A to já se taky musím přidat :) krásné jaro všem!
    kovarikovi.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den Moniko, opět zkusím štěstí, mýdla vypadají kouzelně, určitě obdarované způsobí velkou radost, přeji pěkné dny Jiřina P.

    OdpovědětVymazat
  55. Poprvé zkusím štěstí, a děkuju za moc fajn blog. Znovu musím chválit recept na honzovky a slaný trhací koláč. zu.klikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Túto možnosť získať tieto zdravé mydlá vždy vyskúšam. Ďakujem za príležitosť.Krásny deň. Jana

    OdpovědětVymazat
  57. Zkusím také štěstí :) mýdla jsou nádherná!!! ...opět jsem si zpříjemnila odpoledne s vaším blogem. Díky, Moni ;) zuza_koprd@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Píšu, píšu a zároveň si držím palce :-) Jsou tak krásné....barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Dobrý den, nikdy jsem o nic nesoutěžila, ale všechno je jednou poprve a tak také zkusim stesti. Ráda se nechávam vasim blogem inspirovat u nasi rekonstrukce stareho domu :). Katka

    OdpovědětVymazat
  60. Tak to modre mydlo vypada tedy uzasne, jinak. Diky. M. info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Kdyby se na mne usmálo štěstí tak se vůbec nebudu zlobit :o))) Martina
    martina.raisr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Pěkný podvečer. Také zkusím štěstí v soutěži o Vaše krásná mýdla :-) Lenka Pfefferová

    OdpovědětVymazat
  63. Monco, ja chciiiiiii �� ja.drnda seznam cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj Moni, taky se hlásím! mariebalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Taky zkusím štěstí :) oligiacomo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Dobrý den Moniko. Váš blog je pro mě pohlazení po duši. Mýdla jsou úžasná - tak zkusím štěstí a budu doufat. Krásný jarní den Blanka

    OdpovědětVymazat
  67. Zdravím Moniko.
    Mýdla vypadají super, hlavně to levandulový, u vás se mi líbí všechno, kde berete čas? Vždycky si připadám, že nic nestíhám když čtu, co všechno děláte, přeji krásné jaro.

    OdpovědětVymazat
  68. Zdravím Moniko.
    Mýdla vypadají super, hlavně to levandulový, u vás se mi líbí všechno, kde berete čas? Vždycky si připadám, že nic nestíhám když čtu, co všechno děláte, přeji krásné jaro.

    OdpovědětVymazat
  69. Jeee, krásný den na kopeček:-). Tak teď už to vyjde:-), vypadají nádherně, opět k nakousnutí:)

    OdpovědětVymazat
  70. Hmmmm,ta by se mi líbila.....půl roku bych na ně jenom koukala a voněla k nim a pak bych se možná odhodlala nějaké použít.
    Zdravím taky z kopce. Lída

    OdpovědětVymazat
  71. Opet nadhera! Katka bubnovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Opět nádherné! Ivča
    2909@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Dobrý den, Moniko, zkouším štěstí, mýdla vyrabite krásná, už jen na pohled, jaká musí být ve skutečnosti.
    Pavlina.Prazakova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Hezký den, Mončo. Zase krása a zase zkusím štěstí :-). Krásné jarní dny na kopeček, Eva. eva.sachova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Dobrý večer, Moniko, tak píši také znovu.
    Mýdla jsou nádherná, měla byste si zařídit prodejní stánek s těmito mýdly na keramických trhách v Berouně v květnu. Myslím, že byste byla první, která by za chvíli neměla co prodávat.
    Mějte se hezky, krásné jarní dny . S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  76. Dobrý večer, Moni ja jsem snad za celý můj život nic nevyhrála. Píšu proto , ze si vozime přírodní mýdla z Francie a to z Provence . Už se zásoby tenčí, letos jedeme konečně v létě na Moravu. Tak snad se na me usměje štěstí. Máte je krásná, jako vše. Martina

    OdpovědětVymazat
  77. Taky se mi líbí, jste šikovná, Lenka, mannie.xZAVINACseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Zdravím na kopeček :-). Opět zkusím štěstí. Mýdla vypadají fantasticky. Lenka
    len69ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. To je komentářů i tak zkusím štěstí byla bych moc potěšená. lucyekoprivova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Dobrý den, moc ráda bych vyzkoušela Vaše mýdla. Vypadají moc krásně.
    Ivana.
    fiserova34@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, jste úžasná! Děkuji Vám za šanci! Cítím až k nám to Heřmánkové😃
      Jana

      Vymazat
    2. Moni, jste úžasná! Děkuji Vám za šanci! Cítím až k nám to Heřmánkové😃
      Jana

      Vymazat
  81. dobrý den, zkusím štěstí. mějte se. DaNA dana.tesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Dobrý den, mýdla vypadají luxusně, tak třeba to vyjde.
    Mějte se krásně
    jenynkak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Krásný večer paní Moniko,

    opět zkouším štěstí v soutěži o Vaše úžasná mýdla.
    Díky za Vaši inspiraci a dávky energie.

    Zdravím všechny na Kopeček

    Michaela :-)

    OdpovědětVymazat
  84. Opět moc krásné mýdla, obzvláště to první s červeným jílem vypadá velmi lákavě. Přeji pěkné jarní dny. Lucie
    lucie.spl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Vyrobit mýdlo mi přijde neuvěřitelná alchymie. Vám se to skvěle daří a mýdla vypadají báječně.
    Štěstí nechci moc provokovat, ale kdyby se usmálo, :O) budu ráda.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  86. Moniko, Vaše mýdla jsou návyková. Ačkoliv mám ještě zásobu, nemůžu si pomoct a zkusím štěstí :-). mullerova.k@post.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Tak Moniko také zkusím štěstí :) Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
  88. Krásná den, mýdla jsou úžasná, také polechtám paní Štěstěnu:-))
    klidné jarní dny
    Veronika
    brettova.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Moni, to je krása už na pohled i jako krásná dekorace. Hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat
  90. Moni, nádhera, jako vždy.
    Bohunka zavináč naiser tečka cezet

    OdpovědětVymazat
  91. Moni,to je krasa...Take zkusim stesti:-).
    Diky,zdravim Jana
    podborka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Moni krásná mýdla, opět zkouším štěstí. Hezký večer Eva

    OdpovědětVymazat
  93. Jsou nadherna. Diky kdyby i jen za pokoukani. :-)
    lucie/at/spiritualy.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Já bych tak ráda vyzkoušelo ta vaše mýdla, snad by mě to konečně nakoplo a vyzkoušela bych si udělat také sama.
    Zatím je stále kupuji, ale cena domácí výroby bude asi někde jinde. Nechcete nám také napsat, jaká je průměrná investice do výroby a surovin?
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  95. Nechápu, nechápu a ještě jednou nechápu. Prostě dokonalé. Ta mýdla voní snad i přes monitor. Z těch ingrediencí jsem úplně paf. Tož štěstíčko, unav se a hurá k Lu na Moravu.
    A když nevyhraji, tak alespoň posílám na príma kopeček pozdrav. Zdraví Lu z Moravy.
    orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Moni,já se také přidávám.A děkuji za tolik nápadů a inspirací...Iva
    kadeivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Dobrý den Moni, nemohu nezkusit štěstí, Vaše mýdla vypadají nádherně a budou určitě skvělá.
    Přeji Vám i Vaší rodině jen to nejlepší a děkuji za inspirativní blog. Veronika (weverka@slunceweb.cz)

    OdpovědětVymazat
  98. Take zkusim stesti, jsou nadherna!
    jarka.cemix@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Jsou nádherná a voní až ke mě domů. Pokusím štěstí ...
    Krásné jarní dny, Jitka
    judith@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Už jen na namydlit:-) Vypadají nádherně!
    martina.bothova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Jako vždy - krásné. Marta

    OdpovědětVymazat
  102. Super mýdla, super stránky, sice nepíšu komentáře, ale nedočkavě čekám na každý příspěvek. Daniela Ch

    OdpovědětVymazat
  103. Tak tie sú úžasné! Kávové vyzerá na zjedenie....mňam!
    Na Slovensko asi neposielate, ale aspoň pokúsim šťastie...��
    Lulu

    OdpovědětVymazat
  104. Krásná mýdla a vůně cítím až u nás doma :-)

    OdpovědětVymazat
  105. Vypadají krásně :-) Anna (anuroka@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  106. Mýdla vypadají krásně. Zajímalo by mě to kávové. Úplně ho cítím, jak voní.
    Jana (ranglovi@atlas.cz)

    OdpovědětVymazat
  107. Úžasné barvičky. (Mona696@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  108. Také si ráda zasoutěžím o tak krásná mýdla. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Dobrý večer Moni

    tak se s dovolením stavím do fronty:)

    Darina

    OdpovědětVymazat
  110. Neodolám a zase zkusím štěstí, Tvoje mýdla vypadají skvostně a jistě i na mytí jsou skvostná. :-) Pěkné jaro přeji na kopeček. Veronika (smerkova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  111. Neodolám a zase zkusím štěstí, Tvoje mýdla vypadají skvostně a jistě i na mytí jsou skvostná. :-) Pěkné jaro přeji na kopeček. Veronika (smerkova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  112. Milá paní Moniko, moc ráda bych vyhrála vaše mýdla. Vypadají úžasně. Děkuji za krásný blog.
    Marcela (marcela.sadilkova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  113. Dobrý večer Moniko,opět krásná mýdla.Vaše schopnost obdarovávat je neuvěřitelná.Přeji Vám také zpětnou vazbu.Aby se vyplnilo,DÁŠ-DOSTANEŠ.Díky za Váš blog.Pokud byste chtěla ,poslala bych Vám sušené šípky.Mám jich asi 200 g.Není to moc,ale třeba by Vám to stačilo alespon'na pár mýdel.Adresu mám ,už jsem si od Vás objednávala.Hodně zdraví na kopeček.mariesadkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Tak ten hermanek s pomerancem vypadá úžasně, kavove mám a je super. Karolína

    OdpovědětVymazat
  115. Tak z mé strany další marný pokus, jak získat tahle úžasně vypadající mýdla :-). Ale přeji i jiným. Zdraví a krásné jaro přeje Hanulen (komaramok@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  116. Zdravím na kopeček. Soutěžím pravidelně, ale ještě nikdy nic. Tak snad tentokrát...
    Vroni
    vroni.pavkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ráda bych vyhrála Vaše krásná mýdla. Zdravím, Jaru. Sladkova.jaroslava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. I já zkusím opět štěstí, i když ve hře ho nikdy nemám. Nevadí. Ale ta mýdla vypadají úžasně. Jana (jceska@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  119. Opět zkouším štěstí, protože mýdla MOC chci a nikdy jsem je ještě nevyzkoušela.
    Děkuji za krásný blog, na který se každý den těším.
    Lida M.

    OdpovědětVymazat
  120. Ráda čtu Váš milý blog a zkusím štěstí, mýdla vypadají nádherně:)Bára
    barcap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Krásný večer na kopeček :-),
    mýdla vypadají skutečně skvěle, zkusím také štěstí :-).
    Katka

    OdpovědětVymazat
  122. Mám v oblibě Vaše mýdla, milá Moni ;) Zkusím štěstí, nějaké rozveselení v těchto smutných dnech se bude hodit. Přeji Vám krásné už jarní dny! Opatrujte se!

    OdpovědětVymazat
  123. Krásné barvy. Mam moc ráda Vaše fotky, jsou kouzelné a u mě vždy navodí uklidňující a pohodovou náladu. Děkuji za vše.
    Lenka
    Snekrychly@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Zase zkouším štěstí. Děkuji a krásné jarní dny. Magda

    OdpovědětVymazat
  125. Mýdla vypadají krásně, děkuji za soutěž. irena.steblova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Moni, tvoje mýdla jsou nádherná. Ráda zkusím štěstí v soutěži. Přeji nádherné jaro k Vám na kopeček! Inka j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. A jéjé- už jsem 130. Ale mýdla jsou krásná, lakají mne, tak zkouším štěstí.
    Hezké jarní dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  128. Hezké jarní dny,
    zkouším štěstí podruhé :o) těmto krásným mýdlům prostě nelze odolat :o)
    Zdraví
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  129. Zkusím znovu štěstí a možná se na nás tentokrát usměje.

    OdpovědětVymazat
  130. Vaše mýdla jsou krásná, třeba se na mě štěstí usměje!

    OdpovědětVymazat
  131. Tak zkusím štěstí, Moni :-) Vypadá to nádherně, voní až sem k nám domů! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  132. Třeba to tentokrát vyjde...Hezké dny. Jana.safarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Tak tentokrát už neodolávám a pokouším štěstí
    Dende

    OdpovědětVymazat
  134. Moniko, také zkusím opět štěstí a třeba si tentokrát sedne na :-):-)
    Doufám, že letos už se odhodlámm a překonám obavy, které z postupu při výrobě mýdel pořád mám :-)
    Díky za Vaše stránky. Monika

    OdpovědětVymazat
  135. Opět vypadají mýdla skvěle, zkouším štěstí. petra.stoidlova@gmail.com
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  136. Dobrý den Moniko,jako vždy velký obdiv Vám a sobě kousek štěstí v soutěži o úžasná mýdla.Eva 1evicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. To je výzva, opět zkusím štěstí... Hezký den Petra
    aufovapetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Dobrý večer Moni! Tak takovému voňavému dárečku se nedá odolat. Takže zkouším štěstí a třeba se na mě usměje:)Krásný večer. Petra P. malavelka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Tak zkouším jako ostatní ;)
    Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  140. Dobrý večer Moniko,
    kdo by odolal těmto nádherným mydlům! Zatím jsem soutěž vždycky propásla, tak zkusím štěstí. Už se těším na další příspěvek, Váš blog je plný inspirace. Děkuji!!! Irena

    OdpovědětVymazat
  141. Byla bych šťastná jak blecha :-) Jitka
    j.mayerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Mýdla jsou plná nápadů...stejně jako Vy! Díky za každý další pozitivní emailik.. :-)
    ivula@post.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Já Vás neskutečně obdivuji :-) Snad se jednou do výroby domácích mýdel pustím také. Jsou dokonalé všechny, miluji levanduli a pomeranč. Hezký večer
    milusedubska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Tereza Štaubertová21. března 2017 19:39

    I já bych ráda mýdlo :) stezina.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. páni! no, velice ráda bych.
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Také zkusím štěstí snad se na mně usměje.S pozdravem r.zdenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Moni, opět nádhera. Já jsem se k výrobě ještě nedostala. Tak bych moc ráda vyzkoušela ta Váše. milajed@email.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Hezký web a ještě úžasnější mýdla, která bych ráda bych vyzkoušela. Lenka, bilikova.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. 150. komentář :) Také zkusím štěstí. Mýdla voní i z těch obrázků.
    Posílám hezký pozdrav z Chrudimi.
    Petra
    kricenska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Vypadají nádherně! Obdivuju, jak to všechno zvládáte... michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Mončo, ty tvoje mýdla jsou paráda.
    měj krásné jarní dny
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  152. Zdravím Moni, mýdla vypadají parádně...klobouk dolů, jste šikula :-) huggy7@seznam.cz..Pavlína

    OdpovědětVymazat
  153. Krásné a barevné. Zkusím štěstí. L. luciepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Krásný večer Mončo, mýdla jsou všechna nádherná,tak tedy zkusím štěstí třeba to dneska klapne,díky,hezký večer:-)
    janicka.doskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Milá Moniko, mýdla jsou nádherná, stejně jako celý Váš blog... Číst a prohlížet všechny Vaše příspěvky je radost, moc děkuji za inspiraci a Vaše pozitivní ladění... jana.dh@email.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Krásná mýdla, také zkusím štěstí.Mějte krásné jaro Jana :-)

    OdpovědětVymazat
  157. Dobrý večer, mýdla jsou úžasná, také zkusím štěstí. Mám ráda Váš blog. Začala jsem podle Vás péct chleba, ale na mýdla si netroufnu. Mějte se hezky. Radka
    r.buresova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Dobrý večer, minule jsem si říkala, že tolik komentářů, že ani soutěžit nebudu, ale mně se ta vaše mýdla tak moc líbí, že to tedy tentokrát zkusím. (kornoutek@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  159. já bych taky ráda mejdlíčka! :)

    OdpovědětVymazat
  160. Protože miluju kávu, moc ráda bych vyzkoušela především kávové mýdlo s namletou 100% arabikou!
    petasind@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. Opět pastva pro oči. Nádherná variace :) Také pokusím štěstí... Andrea

    OdpovědětVymazat
  162. Moni, opět stačí se na ta mýdla jen koukat, natož se s nimi mýt! :) Krása.... ach!

    OdpovědětVymazat
  163. Vypadají úžasně, stavím se do řady:-)))) miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Mýdla vypadají úžasně :-)
    Také pokusím štěstí... Šárka

    OdpovědětVymazat
  165. Já chci takýýýýýýýý, pančelko :-)
    Děkuji, Radka

    OdpovědětVymazat
  166. Tak to by byl krásný jarní dárek, mýdla vypadají skvěle :-)
    Simona

    OdpovědětVymazat
  167. Moc ráda bych je vyzkoušela! kamilamikel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Pohodový večer celé vaší rodince. Díky opět za úžasnou inspiraci a krásné, oku lahodící, fotografie. Už mi zbývá se jen přičichnout - budu mít štěstí?
    dockalovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Chci, chci, chci... Zase nádherná mýdla! Eva (en.mail@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  170. Dobrý večer, taky zkusím štěstí.S pozdravem Lenka
    lenkachybikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. ...hmm, mýdla vypadají luxusně, slibuji jestli vyhraju, že se budu denně mýt....:-) Ifka

    OdpovědětVymazat
  172. Nádhera.....enett@seznam.cz krasny vecer Eva

    OdpovědětVymazat
  173. Nádherná mýdla, taky experimentujeme, ale těmto se nevyrovnají:-)
    lida.pruskova@post.cz
    Děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  174. Oooch, to kávové a levandulové...
    Výroba mýdel je moc velká alchymie pro mě. Obdivuji Mončo Vaše tvůrčí schopnosti.
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  175. Vypadají krásně.....třeba se na mě usměje štěstí :-) ZuzkaKubatova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Nádhera, až sem je cítit jejich vůně. Velmi vás obdivuji a pravidelně navštěvuji vaše stránky. Pěkný večer, Inka ingrid.petrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Zkusím štěstí, třeba se jednou na mě usměje :D Hanka

    OdpovědětVymazat
  178. Vypadají nádherně. Chystám se nakoupit suroviny a také začít s mýdly, ale ráda nejdříve vyzkouším ty Vaše. Můj e-mail je polakova.al@email.cz. Pozdravujte Ášu a Filipa! :-)

    OdpovědětVymazat
  179. Milá Moniko,ty Vaše mýdélka,ty teda jsou!A to kávové to by mě táák chtělo.U Vás na blogu je vždycky tak milo a pohodově.Jitka.HERINKOVAJITKA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Zase krásná mýdla,to nejde jinak...přidávám se do soutěže.Krásné jaro k Vám na kopeček.
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  181. Dobrý večer.Děkuji Vám za Váš blog plný inspirace a životní radosti. GKopcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Dobry vecer, to modre mydlo bych chtela vyzkouset:-) apollis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Tak to take zkusim ;) hezky vecer o.k.hanicka_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Dobry vecer Moniko...su krasne;presne viem koho by som obdarovala;).Jana j.sotakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. Hezký den, Moniko. Tak opět zkouším štěstí, protože vaše mýdla jsou naprosto úžasná i takto na dálku přes monitor. Moc bych si přála je jednou vyzkoušet "naživo". Vidět podobný skvost v obchodě, okamžitě končí v mém košíku :). Hanka (hanasmid@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  186. Dobry vecer, to modre mydlo bych chtela vyzkouset:-) apollis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Ty jsou tak krásná, jako zákusky :) Třeba to tentokrát vyjde....
    Krásné jarní dny vám všem na kopečku.
    Mirka (mirka.posekana@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  188. Teda vypadají nádherně, já se přiznám, že si na mýdla sama netroufnu. Milena
    zkusím štěstí - nemcova.milca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Krásný dobrý večer. Právě jsem se vrátila ze školení - Hejného metody a tady u vás takové hezké překvapení. Ráda zkusím štěstí. Mějte se hezky voňavě. Monika
    Monikafigurova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  190. Klaari@centrum.cz vypadají pěkně, ostatně jako vždy a to necítím tu vůni. děkuji

    OdpovědětVymazat
  191. Mýdla bych ráda vyhrála pro maminku :) (sasa.kopec@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  192. Pri toľkom záujme asi bez nádeje ale odvážnemu šťastie praje ....
    Pozdravuje, Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  193. Milá Moniko ,
    jéééé další luxusní mýdélka , chtěla bych je moc vyzkoušet !
    Krásné jarní dny celé rodině. Kateřina z Plzně
    katka.kabi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  194. Opět zkouším štěstí :-) Děkuji za soutěž a zdravím na kopeček! Tereza tvavrickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Ta mýdla jsou prostě nádherná :-) verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat