neděle 5. března 2017

lesem nelesem


Domy tam v dálce jsou Beroun a kolem dokola je vidět, jak je ta naše berounská kotlina posazena do kopců a kopečků Českého kraje. 
Včera jsme vyrazili do přírody nadýchat se přicházejícího jara. Procházeli jsme křivoklátskými lesy, odkud je vidět na kras i na Brdy. Zkrátka kopce, kam se podíváš. Miluju to tady.







Vraní skála




Tady už pohled na Brdy, konkrétně na vrchol Písku a Plešivce.



Zkrátka jaro je už fakt tady. Halelujá. A dnes zase kus práce, zahrada a dům čeká:-)
Mějte příjemnou neděli.

26 komentářů:

  1. Máme krásnou zemičku.Díky za nádherné snímky.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme a mnoho lidí to ví. Všude potkáváme takovou spoustu výletníků. Je to paráda. Svět na tom není tak špatně, jak slýcháme a čteme.

      Vymazat
  2. Zemský ráj to na pohled- opravdu jó. Uvědomuji si, že ač už docela dost pamatuji, tak jsou místa, kde jsem nebyla. Tyto hezké fotky mi umožňují podívat se tam. Díky.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že mohu i přes monitor zprostředkovat novinky, Haní.

      Vymazat
  3. Je to nádhera, Moni, tyhle pohledy se neomrzí nikdy! Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, protože nás také ne:-) Díky, Karličko.

      Vymazat
  4. Kouzelná krajina,jaro už je cítit na každém kroku a člověka láká k vycházkám do přírody,užívejme si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ale zahrada a práce také volají. Skloubit oboje je někdy těžké rozhodování:-)
      Díky, Jaruško.

      Vymazat
  5. Nádherná panoramata. U vás je moc fajn v každém ročním období. Máte super fotky. Zdravím na kopeček.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, já věděla, že tady si spravím splín ze včerejška.
    Díky za fotky lesů, skoro cítím ty vůně:-)
    My jeli se synem po dlouhé době do Prahy do Krtokodýlí ZOO.
    Prahu již nikdy více.
    PŘETÉKAJÍCÍ odpadkové koše, neskutečný nepořádek kolem.
    Nenašli jsme ČISTOU NEPOSKVRNĚNOU lavičku.
    Posezení u Vltavy také ne, tam kde bylo volno, jsme zblízka pochopili proč.
    To že má být historická perla měst?
    Nepořádek, zápach popisovat nebudu.
    A chování lidí? Názor jsem nezměnila. Pardon slušným vyjimkám.
    Jedna situace za všechny.
    V metru na Florenci jely jen jedny schody nahoru, fronta až ...a bokem stála bezrdný dvojice s kočárkem. Nikdo nereagoval. Tak jsme je pustili my. A oni hezky poděkovali.
    Vše potvrdil dialog:
    Oni:"Vy nejste z Prahy, co?"
    Já:"A když jste tak hezky poděkovali, vy asi také ne, co?"
    Smích to byl spíš rozpačitý.
    Omlouvám se za sloh, a ještě jednou díky za zlepšení nálady.
    Krásná příroda:-)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdí, to je mi líto. Zrovna včera naše slečny v Praze byly s babičkou. Já dávám přednost lesům. V Praze vždy energii spíše ztratím. Přesvědčila jsem se mnohokrát, že nejsem městský člověk:-)

      Vymazat
  7. Nádhera úchvatná.. Mám ten kraj ráda, musíme vláčkem brzy vyrazit. U nás na podblanicku je taky nádherně. Jen ještě dnes ležíme a odpočíváme. Až načerpáme síly, zase vyrazíme do krajiny..
    Ať vás na procházkách čerstvý vítr provází! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Zuzí. Všude je krásně, jen vyjít a vnímat, to máte pravdu.

      Vymazat
  8. Jezdíme nyní často k babičce do Rokycan přes Prahu a Beroun. Vždy pozoruji ty kopečky, tady někde jde Monika a dětmi. Příště Vám zamávám.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si v pátek užila pěší výlet ze Železného Brodu do Semil a dneska jsem totálně odpadla s rýmou :(. Snad to bude brzo lepší, protože na jaro se už opravdu hodně těším a rozhodně ho nechci strávit v posteli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať je brzy dobře a můžete nasávat jaro všemi smysly:-)

      Vymazat
  10. Dobrý den , bydlite na krásném místě. My jsme se přestěhovali před 25lety z Liberce do malé vesničky v Českým ráji. Máme to kousek do lesa poblíž dva hrady Valdstejn a Hrubou skalu , no prostě raj .Jsem šťastná, ze jsme se rozhodli opustit město
    .Mějte se hezky
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, tak to máte ještě krásnější. Ráj ... to je pro mě jedno z nej míst. Věřím, že to bylo životní rozhodnutí. Mávám do Ráje:-)

      Vymazat
  11. Jaternik podleska-moc krasna chranena kyticka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo také jaterník trojlaločný ... dokáže proměnit hnědou zem se spadaným listím na pohádkový výjev.

      Vymazat
  12. Včera bylo krásně a ty jsi to krásně nafotila :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥