úterý 28. března 2017

Když zavolá Monča


Brýdová, abychom něco vymyslely a natočily dětskou dílničku v Loskutákovi, nemůžeme přeci říci ne. Holky už tým znají, vědí, že jsou všichni moc milí a trému před kamerou už ani neměly. Prostory jsou ve vile velmi stísněné a místnost je plná především světel a kamer, takže my s Tomem strávili natáčení za dveřmi na schodech. Věříme, že to holky všechno zvládly a neudělaly ostudu. My si jejich kreativní okénko zkoukneme 8. dubna na Nově. Můžete se přidat :-)


Vše ale začíná jak jinak než v maskérně:-) Holčičí ráj.









Klapka a jedem a vám přejeme krásný večer.

PS: Tady je natáčení z loňska. A já se jen ptám, kde mám ty malé holčičky? Ten čas je neúprosný:-(
M

39 komentářů:

  1. To jsou hvězdy!:-) Bude to někde k vidění i "onlájn"? My televizi nemáme:D, ale ráda bych to viděla! Holkám to moc sluší!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verunko. Já na Novu paradoxně vůbec nekoukám, ale nemají jako ČT na netu ivysílání? Někdo určitě poradí.

      Vymazat
    2. Moni,prave ta nova mi k Vam vicemene nesla ;-D. Holcickam to moc slusi,rostou jako z vody . Hezke jaro.JP

      Vymazat
  2. Moni, gratuluji k takovým šikulkám! Jistě po mamince a tatínkovi:o))! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Ty jsi hodná, Inko. Už aby se tak začaly po nás chovat i co se úklidu týče. Tam ty vzory nějak nevidí:-)

      Vymazat
  3. Terezku jsem napřed nepoznala :o)
    Děti rostou před očima....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne:-) Terka nikdy nenosí ani culík a paní maskérka jí upletla cop.
      Strašně rostou:-(

      Vymazat
  4. To jsou hvězdy! Budou mít krásné vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ne, Jodie:-)
      Ale také si myslím, že jednou budou vzpomínat.

      Vymazat
  5. Tvorivá mamka - tvorivé deti. Prajem veľa ďalších tvorivých nápadov. A ako sa hovorí: " Dobré sa chváli samo." Pekný deň. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásné vidět, jak jsou šikovné. Mončo, vždyť jim tolik předáváš ze sebe, tak to musí v nich být. Kdyby jste měli kluky, víc by jim zase předal Tom. Jeho práce s dřevem je úžasná. A s tím pořádkem - neboj, ony až budou ve svém, tak to budou mít také hezké doma, jako to měla maminka :o)). Vidím to na svých synech, jako děti bordeláři a mohla jsem se umluvit, házela věci na kupičku do prostředka pokojů a museli to uklidit a stejně nic nepomáhalo. A nyní? Ve svých domovech jim záleží na pořádku až žasnu.
    Měj pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, díky za uklidnění. Také si toto říkám. jednou třeba, i když už to neuvidím u nás doma:-)

      Vymazat
  7. Musíš být pyšná,na sebe,na holky.Dáváš jim a nám všem toho tolik.Jsi úžasná.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alí, děkuji.
      Jsem moc ráda, že si mohou zkusit něco, na co budou jednou vzpomínat, ale víc necítím. Nejsem ta matka, co se nadouvá pýchou.

      Vymazat
  8. Mončo zdravím, dodatečně vše nej Betynce a koukám že Ti rostou hvězdy :-). Moc jim to sluší, už jsou to fakt slečny. Mějte se moc krásně a užívejte jara!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, moc děkujeme. Však váš Adam, to už je také kus chlapa. Čas letí jak zběsilý.
      Moc vás pozdravujeme, pa.

      Vymazat
  9. Teda! Ja jsem Rezku na te prvni fotce nepoznala ;) Sikovna mamka, sikovne holky a je krasne, ze i tohle muzou prozivat. Na Novu bohuzel nekoukam, temer na TV vubec, ale pockam si na blog. Jiste tu bude od Vas prispevek ;) Pekny den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A odpozdene Vam preji vse nej ke vcerejsimu dni ucitelu ;)

      Vymazat
    2. Děkuji, Terezko, vyřídím. Já na Novu také nekoukám. Takže jsem si musela najít, kdy se dává Loskuták, abychom natočili jejich hvězdné 3 minuty:-)
      Krásný den do Plzně.

      Vymazat
  10. Sluší jim to moc! Terezka je už tedy slečna !!! Na televizi se moc nedívám, ale tento pořad si ujít nenechám. Budou mít krásnou vzpomínku.
    Hezký den !
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása. Dievčatá sú ozaj už veĺké slečny. Tin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou. Naštěstí Bety je ještě v tom roztomilém věku, kdy je maminka a táta nejvíc.

      Vymazat
  12. Holky to určitě zvládly :-) Vždyť jsou po Vás :-)...Ještě než jsem dočetla článek do konce, tak jsem si říkala, že holky opravdu vyrostly! Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  13. No to tedy! stejné jsou jen brýle a pan Rychlý :-)
    Zdraví Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Máte krásné slečny, a Terezka je s copem úplně jiná. Mějte se fajn Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto jiná. Já jí chtěla udělat culík a byl oheň na střeše, ale paní maskérce ani nešpitla, ač nevypadá jako přirozeně:-)

      Vymazat
  15. Šikulky - určo ráda zkouknu v TV. Ne nadarmo si je do pořadu opět pozvali. Moooooc zdraví Lu z Moravy.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to Moniko počkejte až skokem přejdou do puberty....to je nepoznáte vůbec :). Mám doma dva takové kousky( hoši - 14,12 let). Občas je to drsné a pak se ptám - kdepak mám ty své dva malé,milé,rozkošné a něžné chlapečky???!!! Chjo..
    Hezký večer všem :)
    Katka z Km

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrá, ještě si musím užívat malé slečny :-)

      Vymazat
  17. Paráda, Moni! Už se těším. Holky už jsou slečny. :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Moni, já úplně zírám, jaká je z Terezky už slečna :-0 ten čas je prostě kvapící a děti zrající :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥