pátek 16. prosince 2016

na notě



Každý rok tápeme, jaké že koledy jsme to loni zpívali. Tak jsme si před několika lety vytiskli ty naše oblíbené a problém s dutou hlavou je vyřešen. Vede: Byla cesta, byla ušlapaná. Vondráši, Matouši. Tisíc andělů. V jeslích dítě spinká. 
Moje srdcovka, při které mi běhá mráz po zádech je stará vánoční koleda z 18. století 
 O Come, All Ye Faithful



¨
Bety neustále rozlaďuje Tomovi kytaru. Hlavně, když ji několikrát za den shodí, když ji vrací. Už byl čas pořídit jí její vlastní. Zatím má na zkoušku dětskou verzi od Woody. Chceme otestovat, jak jí bude brnkání bavit a jestli si prsty zvyknou, než se zapíše do lidušky. Ale kytara ji drží. Od tří let na nic jiného hrát nechce, i když je doma i klavír, ten Élu nechává chladnou.
Jednu příjemnou jsme našli v tomto obchodě, ale koukám, že už není skladem.


A co vaše oblíbené kousky kolední? Třeba se inspirujeme a nějakou novinku přidáme do repertoáru:-)
Ať vám to při koledách ladí a hlavně baví.
Krásný víkend.

14 komentářů:

  1. Bety mě baví. Stačí mi jedna fotka a musím se usmívat u monitoru.
    Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. U nas taky ..Byla cesta...a ted prisla ta mladsi se sboru s koledou,kterou jsem vubec neznala a ta je teda taky dobra..ale nevim,jak se jmenuje... ale notuji ji uz 2 tydny...Neco jako Nas prwdobry Vaclav kral...��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bude možná anglická Good King Wenceslas

      Vymazat
  3. Naše Malá velká taky miluje kytaru...brnká ostošest....obě taky mlátěj do klavíru...muzikantky, zatím to vidím spíš na metal :-D, my milujem Narodil se Kristus Pán a Co se děje v betlémě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Metalových hráčů je třeba:-)
      Krásné svátky.

      Vymazat
  4. Élu? Vy máte ještě třetí nepublikovanou holčičku?
    Také rádi zpíváme a naše nej je Chtíc, aby spal.
    Požehnané svátky. Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše Bety je vlastně Elizabeta a říkáme jí Elí nebo Betý:-)

      Vymazat
  5. U nás doma vede Klouzal prstýnek, klouzal po ledu a děti ve škole v hodinách angličtiny milujou tuto: https://www.youtube.com/watch?v=AnwO_0DrpCk Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Mikeš taky mlátí do kytary (po babičce) a já trpím :o) Ale drží ho to a má rytmus, uvažujem taky o nějaké kytaře pro děti (ne hračku), ale zatím jsem žádnou neobjevila.

    OdpovědětVymazat
  7. srdcovku máme stejnou, jen já znám a doma hrajeme a zpíváme pouze latinsko českou verzi Adeste fideles. Anglickou verzi jsem neznala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vaši srdcovou koledu znám pod názvem Adeste Fideles a je to skutečně nádherná koleda. Každé Vánoce jsme ji zpívali s pěveckým sborem v kostele a byla to nádhera. Já sama mám ještě ráda The First Nowell. :) Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. O come all ye faithful existuje i v češtině, najdete ji pod názvem "Ó křesťané všichni".
    My máme rádi např. Splnilo se Písmo svaté, Z jedné strany chvojka... a moje babička mi zpívávala francouzskou Il est né le divin enfant...

    OdpovědětVymazat
  10. Paní Monicko úžasné koledy... ještě dám tip jestli znáte O Vánocích zpívám....

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥