čtvrtek 29. prosince 2016

kopce milované


I ve středních Čechách máme díky Brdům malou Šumavu. Tyto snímky jsou toho důkazem. Milované místo. Genius loci je tu zkrátka hmatatelný.
Konečně nádech čerstvého vzduchu po několika dnech migrény. Nádhera, která bere dech.
Doma malý lazaret. Tak jsme se těšili na nejdelší rodinnou  dovolenou v roce, na výlety, setkání ... a místo toho stopangin, kapesníky a zázvorový čaj. Věřím, že jste v lepší kondici a užíváte naplno společné dny.









Krásný večer,

35 komentářů:

  1. Mončo, také mám moc ráda krajinu kde žiju :o)).
    Já byla včera a dnes po delší době konečně venku, také máme doma samé bacily, které se drží zuby nehty. Už jsem tolik potřebovala se nadýchat čerstvého vzduchu a "kochat se" krajinou.
    Také nám sešlo z plno výletů a dnes jsme měli mít setkání s kamarády, ale bohužel.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, držím pěsti, abyste byli brzy fit. Zamrzí to, také jsme se na vše tak těšili. Ale co se dá dělat ... lahváčem nepřiložíš, říká můj táta.

      Vymazat
  2. Dobrý den Moniko, prosím Vás, kde to je? Já jsem z Dobrichovic a lamu si nad tím hlavu :-) Dekuju a přeji hezký zbytek svatecnich dní.Dita

    OdpovědětVymazat
  3. U nás to vypadá podobně, mladší Adámek už má týden 39 horečky a už je na antibiotikách 😟A tak se s druhým synem s manželem střídáme a vyrážíme na lyže, brusle, procházky.Bohuzel společně to nejde, taky jsme plánovali.... Návštěvy, výlety a nic.Tak jsme se těšili.
    Přeji všem hodně sil a zdraví v příštím roce, protože nemoci dokáží vše překazit 😘

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím na kopeček,nejste v tom sami, sotva se kluci dostali že střevní chřipky kterou prodělali samo sebou pěkně jeden po druhém přišla řada na tatínka a k jeho moribundusu jsem si já vysloužila zánět spojivek krom včerejšího vyvenčení dětí se snad dostaneme aspoň zítra na výšlap Hostýnských vrchů.Přeji hodně zdraví celé rodině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať to vyjde, Jarčo. Tam bude nádherně. I počasí přeje.

      Vymazat
  5. Moni,
    máte úžasné fotky,je to prostě nádhera.
    U nás v Pardubicích to taky řádí,tak přeji brzké uzdravení marůdkům ,aby bylo zase fajn.
    Krásný večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, letošní Vánoce jsou ve znamení bacilů:-)
      tak ať je necháme v tomto končícím roce a do nového vstoupíme ve zdraví.

      Vymazat
  6. Milá Moni,
    já jsem si protrpěla 7 dní, také krk, poslední den v práci jsem dětem v jídelně uz jen šeptala - krásné prázdniny ... zbytek rodiny se drží, ale solidárně se mnou vydrželi doma. Teď už si trošku užíváme , včera bowling, dnes brusle, večer tanec a zítra zoo v Plzni, těšíme se. Vám vsem na kopeček přejeme hodně brzské uzdravení, ať si také ještě užijete...s kamarády, rodinou, to, co máte rádi :-) S pozdravem Ali ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme také solidárně s tatínkem. Já si špatně našlápla, takže nesešlápnu spojku, jinak bych asi někam vyjela:-)
      Hodně zdravíčka, ať můžete dělat, co vás těší, Ali.

      Vymazat
  7. Milá Moniko, nedivím se, že to u vás tak milujete. Je to opravdu velká nádhera. I já tolik miluji přírodu.
    Taky mně Moniko bolí v krku. A to prý nás ještě to velké chřipkové období čeká.
    Brzy se uzdravte. A šťastné vykročení do nového roku. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím našemu marodovi, Miluško. My holky se snažíme vydržet bez útoků bacilů:-)

      Vymazat
  8. Moni den před štědrým dnem jsme s mužem oba naměřili 39,5 a drželo nás to šest dní.Letos se vánoce u nás nekonaly.Takže nejseš v tom sama.Hodně zdravíčka no Nového roku ti přeje Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alí, tak hlavně moře zdraví do nového roku♥

      Vymazat
  9. tam je krásně! U nás neštovice, takže z prázdninových plánů taky sešlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, že je Bety, jako roční, také měla před Vánoci. To byly puntíkaté fotky:-)

      Vymazat
  10. Vidim, ze v tom nejsme sami :( Nam se vyvedl Stedry den a pak to slo z kopce. S manzelem a dvema detmi jsme na antibiotikach a uplne ko ... vylety, plany a odjezd za rodinou do jiznich Cech jsou ta tam :( fotky mate Moni opet krasne, take se tesim az vyrazime ven na prochazku. Brzke uzdraveni preji a posilam pozdrav z Plzne ***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomovi vyřídím a Tobě, Terezko, přeji to samé:-)

      Vymazat
  11. Tentorkát jsou fotky tak mimořádně hezké, že bych si na to místo hned zítra udělala výlet! Přeji upřímně brzké uzdravení, u nás bohužel obdobně - už od Štědrého dne postupně nemoc v rodině, odročená rodinná i přátelská setkání a aktivity všeho druhu.
    Zkouška trpělivosti pro všechny :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, stále se něčemu učíme.
      Hodně zdraví.

      Vymazat
  12. Zdravím,máme to krásnou zemičku♥.Nás bacily také nenechaly na pokoji,ale díky nim jsme zhlédly pohádky....Tak snad nám vyjde,alespoň každoroční výšlap na Svatý kopeček v Mikulově♥.Přeji Vám hodně zdravíčka do Nového roku.....PA,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikulov, ó. Pozdravujte a pokochejte se i za mě♥ Ať to vyjde ve zdraví a bez bacilů.

      Vymazat
  13. Moni, krásné fotky. Snad Vám bude brzy líp. Chřipajzna řádí všude :-( Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je postižen tatínek. My ženy odoláváme:-)

      Vymazat
  14. Choroby řádí evidentně všude - u nsá v práci je to taky jako lazaret (a já jen tiše doufám, že jsem od kolegů nic nechytla).
    Fotky jsou důkazem toho, že na pěknou krajinou není třeba ani jezdit daleko. Ten kostelíček se hřbitovem je úžasně malebný
    Hezký večer a ať jste brzo všichni zdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo. Já se také držím. Mě trápí jen migréna nebo kotník, pokud našlápnu jinak, než mi dovolí :-)

      Vymazat
  15. Moni, to je nádherný kostelíček a krásné fotky, přeji hezké dny bez bacilů:) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Mončí,je to krása,ta naše zemička!!
    Máme tady lesy,kopečky,roviny...každý co má rád..poušť snad nikomu nechybí☺!
    Zkrátka krásy krás pro toho kdo je vidí a miluje to tady!!!
    Užívejte zdravíčka!!
    Z chaloupky mezi kopci Jana Š.❤

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den,
    je to asi rok, co jsem začala číst Váš blog. Ráda se k Vám vracím a těším se na Vaše inspirace. A co se nestalo letos na vánoční den 24.12.? Šla jsem s dcerou běhat do Otmíčské hory (bydlím v Otmíčích)a tam jsme potkaly celou Vaší rodinu. Když běhám můj mozek nepracuje a až když jsme se navzájem pozdravili, mi dcera řekla:"Mami to byla ta paní z blogu U nás na kopečku." To už jsem si to ale uvědomila také. A dnes otevřu Váš blog a další milé překvapení. Krásné fotky z mého rodiště, tedy spíše kousek od mého rodiště Hvozdců. Mrtník je tedy jeho součástí, ale co jsem se tou cestou léta nachodila. Krásně fotíte, tyhle fotky si musím uložit.
    Přeji Vám i Vaší rodině do nového roku hlavně zdraví a třeba se někdy na toulkách po naší domovině ještě potkáme.
    Diana

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné silvestrovské odpoledne, tak jsem dočetla komentáře až sem a koukám, že letošní Vánoce jsou ve znamení moribundusů všelikých:) My jsme taky celá rodina na hromadě a skorem už je to na Vánoce i tradice, tak si říkám, že příště už si naplánujeme rovnou ozdravný vánoční klid bez velkých plánů:) fotky krásné jako vždycky...tak zdravou nohou a s veselou myslí do nového roku a budu se moc těšit na kopečkovské blogy v roce 2017:) Daniela

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den paní Moniko,

    toto je náš kraj. Já bydlím hned u Mrtníka v obci Komárov. Tímto místem se každoročně chodí tzv. Pešíkův pochod. Je nazvaný podle zbrojnoše Pešíka, který si uřízl svoji nohu, aby zachránil svého pána, jak říká pověst. Pochod se koná každý rok vždy 8. května, určitě se zastavte a přijďte si projít kus naší krajiny.

    Přeji hezký mrazivý den

    M.Hošková

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den Moniko, ráda už dlouhou dobu sleduji Vaše stránky - máte tady skvělé fotky, recepty a se zájmem sleduji, když něco budujete. Dneska jsem na ně zase zabrousila a moc se mi líbí ti chlupáči se světýlkem, můžete mi napsat, kde jste je sehnala.
    Moc děkuji za zprávu.
    Martina M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥