pátek 2. prosince 2016

inspirace na balení dárků


To je tak, když dojdou stuhy a protože noha není ještě stále pohyblivá a nedojedu si nikam do obchodů, je tu z nouze ctnost. Obyčejný kancelářský papír proděrovat raznicí, nalepit a ovinout režným provázkem. Když dojdou i keramické ozdoby na přivázání, postačí obyčejný karton od krabic a prostá hvězda také vypadá krásně. Nakonec domácí zásoby poskytnou hodně materiálu:-)





Přeji krásný den.
 A protože  už pomalu hledáte u dětí v šuplících staré punčošky nebo podkolenky na nadílku od Barborek, mám pro vás na zítra ještě jedno překvapení:-)
Tak buďte ještě chvíli napnutí.

26 komentářů:

  1. Takový dáreček bych ani nerozbalovala, jak je hezky zabalený, co lepšího může být uvnitř..:-) Moniko prosím Vás, máte někde "recept" na hvězdičky z notového papíru, co máte v úvodní koláži? Hledám a nenacházím:-) Děkuji moc, Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nevadí, že dám odkaz https://www.bloglovin.com/blogs/u-nas-na-kopecku-10552657/hvezda-4666523044

      Krásně zabaleno, paní Moniko.
      Veronika

      Vymazat
    2. Děkuji! Po půlhodince je první hvězda na světě:-)

      Vymazat
    3. Dobrý večer Věro,
      já si myslím, že hvězda je udělaná z papundeklového kartonu. Papundekl, obyčejná tužka,nůžky, dobrá nálada,šmik a je hotovo.Na koncích je možná použit zlatý či stříbrný ....Počkáme na odborníka - Moniku. Milena

      Vymazat
  2. To je moc krasne!!! letos balim take v tomto duchu :) a co se tyka ponozek, inspirovala jsem se u vas na blogu s vyrobou zajicka z ponozky, plneny ryzi. Slouzi nam jako zarazka dveri ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasné,ale když já letos ještě pořád nějak nemám co balit...ale mašle a papír mám připravený,přeji moc krásný víkend,dae

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, vypadá to moc krásně .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne, precízne, svieže :) Milá Monika, sú to skvelé nápady na balenie :) Maja

    OdpovědětVymazat
  6. MOni, tak tohle já nikdy nedokážu. Mít takhle krásně zabalené dárečky. Opravdu nádhera! Já bych si vždycky na chalupě přála mít dárky v jednou odstínu, ale nás se sejde pod stromkem tolik a těch dárků je hromada a každý balí do něčeho jiného:o) Třeba to někdy sjednotíme, ale jedno vím jistě, tak krásné jako u vás to nebude. Přeji krásný víkend. Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné, jemné a dělané s láskou ♥
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, presne tak. Neni treba silet v hypersuper, staci se rozhlednout doma, na zahrade.. snazim se o to i diky tve uzasne inspiraci. A asi i nakukuji me dcerky neb mi minuly vikend prinely stus pomalovanych papiru pro Jeziska. Jen tak samotne je to napadlo:-)
    Brzke uzdraveni.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím,krásně zabaleno....jsi šikulka.Ať ti to brzičko šlape)))).Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to úžasně. Jednoduché a ani by to člověka nenapadlo. Super nápad.

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoduché a hezké :) škoda, že mě na tohle moc neužije :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za inspiraci na balení dárků. Nejspíš se budu opičit a něco podobného taky spáchám ... ikdyž mám nohy zdravé (klepu na dřevo) a pro papír bych si mohla do papírnictví zajít, tento styl balení je mnohem hezčí- alespoň pro mne. Díky za spoustu inspirace, kterou na tvých (doufám, že nevadí tykání)stránkách nacházím. Krásný den. VeronikA

    OdpovědětVymazat
  13. moc krásné obaly ......
    Káťa

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný způsob jak zabalit dárečky, určitě se budu inspirovat, akorát mi ještě zbývá nějaké dokoupit a pak se vrhnu na balení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý večer Moniko,
    jemná krása. Kde se dají sehnat ty bílé "záclonky" na balicím papíru? Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví, píšu to výše v článku. Kancelářský papír proděravěný raznicí. Koupíte nejrůznější motivy ve VV potřebách.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Moniko, sypu si popel na hlavu. Slibuji, že než napíší cokoli, že budu poctivě číst i to, co je napsáno pod obrázky. U té "záclonky" musím ručně vystříhat ty obloučky? a pak do nich dát tu raznici? Teď si nevím rady.Prosím ještě jednou jednu odpověď. Moc děkuji Eva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví, i ty obloučky dělá raznice. Razím z klasického rovného papíru.

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď. Jsem ze staré školy a byla bych schopna vystřihávat ručně.To je neskutečné co je možné dnes vše koupit... Jdu koupit raznici a pochlubím se co jsem okopírovala podle Vás. Snaha se myslím také cení. Hvězdičky jsem udělala také podle Vás, vykreslila jsem jedny zlatě a druhé stříbrně fixy. Paráda. Mějte se fajn a děkuji za trpělivot. Pozdrav všem na kopeček. Eva

      Vymazat
  18. Dobrý den, mohu se zeptat kde kupujete ten balící papír? Máte to velmi krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, ten přírodní je z IKEA. A ten bílý ... to je klasický vánoční barevný s motivy, který koupíte za pár korun u každé pokladny. Jen jsem ho otočila na rub a tu ruličku uvnitř také používám. Raznicí ji okrášlím a lepím také na balíčky.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥