pátek 16. prosince 2016

Chybělo mi ...



... výtvarničení na půdě s mými netopýry, a tak rychle doháníme resty. Říkáme si o staročeských tradicích, vyrábíme přáníčka, lodičky ze skořápek na besídku, kreslíme a malujeme v každé ušetřené chvilce.







Oblékáme paní Krychli a věnujeme se prostorové geometrii. Rada pro kolegyně, co učíte H-mat. Skvělé na oblékání krychle poslouží krabice od kapslí Dolce gusta:-)
                                                                                                                                                                  




Mějte krásný advent. Máváme z půdy.
M.

14 komentářů:

  1. Krása v tom předvánočním čase. A zajímavé zastavení.Pěkné svátky.Ať už Vám, Moniko, žádný úraz v ničem nebrání. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verunko. Zatím mě úraz zpomalil, což mnoho lidí kvituje. Nějak jsem moc sprintovala, ve všem:-) Holt, když neposlouchám své okolí a své tělo, muselo přijít tytyty z hůry:-)

      Vymazat
  2. Dětská kresba nemá konkurenci.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko,
    tak již zase pilně makáš ..........,není nad dětskou kresbu .krásný advent. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. užuž. Sice se na půdu hodně vozím výtahem, ale jsem tam:-)
      Tobě také, Jituško, krásné dny.

      Vymazat
  4. My jsme také oblékali. Stačili nám k tomu malé kostičky k učebnici... tolik zákazníků našeho krejčovství potřebovalo nové šaty :-) Hezký adventní čas přeji. Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště také půjdeme také už do malých. Tyto byly na začátek názornější, ale je potřeba hodně materiálu:-)
      Krásné svátky, Adélko.

      Vymazat
  5. Krásné kresby. Děti jsou prostě své a umí svět tak jednoduše a nádherně zakreslit.
    Krásný advent, Marie.

    OdpovědětVymazat
  6. Krása. A vy jste chyběla mně těch několik dní. Jsem závislá na Vašem blogu ... jsem zjistila:-)
    jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥