neděle 18. prosince 2016

adventní toulky mám nejraději


Jak je možnost, trávím advent nejraději na procházkách přírodou a v historických částech měst a vesnic. Dnes jsme si užili trochu historie, trochu adventu a koled, hodně přírody, zmrzlých  nosů a dobrého jídla.
To je můj šálek čaje.
Prošli jsme Karlštejnem a lesy nad Mořinkou. Krásně je v krasu i v zimě.
A přijít domů zmrzlí ke krbu, to je potom ta pravá zimní atmosféra. 
Takto vnímám kouzlo a poslání adventu a Vánoc. Dárky balím jen kvůli dětem, dokud jsme byli bezdětní,  šlo to bez nich. Pro mě je to vánoční kouzlo v bytí tam, kde to mám ráda a s těmi, na kterých mi záleží.






Ať se vám daří užívat si toho, na čem vám skutečně záleží.

Já jdu dělat trdelníky, protože se jich Bety v Karlštejně načichala a dostala na ně chuť:-)
Krásné dny,

5 komentářů:

  1. Krásně napsáno,zvláštní jak má to sychravé a mlhou nasycené počasí své kouzlo,musela to být moc fajn procházka.mejte se pěkně na kopečku i mimo něj už se těším na další reportáž.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,jak já Vám závidím.....já jsem opět v posteli(((((.Díky za fotečky,opět nádhera♥.Holky moje...moc Vám to sluší♥.Krásné a pohodové dny.Papa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, my to máme s mužem stejně. Bereme jako dárek to, že jedeme třeba po Vánocích na hory apod. To je pro nás víc. Společný čas a děti šťastné jako blechy, že jsme všichni pohromadě a že rodiče nemají žádné povinnosti stran práce, domácnosti a tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, máte krásné fotky. Na Karlštejně jsem byla vždycky jen v létě, ale tohle sychravo má své kouzlo. U nás konečně nasněžilo. Je to nádhera, Advent to zkrášlilo. :-)
    Přeji krásné Vánoce. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Mončí,je vidět,že jste si poslední adventní neděli naplno společně užili☺ Tak to má být a ne jak šílenci,předvánoční období trávit v obřích obchodech...
    Z chaloupky mezi kopci Vás srdečně zdraví a spoustu sněhových vloček k tomu posílá Jana Š.❤
    Krásné vánoce!!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥