pondělí 28. listopadu 2016

Malý dárek pro vás z adventního kalendáře





"Mamí, ale mně je líto, že  nedostaneme balíčky na otep, když si nemohla kvůli té noze nic dělat" řekla před několika dny Terezka. Ta dětská starost o bližního svého:-)
Maminka ale naštěstí adventní domečky nachystala s předstihem a o radost holky nepřišly.
Na první adventní neděli dostávají vytvořený kalendář. Vždy je to zkouška vůle vydržet ještě těch pár dní neotevřít okénko.




A když adventní kalendář, tak i dárek pro vás, tedy pro vaše dítka nebo vnoučátka. 
Pokud by se vám líbily tyto princeznovské puzzle ve fortelné pevné krabičce, napište mi do komentáře do 29. listopadu do 12h.  Crocodile Creek má opravdu hezké motivy a vždy v pevné krabici, která lze po složení použít třeba v tomto případě na holčičí klenoty a u klučičích variant jako domeček pro auta nebo figurky. Koukněte na další motivy tady. 
Hezký den.

146 komentářů:

  1. Puzzle by se mi moc líbily pro mojí vnučku Emičku:-)). Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Já si také ráda zasoutěžím. Děkuji a hezký den ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Mončo, děkuji za soutěž a za inspiraci k vánočnímu dárku pro neteř, pokud nevyhraji, tak si je ráda zakoupím. Děkuji a přeji zajímavý den :-D Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně toto puzzle jsem s dcerou obdivovala o víkendu na dětském Mini festivalu :-) krásná záležitost, která udělá radost každé slečně. jana.zdvihalova()email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Když vidím fialovou krabičku dokonce s drahokamy, tak je mi jasné, že by Kristýnce zářily očka. Tak to zkusím :-). A děkuju za soutěž.

    OdpovědětVymazat
  6. Mým klukům by se taky líbily,ale asi ne princeznovské. Ty klučičí vypadají moc hezky. :-) Přejen hezký a klidný advent ;-) Monika

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé a moc pěkné. Přeji pěkný adventní čas.
    fiserova34@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, já taky zkusím štěstí. krásný advent. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moniko, u Vás je tolik sněhu? jestli jo, tak tichá závist :)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, nemusíš závidět. Já vím, jak se na první vločky těšíš:-) Jen jsem sáhla po loňských fotkách, aby koláž ladila:-)

      Vymazat
    2. Tady uz mame min 10cm snehu, pod kterym je umrznuto, takto to paradne klouze Zadna slava :-)
      Krasny vecer
      Bohunka

      Vymazat
  10. Pokud by to vyšlo, tak u nás by se také líbily:)))
    Helena
    novy-domov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc by se nám líbily, hezký den JarolimkovaPavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, mně, ale samozřejmě i mé Aničce, by se puzzle líbilo :) Eva (sallebra@centrum.cz).

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, super tip pro naši princeznu. Pohodový advent přeji, Petra.
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký den, Moniko, dárky už mám sice nakoupené a většinu i zabalenou, ale i tak tip na puzzle ukládám do hlavy. Hezký den, Pavla

    OdpovědětVymazat
  15. Jako vždy krásný nápad. U nás by puzzle určitě potěšily mladší 5 letou Violku :-).

    OdpovědětVymazat
  16. Krasny den Moniko, domecky jsou moc hezke, ja porad zvazuju, jaky adventni kalendar udelam...Puzzle by se mi hodily pro neter jsou pwkne.Brzke uzdraveni preji.Monika.email: mvajsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ta rozzářená očka Betynky jsou nade vše, že? Ilona

    OdpovědětVymazat
  18. Puzzle s princeznou? Jasne, ze beru pro nasi Zuzu😀😀lenka.polakovicova7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, to by byl krásný dáreček. Zkusím štěstí. Silva
    silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mončo, mým dvěma raubířům by se stopro líbily. :-) Hezké dny, Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. To by u nás taky mělo úspěch. Takže se řadím do fronty. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. :-) úžasné.. taky pro děti každý rok vymýšlím tvořivý kalendář - dcera miluje tvoření, překvapení, které si musí sama vyrobit :-))ale je to rok od roku těžší, syn už se s nadšením přidává, nejmenší bude zatím jen koukat..j_j@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Moniko, aj u nás by se taková krásná krabička sešla-v klučičí verzi. děkuji a krásný advent! mar.hefka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Zkusím tedy štěstí, zda se na mne a mé dva kluky usměje :) tvoření baví celou rodinu, i díky Vaším inspirací ***

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Moniko,
    přijímám nabídku a zařadím se na konec fronty.
    S pozdravem a přáním klidného předvánočního času. El.
    eliskaanna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný dáreček, Moni. Zkusím štěstí, moje Lucinka má puzzlíky moc ráda. Verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Moniko, tyto puzzle jsem neznala, jsou moc pěkné, všechny ty truhličky a domečky na stránkách Crocodile Creek bych brala. Dearheart@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Juu,krasne.Pro dcerku paradni! Katka bubnovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Krásný den, Moní. Betynky radost je nakažlivá. Puclíky by se mé vnučce Markétce moc líbily. Skládá každý den. Děkuji a přidávám se do fronty. Jana Pánková

    OdpovědětVymazat
  30. Proč nezkusit štěstí... Jitka (j.mayerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. ráda se přidávám, Dana (dana.tesova@seznam.cz). Krásný týden

    OdpovědětVymazat
  32. Parádní a originální adventní kalendáře. Já většinou skončím u plánů :-( Letos mám koupenou vánoční látku a naplánovány perníčky zavěsit na ní, ale realizace pokulhává. O puzzle zasoutěžím pro mojí Terezku a Eli. Děkuji a přeji poklidný adventní čas. Petra (borovickovapeta@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou parádní, komu by se nelíbily :-) Míša

    OdpovědětVymazat
  34. Dobry den,taky zkusim stesticko. A byla jsem na skolnim jarmarku.Je videt,ze o vase mydla,andely byl velky zajem.Pac opozdilci jako ja meli smolicka😊 hezky vanocni cas veverkova.petule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Nám by se líbily moc:) bbudulinek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Zkouším štětí, byl by to krásný dárek pro tříletou holčičku kamarádky. Já mám kluka, tak mrknu po klučičím motivu :-) bilikova.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Dobry den Moni,zkusim štěsti.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den
    kalendáře máte moc hezké.
    A puzzle jsou supr.
    hezký den Darina
    rd.schmidt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den, ráda se přidávám, dcerce by puzzle udělaly radost.

    OdpovědětVymazat
  40. Krásné puzzle, moc by se líbilo naší malé princezně :-). Kalendáře jsou pěkně, jen se chci zeptat, co skrývají čísla na domečku? :-) Jana Slivková - Tvrdonovaj@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Dobry den,
    sama jsem doma marod a uz je to dost narocne. Kalendare mate krasne a jsem zvedava co skryvaji.

    MPM@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tak i ja zkusim stesti za dcerku,ktere by udelaly princeznovske puzzliky veeelkou radost:-)
    martinabohackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já také zkusím štěstí pro mé 2 vnučky. Moniko, přeji brzké uzdravení.
    stankovara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Krásný sluníčkový den Moni,
    zkouším tedy štěstíčko,jinak moc pozdravuji tuláka Ášu a holčiny.....Jarka od Poděbrad

    OdpovědětVymazat
  45. Krásný den na kopeček :) adventní domečky jsou nádherné,obdivuju je i to, s jakým předstihem jste je měla udělané! Potřebovala bych alespoň kousek Vaší schopnosti mít věci udělané tak dopředu :) a puzzle krásné, díky za inspiraci i možnost si o ně zahrát.. ;) magda datinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Kalendáře jsou krásné. Puzzle super, já bych ale raději klučičí motiv. janicka.b@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Hezký den Moni, vy jste tak šikovná :-) adventní domečky jsou krásné, holky mají určitě velikou radost..v puzzlikách jedeme denně, starší dcera chodí do školky, tak skládáme skoro každý den :-) huggy7@seznam.cz..mějte klidný advent..Pavlína

    OdpovědětVymazat
  48. Mončo, zdravím, opět máte můj obdiv, přeji brzké uzdravení a i já bych zkusila štěstí, puzzle by udělalo dcerkám obr radost!!
    katzerovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Zdravím Moniko,
    Vy jste asi měla tušení,že jste domečky připravovala již v létě:-)Kdo je připraven-není zaskočen!Mám 2 tvořilky doma,tak to zkusíme se přidat:) MajdovaLenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Velký pozdrav na kopeček! Puzzle bezva.... Včera jsem byla na vánočním trhu ve Zdicích a mám od Vás mydlinky.A zítra je budu posílat k svátku pro Ivu na Moravu... Jste moje velká inspirace, děkuji. A domečky adventní dodělávám pro přátele.Je to nádherná práce.Mějte moc hezky, a já se budu těšit na Váš krásný blog každý den. Ivana

    OdpovědětVymazat
  51. Jé to je krása, z těch by dcera skákala radostí. V.Belikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Moniko, i já bych ráda soutěžila pro Anetku. Krásný advent přeju.

    OdpovědětVymazat
  53. I já se přidávám mezi dárek chtivé. Eliška miluje pidi hračičky. Radana - radanapastrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Krásný den Moniko, zkusím pro Natálku :o) a pro Bárta - dohromady.....vond@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Synovi by se take urcite libily :-)...
    jurincova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Dobrý den Mončo,obdivuji kde na to všechno krasné berete čas. Já jsemv inv.důchodu a mám pocit,že nestíhám nic. Ale zasoutěžit si zkusím. janca.tomca@seznam.cz
    Krásný předvánoční čas! Janča

    OdpovědětVymazat
  57. Dobrý den, hrozně ráda na Váš blog poslední dobou chodím a to mám tak málo času. Včera jsem objednala knížky dle Vaších referencí a jsem nadšená. Tyto puzlle jsou opět dalším krásným kouskem co musím mít :-) děkuji za hezké dny co mi děláte díky vašemu blogu....Bára (babssphoto@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  58. Aj ja by som rada také puzzle pre moju Haničku :)

    OdpovědětVymazat
  59. super tip na puzzle! mate vzdy dobre tipy ;))
    Lucie
    competluc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Jeee,take zkusim stesti, vypada to pekne. Diky a hezky den. M. info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý den,
    u Vás je vždycky tolik prima inspirace... Našla bych využití i pro toto prima puzzle, tak zkusím štěstí... Přeji Vám pohyblivější advent, zdravou nohu, ale pořád aspoň chvilku času k odpočinku. Pavla sunnygirrrl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Dobrý den, také zkusím štěstí :-)
    Eva
    remesova.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Krásné adventní kalendáře, ale jako vždy vše co vytvoříte je krásné a ještě to umíte tak nádherně nafotit. Přeji krásný adventní čas přeje Andrea topkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Domečky jsou super nápad, moc se mi líbí =) děkuji za soutěž bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Krásná výhra, hodila by se mi pro vnučku jarmila.kovrcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Milá Moniko:_)
    Ty zase rozdáváš? No to nemohu chybět:-))) Ale snad i k tobě míří spousta radosti v nejrůznějších podobách.
    Hanka
    miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Hlásím se do soutěže a moc děkuji za inspiraci . stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Dobrý den, zkusím štěstí. Krásné dny, Radka.
    radusekk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Dobrý den, zkusím se zapojit. Mějte se moc hezky a děkuji za soutěž. crvok@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Mym dvema princeznam by se puzzle urcite libily! Jana. Janaandrys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zkusím štěstí :) Přejí poklidné adventní dny. Jana jana.stecova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Zkusím kousek předvánočního štěstí....děkuji za spousty inspirací...
    k.ondrova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Moničko,
    také si ráda zasoutěžím ...

    OdpovědětVymazat
  74. Hezký den, také zkouším štěstí. erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Zdravím Monika,
    máte to tak na kopčeku pekné... a tá radosť v detských očkách je na nezaplatenie. Domčeky sú super!
    Prajem skoré uzdravenie a pekný advent! Ak môžem, rada sa i ja zapojím do súťaže.
    A.

    nicolete@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  76. U nás by také udělaly radost
    :-)

    OdpovědětVymazat
  77. Úžasná Moniko, děkuji za vaše krásno, které nám zprostředkováváte.
    Moc děkuji. mkanturkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. milá Mončo,
    tak i já zkouším štěstí! Hračka je moc pěkná, určitě by udělala spoustu radosti! Díky za krásné čtení!
    Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  79. Moc děkuji za inspiraci na vašem blogu, dnes jsem dělala svícen s mechem-podle Vás.:-) Ráda si také zasoutěžím. Irena Steblová

    OdpovědětVymazat
  80. dobré odpoledne, chtělo by se napsat večer, za oknem je skoro tma, ale ještě není ani půl páté....dny se krátí, do zimy se ani ven nechce, o to je lákavější sednout k netu a jen se usmívat nad hezkými věcmi..přes berounské trhy jsem se dostala až na vaše stránky, to srdce, o kterém píšete v uvodních slovech o sobě, je cítit..zapojuji se do soutěže a přeji jen krásné a naplněné dny..jana.kralupy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Milá Moniko, také se ráda zapojím do soutěže. Děkuji za váš blog, jsem ráda,že jsem ho objevila. danone1974@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Zkusím taky štěsti pro svoji vnučku Kačenku ... Zdravím , Jitka

    OdpovědětVymazat
  83. Milá Moniko, také moc ráda zkusím štěstí v soutěži. Z puzzlíků by moje Bětuška měla určitě velikánskou radost. Přeji Vám krásný advent! Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  84. Milá Moniko... díky za soutěž. Přeji pokojný advent.
    bicanova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. uuúúúúú zkusím soutěžit pro neteř :)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Puzzle synka teď moc baví!
    kamilamikel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ráda navštěvuji váš blog a tak taky zkusím štěstí olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Moni, Vy máte opravdu velké srdce...a šikovné ruce:-)
    Inspirovala jsem se opět u Vás s adventním kalendářem a Kačenka letos dostane podobný..:-) Moc děkuji, že se dělíte o své nápady a nejen to.
    Krásný večer Vám přeje Ali
    alismisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Milá Monika prajem pekný advent a pokúsim sa o štastie, moji vnuci sú ticho aspoň pri ich skladaní ...
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  90. Moc ráda nakukuji sem k vám a budu i nadále. Jste bezednou studnou pohody a inspirace ♥
    Taky jsem dnes pověsila balíčkový adventní kalendář obohacený každý den o pár dílků klasického puzzle a na Štědrý den budeme mít kompletní obrázek :-) Tak třeba budeme mít štěstí a vyhrajeme i puzzle pro naši malou princeznu :-) misa.jahoda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. S přáním pěkného adventu se rádi zapojujeme do soutěže :) Martina mk.ag@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj Moni, moc děkuji za ,,soutěž,, holčičkám by se určitě dáreček líbil, teď jen být vylosována ;-) Přejem krásný adventní čas plný pohody a klidu :-) Zuzka z Těšína zuzanaprymusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Dobrý večer,
    krásné puzzle, připravuji každoročně adventní pytlíčky pro své děti do družinky. Tak se řadím mezi optimisty,kteří si myslí,že tentokrát to určitě klapne :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  94. Dobrýden,
    moc Vás zdravím a chci poděkovat za krásný a moc inpirativní blog. A puzzle - tak to by se určitě líbilo naší malé vnučce Klárce. Krásný advent Hana
    fialova.ha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Dobrý večer, taky zkusím štěstí.Díky za tu možnost.misadankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Hezký večer na kopečku. Dík za skvělé inspirace. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  97. pro naši princeznu by bylo parádní ... lala.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Dobrý večer.....štěstí je třeba jít naproti :-) Přejeme krásný advent.Havlíčkovi
    michala.notzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Náš Ondra má zítra zrovna narozeniny, tak zkusím štěstí :-D
    mvlckova2004@gmail.com
    Zdravím na kopeček, Monika

    OdpovědětVymazat
  100. Vždy dychtivě vyhlížím další vaše příspěvky, takže ani soutěž neminu. Vyhrála bych moc ráda.......bystiv@seznam.cz
    Děkuji za krásný blog a přeji krásné chvíle v posledním pohádkovém měsíci.

    OdpovědětVymazat
  101. Krasne, princeznovske!
    Misa s Eliz
    michala.rathouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Krasne, princeznovske!
    Misa s Eliz
    michala.rathouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Také zkusím trochu polechtat štěstěnu, vnučce Matyldě bych něco takového pořídila velmi ráda.
    Preji všem pohodové dny
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Děkuji za bezvadné tipy na dárky, za spoustu tvoření a inspirace...Krásné adventní dny.A také mně to nedá pokusit štěstí...:-)konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Také zkusím trochu polechtat štěstěnu, vnučce Matyldě bych něco takového pořídila velmi ráda.
    Preji všem pohodové dny
    yveta.mahnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Milá paní Moniko, nesoutěžím, když vidím, tákovouhle frontu zájemců :-). Jen Vám chci poděkovat za tip na krásný dárek pro malé princezny a za tu spoustu nápadů, kterou nás inspirujete a motivujete k tvoření. Přeji Vám brzké uzdravení a krásný a pokojný předvánoční čas! Renata

    OdpovědětVymazat
  107. Dobrý den, taky se rada přidám. Naši Dorotce by se určitě líbily. Máme teď růžové a princeznovské ondobí. Hezký den Jolana
    Jolana.kajfoszova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Dobrý den, ráda k Vám zajdu na virtuální "kafíčko".V letošním roce jsem se poprvé stala babičkou tak zkusím taky štěstí pro naši Elišku :-)

    OdpovědětVymazat
  109. Tak takové puzzle by se mi líbily a našim détem zrovna tak :), musím se po nich poohlídnout. Moni, máte super nápady, já letos ještě ani nezačala s výzdobou, letos nemám tu správnou náladu prostě.. :) Mějte se krásně!

    Silva

    OdpovědětVymazat
  110. Dobrý večer , Moniko. Děkuji za inspiraci, ještě jsem takové puzzle neviděla. Objednám si ho sama, moc děkuji za nápad.
    Mějte se moc hezky a krásný předvánoční čas. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  111. Princezny pro princeznu ... tu moji :-) Krásná hračka! Soňa

    OdpovědětVymazat
  112. Taky zkusím štěstí. Vůbec tyhle puzzle neznám. Dobrý tip pro Ježíška! Moniko, ať už noha nezlobí. Přeju pěkné a klidné předvánoční dny Vám i celé Vaší rodině. Tereza tvavrickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. I já zkusím štěstí.....lukasova-k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Já bych chtěla mít vůli adventní kalendář připravit včas. Tak snad příští rok... Puzzle jsem neznala, je moc hezké, tak to taky zkusím. kristova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Krásné puzzle, mě ještě čeká adventní kalendář dodělat, přeji pokojné prožití adventu. Jitka
    ji.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj Moni, to by byly dcerky nadsene, princeznovske obdobi je drzi uz docela dlouho.
    At jsi brzy fit.
    Bohunka zavinac naiser tecka cezet

    OdpovědětVymazat
  117. Zdravíme na kopeček z jesenických kopečkůůů!!!Přejeme krásný advent a děkujeme za motivaci, ať již k vyrábění nebo koupi dárků..Angelika
    angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Díky za Vaše nápady. Už máme pod stromeček krabici dárků z Agátina světa :-) Zrovna žádné puzzle jsem nekoupila, tak to zkusím! misa.nemcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Dobrý den, doma máme princezny tři, takže truhlička by se nám tuze hodila:-)Díky za tip. Vlaďka
    v.svorcikova@medialine.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Dobrý večer Moni, děkuji za plno inspirace a zkouším také štěstí. Přeji klidné adventní dny.
    Lenka. (l.chramostova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  121. Zdravím na kopeček a přeji klidný adventní čas. :-) Katka (smidova.kat@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  122. Dobrý večer, zkouším také štěstí. Mám doma 3letou princeznu Barunku, tak truhlička by byla moc fajn. Díky martinaczech@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Krásný večer...pokus o trochu štěstíčka před vánoci. Máte moc krásné stránky, kde je spousta inspirace...mám to tu u Vás moc ráda. M.
    marci.urbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Přeji klidný advent na kopeček. Lucka (lkucharova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  125. Dobrý večer, pokud jsou puzzle princeznovské, tak by jistě měli u našich holek úspěch a navíc s krabičkou na poklady. A kdybychom náhodou vyhrály, musela bych stejně ještě další dvě koupit 😊. Děkuji za moc hezký blog a nadále k vám budu ráda nakukovat, i když nevyhraji 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě mail - vlasta.vlckova@centrum.cz
      Děkuji a přeji hezký adventní čas.

      Vymazat
  126. Děkuji za krásné stránky plné inspirace a zkouším taky štěstí :-). Hezké dny na kopeček, HanaL. (hana.lehn@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  127. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  128. Díky za inspiraci do bytu i do školy. Sleduji Váš blog již dlouho a těším se na každý nový příspěvek. Přeji brzké uzdravení Vašeho zranení a klidné předvánoční dny. ;-)
    Jitka jpanglova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Jééé to by se nám líbilo!;-) Puzzlí není nikdy dost, tak též zkusíme s mou dvouletou dcerkou štěstí! a přejeme krásný adventní čas! Karolína
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj Moniko,moc by se mi libilo v klucici verzi do budoucna pro chlapecka,ktereho cekam kazdym dnem. Pekny advent na kopecek! Zdravim i Asu! Lucy885@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Moni moje kocenky by byly nadsene z holcici verze:)
    L.agneska@seznam.cz
    Anezka

    OdpovědětVymazat
  132. Zkusím také štěstí, přeji hezké dny na kopeček;) stankova.kata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Andulka tu nadšeně ťuká do obrazovky...tak také zkoušíme štěstí;-). martina.hronkova@gmail.com Přejeme pěkný a poklidný advent:-).

    OdpovědětVymazat
  134. Dobré ráno.
    Začalo nám puzzlovské období, takže milý dárek uvítáme vždy. Děkuji za vaše stránky a brzkou rekonvalescenci přeji. :-)
    Andrea
    bohacova.andy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Krásné, nám by se taky hodilo, princezny a puzlíky jsou u nás stále v kurzu:) ivusha@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Ahoj Moni, moc pěkně udělané. Hodilo by se nám do družiny. ;-)Holčičky by braly princeznu a kluci by určitě autama také nepohrdli. Dovolím si přidat mejlík. daglar@centrum.cz

    P.S. Ať už nožka nebolí! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  137. Dobré ráno,
    snad se i na nás usměje štěstí. Milena

    OdpovědětVymazat
  138. Moni, to jsou krásné domky! Jak ten kalendář funguje??? Na každém čísílku je pak něco napsané? Ukládám si na příští rok - u nás letos vyhrály domky papírové, uvnitř roličky a v nich malinké dárečky. Děti nadšené - ale taky chodí nenápadně zjišťovat, jestli už můžou otvírat :-)
    A puzzle by se naší malé určitě líbilo. Děkuji moc za možnost soutěžit.
    Hezký předvánoční čas a brzy nožku v cajku! L. (svetlusenka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  139. Dobrý den, Moniko,
    díky za soutěž - cena pro holčičky je moc milá. Doufám, že ještě stíhám se zařadit.
    Přeji pohodový první adventní týden a hlavně pořádně uzdravenou nohu!
    Broňa, broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Dobrý den, díky za milou nabídku.
    Hezké adventní dny přeje Kamila

    OdpovědětVymazat
  141. Tak u nás je puzzle moc oblíbené, tak se také přidávám. Díky. Mirka
    mirka.stop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat