neděle 20. listopadu 2016

Výherce mýdlového balíčku



Ufff. Systém přehlcen:-)
Věříte mi, že jsem to nečekala? Tolik komentářů a milých slov.
Děkuji za ně. Každý jsem četla a vážím si vašeho zastavení a zanechání vzkazu.
Tentokrát nebylo v mých silách nastříhat papírky a přepsat čísla komentářů.
Využila jsem techniku a losoval za mě on line generátor náhodných čísel.
Tramtadadááááá ... tato domácí přírodní mýdla poputují dámě s komentářem číslo



Výherkyni gratuluji a jdu psát mail.
Mějte všichni pohodový týden.

12 komentářů:

  1. Gratulace výherkyni :-) A nám ostatním: Budeme mít štěstí v lásce ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji výherkyni a Vám Moniko díky za tu možnost si zasoutěžit.Pokud by to šlo, chtěla bych si některá Vaše mýdlíčka koupit.Dobrou noc Marie. sadkovamarie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Výherkyni gratuluju a jdu psát ten mail. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastná to žena:_) Gratuluji:_)))

    OdpovědětVymazat
  5. Veliká gratulace ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. místo smajlíka se srdíčky v očích jsou jen otazníky... <3

      Vymazat
  6. Dobré ráno paní Moniko,

    gratuluji vítězce! Ráda bych se zeptala, zda je možné si u Vás mýdla i někde koupit?
    Mě zítra a ve středu čeká Vánoční prodejní výstava, tak se již vánočně naladím.

    Hezký předvánoční čas

    Míša :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky výherkyni gratuluju.
    A já jsem teda kopec komentářů čekala, páč výhra je fakt lákavá ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Také se přidávám ke gratulaci vítězce a přeji hodně bublinek :) Eva Z.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky gratuluji a závidíííím ta nádherná mýdla :-) Připojuji se k dotazům, zda si mýdla můžu od Vás koupit. Mějte se báječně a zdravím všechny. Dáša

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím,gratuluji vítězce.....no a já mám snad štěstí v lásce "23 let".Šárka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥