pátek 25. listopadu 2016

tvoření na vánoční školní trh






Tak vyrobeno, zabaleno, nachystáno. Andělé, domečky a přírodní mydlinky do vany. Jediné co mi chybí je zdravá noha, ale konečně jsem dostala alespoň od paní doktorky vycházky, tak je mi jasné, jak tu nedělní využiji. Stoupnu si s dětmi do stánku. Je pravda, že jsme každoročně rychle vyprodali téměř vše, to by se mi letos hodilo. Pokud není nožka hore, je jako bambule:-)
Mějte poklidný víkend a děkuji za vaši přízeň.



43 komentářů:

  1. Moc hezké věci a domácí žádné přečančané,fandím vám,jen houšt.IrenaP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Jojo, s třpytkami se kamarádí jen mé děti:-)
      Mě stačí šišky a mech.

      Vymazat
  2. Krásne vecičky, ani sa nedivím, ak všetko zmizne rýchlosťou vetra :-)
    Nádhera, tak držím palce a opatrujte sa!
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aďko. Zítra mě čeká první vycházka, tak se na ni strašně těším. Potřebuji dýchat les.

      Vymazat
  3. Moniko, opět překrásné. O tom, že to bude vykoupeno brzy, nepochybuji. Užijte si krásně víkend, korunovaný nedělním školním trhem.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ti andílci, ti jsou! A myslím, že vyprodáno bude okamžitě :-). Hana M.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný páteční večer Moniko, váš blog sleduji pravidelně, ale nejsem nadšeným přispěvovatelem na diskuzích. Ale tihle andílci... Už loni jsem byla nadšená a měla jsem je v hlavě. Při toulkách lesem jsem pokukovala po šikovné větvi z břízy a již v létě jsem si objednala polystyrenové koule. Nakonec mají tělo z jiného dřeva, ale to jim myslím na kráse neubralo. A mimochodem, obalovat čtvrtku mokrým sádrovým obvazem.... to je taky zkouška trpělivosti :-) Moc děkuji za vaše, pohodou dýchající příspěvky, nádherné fotky a inspiraci. Krásný a natěšený předvánoční čas, úspěšné trhy a brzké zotavení přeje Jitka z Trojzemí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My děláme křídla z kartonu nebo z tvrdších krabic od bot. Čtvrtka je slabá a snadno se promáčí. Eva

      Vymazat
    2. Děkuji, Jituško.
      Také mám křídla ze silného kartonu, třeba z krabice.

      Vymazat
    3. Vida, zase jsem o kousek chytřejší ;-) Tak příště z kartonu. Děkuji moc :-) Jitka

      Vymazat
  6. Mila Moniko, nadhera!!!! Mam to same pred ocima u me doma :) 10 mnou vyrobenych andelu a jsou uzasni, dalo to ale zabrat (jeste jednou dekuji za radu po mailu) vcera jsem dodelala prani s motivem ve stylu zetangle, mam jeste vyrobene andely ze samotvrdnouci hmoty, adventni kalendar ze sklenicek od presnidavek, prirodni venec na dvere a na stul, vyzdoba hotova ... darky hotove, uklid napul ... A tak si rikam co budu delat od ledna :( Maraton priprav me skoncil a ted uz si budu hrat jen s cukrovim. Rychle to utika ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na mne to doma vše ještě téměř vše čeká.
      Užívej, Terezko.

      Vymazat
  7. Je nutná rezervace? Zbyde na nás něco? 😀moc se těším na mýdla,vypadají úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy mi budete pomáhat nanášet, tak budete první, kdo si vybere:-)

      Vymazat
  8. Zdravím vás na kopeček, Moniko mohu se zeptat od kolika hodin budou trhy začínat? Spojila bych to s návštěvou dědečka... děkuji Petra z Hýskova

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Mončí,nachystáno máte úžasně,tak ať se Vám v neděli daří a hlavně nožka nebolí!!Škoda,že jste táák dalekóó!!!!
    U nás na vesnici probíhá tradičně školní vánoční jarmark již zítra.
    Vždy je co obdivovat a hlavně výtěžek je velkou pomocí pro místní malotřídku.
    Příjemný předvánoční čas přeje Jana Š.
    z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, u nás také. Finance se rozdělí na dvě částky. Větší putuje škole na kopírování, tonery, papíry atd.... a druhý podíl dětem do třídního fondu.

      Vymazat
  10. Úžasné dárky, milá Moni...:-)
    Přeji krásný trh s dětmi, užijte si ho co možná nejvíce a také hezkou procházku do lesa...
    Ali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko, byla parádní. Sice kraťoučká a vlhká, ale bylo to venku, hurááá.

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Moni,opet nadhera :-).Loni jsem psala,kdyby vam nejaky andelicek zbyl,rada koupim.Mela bych veliky zajem.Klidne i 3.kousky :-).Dekuji a preji brzke uzdraveni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOní, moc děkuji za zájem. Na trhu se vyprodaly za 20 minut:-( Takže žádní nezbyly.

      Vymazat
  13. Škoda, že nejste blíž, přijela bych si nakoupit. Mějte se fajn Ilona

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, nádhera, jako vždy... Můžu se zeptat, jak na domácí mydlinky do vany?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nastrouhat přírodní mýdlo .
      Díky, Míšo.

      Vymazat
  15. Dobrý den, taky bych se ráda zeptala jak na domácí mydlinky do vany? Jinak krásní andělé i domečky. Hezký advent. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško, jen nastrouhám přírodní mýdlo do vany s teplou vodou:-)

      Vymazat
  16. Vážení, velký humbuk přijeli jsme ve 14,20 hod.,přesto,že se mělo začít prodávat ve 14,30 hod.Nebylo tam nic, mýdla, andělé domečky, prostě nic, co bylo na těchto stránkách nabízeno. Obrovské zklamání. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, na stánek jsem nandavala zbožní ve 14,10h. Ostatní už prodávali, protože jiné roky byl trh od 14h a lidé byli zvyklí. Brali mi výrobky pod rukama:-) A nemylte se, tyto trhy nejsou o ohromném množství. Nejsme trhovci. Vyrábíme pár kousků a většinou nakupují rodiče a babičky žáků. Já díky blogu nelanařila zákazníky, jak jste si myslela. Spíše inspiruji, co je možné s dětmi vyrobit. A mýdla jsem tady nezmiňovala. Psala jsem o mydlinkách a ty byly až do konce a domečky jsem vyprodala až v 15h. Je to školní akce a s kopečkem to nemá nic společného.

      Vymazat
  17. Dobrý večer Moniko,
    navštívil jsem dnes Vaše vánoční trhy. Chci se zeptat,čím natíráte polínka andělů a z čeho je vyrobena hvězda na polys. hlavičce. Domečky byly také moc hezké... čím na ně malujete? A ta růžová srdíčka na nich. Děkuji za odpověď.Doufám, že je noha už v pořádku. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anděly natírám velmi suchou vrstvou akrylové barvy. Hvězda je z kůry břízy. Domečky ... silná vrstva akryl. barvy a děti kreslily lihovými fixy. Růžová srdíčka jsme neměli:-( Ale měděná jsme stříkali sprejem.

      Vymazat
  18. Dobrý den Moniko,
    děkuji za odpověď,měl jsem na očích růžové brýle... měděná mě nenapadla. Petr

    OdpovědětVymazat
  19. Dobry vecer Moniko,
    moc se mi libi ti andele, rada bych to s detmi zkusila doma, ale uplne nevim jak na to... Pochopila jsem, ze hlavva je z polystyrenove koule a kridla z kartonu, ale jak udelat tu bilou a jak pridelat kridla a hlavu k polinku??? Dekuji moc za navod. Zdravi Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí,
      už jsem to popisovala milionkrát:-)
      Tak třeba tady
      http://unasnakopecku.blogspot.cz/search?q=and%C4%9Blobran%C3%AD

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥