středa 2. listopadu 2016

Opět jedna stará duše



... zachráněna. 
Díky mojí mamče, která toto stařičké počítadlo našla ve starém sklepě někde vedle uhlí.
Má rodina už mě zná a to, co by jinak dali k popelnicím mi nadšeně nosí v igelitkách. 
Je nádherné a ještě bude dělat v pracovně hodně parády a možná při domácích úkolech  zastane i praktickou pomůcku.




"Ne vše, co se dá spočítat, se počítá, 
a ne vše, co se počítá, může být spočítáno."
Albert Einstein




Užijte si poklidný dušičkový den,

16 komentářů:

  1. Počítadlo nemá chybu. Jako tento blog.
    Mějte všichni na tom vašem kopečku hezky!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  2. Počítadlo je krásné. Akorát jsem nikdy nepochopila, jak se na něm počítá. Určitě v tom bude víc než 10 a 10 a 10... kuliček v každém řádku. Poradíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, také na tom víc neumím. Ale v Rusku na tom ty babky kouzlily i násobilku:-)

      Vymazat
  3. Dobrý den Monika,

    máte báječný blog, sleduji Vás každý den. Mám prosbu - dají se koupit Vaše přírodní domácí mýdla, chtěla bych dělat radost svým blízkým a přítelkyním. Je možné někde najít seznam "mýdlových příchutí"? Je možné Vás oslovit na e-mailu? Děkuji, krásné podzimní dny

    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, napište mi přes kontakt na blogu, ale mám už jen pár posledních kousků.

      Vymazat
  4. Nádherné. Jinak také bych měla zájem o mýdla. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, těší mě zájem, ale opravdu jsem jich moc neměla. Zkuste napsat přes kontakt na blogu, jestli nějaké ještě vůbec zbude.

      Vymazat
  5. Hotový poklad. Je nádherné.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu, Káťo, zaprášené staré poklady jsou pro mě ty pravé:-)

      Vymazat
  6. Moni, opravdu stará duše - kolik toho spočítala a s jakým výsledkem?
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,krásná stará dušička♥.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Šárko. Také moc pozdravuji♥

      Vymazat
  8. Velmi krásné.
    Pro staré věci mám také slabost.
    ..Jednou jsem v žabkách tahala z kontejneru dvě ohýbané židle TON ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám tyhle staré poklady ráda.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥