pátek 11. listopadu 2016

Něco pro mlsné jazýčky


Letos jsem si žádné marmelády neudělala a ty, co jsem vyměnila s kamarádkami za mýdla, jsme již snědli. Nikdy jsem marmeládám neholdovala, ale letos mě dostaly a to především na vaflích a nebo s jogurtem. A tyto všechny marmelády a džemy z Dobrého krámu nejsou dobré, ale výtečné. Tak dobré, jako jsem ochutnala z tohoto obchodu, udělat neumím. Tento obchůdek jsem již zde jednou propagovala a udělám to moc ráda i nyní. Malí čeští poctiví  výrobci, kteří nejsou vidět v regálech hypermarketů, si to určitě zaslouží. V Dobrém krámu naleznete jen české a moravské domácí výrobky prvotřídní kvality a to vše bez chemie a náhražek. 
Krumlovský karamel objednávám znovu, protože tak dobrý  jsem ještě nejedla. Zkoušela jsem podle ingrediencí na etiketě něco podobného doma vytvořit, ale marně. Naše Terka si ho zamilovala a na palačinky nic jiného nechce. A ta sklenička! Ta se po konzumaci hodí třeba na domácí paštiku:-)


Testováno na zvířatech:-)


Tip na výrobu domácího jogurtu je TADY. 


Tato marmeláda je naše oblíbená. Jsme schopni sníst na krátké posezení jen tak na lžičku. Hořko-kyselá chuť citronů nemá chybu. Ale je to opravdu sváteční záležitost.


A pokud nevíte, co má dospělákům nadělit Ježíšek, jistě tu najdete něco, čím na Vánoce potěšíte. My se sem rádi vracíme. Pan majitel je člověk, který sám objevuje poctivé české a moravské delikatesy, objíždí regiony, ochutnává a nabízí vám kvalitní zboží ve svém obchůdku.

Mějte krásný Svatomartinský den. Ať se vám povede ta nejlepší husička a užijte si setkání u stolu se svou rodinou a přáteli.
M.

10 komentářů:

  1. Po shlédnutí nabídky Dobrého krámu jsem začala slinit jak Pavlovův pes :o)))) Džemy dělám
    asi 7 let. Jako dítě jsem neměla ráda a dneska bych se po nich mohla utlouct. Letos jsem prvně dělala z višní a špendlíku...lahoda. A vzkaz pro ty, kterým by se 100 kč za poctivou marmošku zdálo moc...jenom ručně vypeckovat 6 kilo višní trvalo 2 hod.
    Díky za inspiraci, Martina.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, to vypadá bááječně a to jejich balení, jako pozornost pro paní učitelky, dokonalý dárek, děkuji moc za inspiraci.

    Zdravím na kopeček
    Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo, díky za vánoční tip!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko děkuji za tip,citronovou a karamel určitě vyzkoušíme , marmelády dělám,letos máme několik boruvkových,ale sirupy ne,a tak zkusím asi jitrocelový,a i nějaké oleje...pozdrav na kopeček dae

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo, také děkuji za skvělý tip. Ilona

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko,
    můžete mi sdělit,kde nakupujete tyto dobroty? Ewa

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá skvěle....hned bych ochutnala.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to hezky, krásné balení. Já jsem si toho ale spoustu navařila (dělala jsem marmeládu z višní, rybízu, špendlíků, aronie, švestková povidla, červenou řepu a švestkové čatní...), tak mám z čeho čerpat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký den přeji od Olomouce!
    Děkuji za Váš hezký blob,kam také já ráda chodím...:-)
    Prosím-pokud by to šlo,chtěla jsem Vás poprosit o dobrý skutek-a zaslání třeba i jen věci HAND-MADE-jakékoliv-třeba i 1 Vaše určitě báječné domácí mýdlo.
    Kdybyste mi prosím napsala svůj e-mail na můj-pošlu informace.Jste určitě člověk s dobrým srdcem,tak zkouším napsat i Vám...
    Děkuji.
    Eva od Olomouce
    evina.63@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥