čtvrtek 3. listopadu 2016

Domeček jako z anglického venkova



... si vybraly obě holky společně ke svým svátkům. A musím se přiznat, že  i mamince srdíčko zaplesalo nad jejich výběrem. Plním si tak tajná dětská přání. Dřevěný domeček na mini panenky jsem nikdy neměla. Ale jednou když jsem přijela z tábora, čekala na mě vystajlovaná potapetovaná krabice od bot. V ní pokojíčky, okénka se záclonkami, koberečky, ušité peřinky a plastový mininábytek i s klavírem. Dodnes si tu krásu pamatuju.
Jsem vděčná, že  desetiletá Rézi si chce stále hrát s hračkami, protože vidím, jak už ji pomalu ten dětský svět her opouští. S  tímto rozevíratelným domečkem si ségry opravdu vyhrají. Terezku nejvíce baví vytvářet z Fimo hmoty nebo modelíny jídlo pro panenky, nábytek z kartonu, učebnice a knížky z papíru, koberečky z odstřižků látek ... zkrátka je to tvořivá duše. Dnes se chystáme dodat i nějaká světýlka, aby  byl večer domeček ještě zábavnější.



Třeba někoho inspirujeme na vánoční dárek. Dřevěný domeček od anglické firmy Bigjigs jsme koupili  tady.  a zrovna mají v obchodě slevu a dopravu zdarma:-)

Tak hezký den.
M.

60 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkujeme. Mám z něj radost a až holkám doslouží, chtějí ho schovat na půdu, prý pro své děti:-)
      Praktické ženy.

      Vymazat
  2. och ist das süß
    da freut sich die kleine MAUS

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelný! Škoda, už je vyprodaný :-( Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Snad naskladní, když vidí zájem.

      Vymazat
    2. Ja jukala a je skladem.Skoda,ze moje dcera je na to jeste malinka.😢

      Vymazat
  4. Tak do tohoto domečku se aspoň holkám nenastěhují pavouci :-). Já vybírala domeček dlouho, zvolila jsem nakonec hodně velký, budu muset dokoupit nábytek, ani raději nepočítám, na kolik to všechno vyjde. A teď doufám, že se bude líbit, protože je to překvapení. Já si ale vyhraju určitě :-). Mějte se na kopečku krásně! Hana M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, pavouky nečekáme:-)
      Ale takový domeček, který máte připravený vydrží i pro vnučky:-)

      Vymazat
  5. Je krásný, ale k svátku ?? Ta cena. Napříště snad vrtulník. Slova mé moudré babičky.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hlavně reklama a za ni jsou peníze :-)

      Vymazat
    2. ano, tento blog už je jen o reklamě - sledovala jsem Vás několik let, děkuji za hezké nápady a dodávání síly při mé dlouhé nemoci, ale už je to tu o něčem jiném, reklama, reklama, to nejde nevidět, já končím. Eva

      Vymazat
    3. Zdravím na Kopeček! Domeček je opravdu krásný. Máme doma podobný a určitě lepší jeden pořádný a kvalitní dárek, který potěší a holky jej užijí.
      Ale na druhou stranu se musím přikonit i k tomu, že se tento blog opravdu trochu pozměnil. Chápu, že je fajn najít odkaz na některé krásné věci z vašich článků, ale nějak si nemůžu pomoci. Mám pocit, že ty věci jsou opravdu drahé (byť krásné) a většina lidí si je nemůže dovolit. Katka

      Vymazat
    4. Opět hodnocení, které není podložené. Žádné peníze z obchodu nedostanu, Jarko, i kdybyste si domečků objednala hned 10 ks. Nemám s nimi affiliate! Toto jsou mé výběry a mé doporučení.
      Vůbec nerozumím komentářům, že je zde vše jen o reklamě. Spočtete si články s ní a bez ... jsou to jednoduché počty. A navíc, chodíte sem zadarmo a dobrovolně pro mnohou inspiraci a přitom každý časopis, za který zaplatíte, má v sobě reklamu na každé straně a její autoři jsou za psaní a focení placení. Já si vydělávám jinak, pokud jste zaznamenala. Ano, doporučení se tu budou objevovat i nadále.
      Já osobně bych si nedovolila takto soudit a hodnotit druhé, jestli kupují drahé nebo levné. Někdo nakoupí mnoho levnějších, někdo jednu věc dražší. Někdo jezdí každý rok k moři, někdo po naší zemi, někdo má nové auto, někdo si hýčká tu stařičkou škodovku. Lidi, není toto malicherné a nedůstojné? Zkuste nesoudit, nehodnotit, nevidět vše tak negativně, ale respektujte a buďte přející. Uvidíte, že se to vrátí v dobrém i vám. Takto jednoduše to funguje.
      Přej a bude ti přáno. Dej a bude ti dáno.
      Krásný den, M.

      Vymazat
    5. Mončo, krásně napsané... Já mám Váš blog velmi ráda, čerpám tu pravidelně inspirace. Už jsme toho podle Vás navařili, vyrobili a navštívili dost, takže jen tak dál:). Vložené odkazy naopak vítám, a když nemám zájem, prostě se na ně nepodívám, je to jednoduché.

      Vymazat
    6. Moniko, celý včerejší večer jsem si v hlavě skládala jak napsat svůj názor na některé komentáře. Udělala jste to za mě - stručně, jasně, slušně, noblesně :-) Nikoho nenutíte aby si cokoliv kupoval, prostě jste natolik upřímná, že dáte srdce na dlaň, chcete se podělit o svou radost z krásných věcí a jsou lidé, kteří Vás přes tu ruku pěkně "výchovně" plácnou. Proč by dva vzdělaní a pracovití lidé nemohli utratit své poctivě vydělané peníze tak, jak sami uznají za vhodné? Co je prosím komu do toho ? Prosím, pište, foťte a dělte se s námi o nápady i nadále. Kdo bude chtít, bude si to číst, kdo nechce, najde si jistě něco, co bude dělat raději. Iveta

      Vymazat
    7. Iveto, lépe bych to nenapsala, plný souhlas. Moniko prosím nenechte se otrávit některými komentáři a pište dál. Velice ráda Vás čtu jste inspirující. Krásný den a nadcházející víkend. Soňa

      Vymazat
    8. Dobrý den Mončo, debatu jsem rozpoutala já. Zamyslela jsem se nad cenou dárku k svátku. Rozhodně si nemyslím, že ho máte zadarmo kvůli reklamě a i kdyby... je to jen Vaše věc a dejme tomu práce blogerky :-D Mrzí mě že pouhé zamyšlení vede dámy k nesmyslné debatě a některé jsou opravdu až závistivé. Tak já Vám ani Vašim děvčatům nezávidím, jen mám pohled na dárky jiný. Každá jsme jiná. Mějte se krásně. Ráda od Vás čerpám a velmi si Vás vážím. JP

      Vymazat
    9. Milá JP, váš první komentář je ale spíš než zamyšlením, ironickým rypnutim. Není slušne komentovat cenu dárků a pokud bych si někoho vážila rozhodně bych nekomentovala hloupými slovy o vrtulníku, byť zdůvodněnymi "moudrou babickou'. Ještě že paní Monika je inteligentní rozumná zena a je nad takového komentáře povznesena. Sona

      Vymazat
    10. U nás doma nemáme zavedené žádné kvóty a stropy cen na dárky. Někdy si vyberou holky něco úplně levného, často modelínu a fimo hmotu:-) a jindy, pokud to peněženka dovolí je popostrčím, a´t si vyberou za víc. Nakupuji dárky podle toho, aby potěšily. Nemáme vymezený rozpočet, že k svátku bude jen za stovku, ale k narozeninám za pět. Nějak neumím v tomto kalkulovat. My si s Tomem nedáváme nic, tedy až na výjimku mých 40, to bylo fakt překvápko:-)
      A že by si zvykly přijímat jen velké dary? Terezka chce od Ježíška hodnější sestru a Bety si přeje nalepovací kamínky a vaničku pro mimi, tak nevím:-)
      Vůbec se na Vás, JP, nezlobím a necítím nic negativního.
      Překvapuje mě na jiných komentech, jak někdo dokáže dělat soudy, aniž by znal okolnosti. Vedu holky k tomu, aby nedělaly nehodnotily předem, pokud nevidí souvislosti a nedostanou vysvětlení. U dětí je to ale těžké, ty jsou sebestřednější a vše vidí ze svého pohledu, ale dospělí by měli mít už nadhled a rozum.
      Myslela jsem to obecně. Vadí mi v naší zemi ta neustálá závist, hodnocení bez faktů, nepřejícnost, moralizování a naštvané obličeje. Snažíme vidět mnohé z té špatné strany a hned soudíme, aniž máme vidíme do celé situace. A to nemyslím jen otázku darů, vůbec né.
      Ale zjistila jsem, že je úsměv nakažlivý ... zkouším to ve frontách u pokladny. Usměju se na zamračeného pána či paní a oni se po chvíli také usmějí. Nebo nabídnu paní, aby s těmi třemi věcmi šla před můj plný vozík. Zkusme každý být pozitivnější v těch nejobyčejnějších situacích, vrátí se to jako bumerang:-)

      Vymazat
    11. Moniko vám už chybí jen svatozář. Ale jste velká idealistka bohužel takto to vždy nefunguje.Na každého úsměv a dobré skutky neplatí. Vlastní zkušenost.

      Vymazat
    12. Ano, sama vím z mnoha osobních zkušeností, o čem mluvíte. To ale neznamená, že je to marné snažení:-)

      Vymazat
    13. Dekuji. Dnes bude můj den díky vám prece jen o něco hezčí.

      Vymazat
    14. Doufám, že zase něco nerozpoutám... to je bohužel negativum sítí co člověk napíše je tak... když jeden druhého vidí, při těch samých větách pochopí jak to člověk myslí i z hlediska mimiky nebo znalosti povahy. S tím úsměvem s Vámi souhlasím a praktikuji. A i když už jsem babička věřím, že to smysl má :-D
      Takže ještě jednou dámy... nic nezávidím, jen některé věci vidím jinak, protože každá jsme jiná. Každá nosíme jiné boty, jiný příběh, jiné trápení, jiné zkušenosti a radost. Mějte se pěkně . Všem. Paní Monice a její rodině obzvláštˇ proč ??? Proto :-D

      Vymazat
  6. Je moc hezký já si také ráda splnimnějaký ten sen Mějte se fajn EV♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Eví. Mně je líto, že jsme jim kdysi nevyrobili s Tomem pořádný velký dřevěný. Tom přičichl ke dřevu až nyní a to jsme si mysleli, že už bude pozdě na domečky:-)

      Vymazat
  7. Zdravím, ten je úžasný....Mončo, tu krabici jsem také měla)))a jak jsem si s ní vyhrála))).Pa,Šárka.PS:Prosím o každodenní fota rozesmáté B.♥))))).

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je opravdu krásný! Navíc včetně rodinky a nábytku! Nu, co je dneska levné... autíčko na dálkové ovládání je ceny obdobné, ale hlavně, nevydrží po celé generace! Holky si vyhrají! Ten úsměv je kouzelný :-)
    Pěkný večer na kopeček, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Janí. Věřím, že vydrží i pro jejich děti schovaný u nás na půdě:-)

      Vymazat
  9. Ten je neskutečně kouzelný!!!! Pane jo, píšu na seznam pro Ježíška...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tedy za mne. Domeček se mi opravdu nelíbí, za mě je dost kýčovitý.
    A teď to důležitější. Myslím, že je to celé rodině z kopečku jedno (a slečnám úplně nejvíc), co si o tom jako myslím já. Mají radost z domečku, který je podle jejich gusta, a s kterým si holčičky vyhrají.
    A promiňte, ale pokud tu někdo víte o tom, že by si na to někde nakradli, tak už konečně dejte nějaký pádný důkaz. V opačném případě mi přijde opravdu nevhodné neustále narážet na finanční situaci Moniky a její rodiny. Někdo jede v létě k moři a dětem dá k svátku omalovánky a někdo na podzim na Pálavu a pro děti má i k svátku dražší a velký dárek. Nehodnotím ani jednu možnost, jen respektuji odlišné smýšlení různých lidí. Z finančních důvodů bych si nekoupila "zimní sukni" jako paní Monika a ona by si pravděpodobně nekoupila něco jiného, za co mně líto peněz není. To asi proto, že nejsme kopie, ale svobodní lidé v zatím stále ještě svobodné zemi (mám jen strach, jak dlouho ještě).
    Projevme si vzájemně trochu víc respektu, to totiž nestojí ani korunu.
    A malá rada z osobní zkušenosti. Možná by ti, kterým vadí cena domečku, mohli zkusit svým dětem domeček vyrobit. Jednak uvidí, kolik ušetří a ještě je během té piplačky přejde všechen vztek na ty bohaté snobáky z kopečku, kterým zcela evidentně lítají pečení holubi přímo do huby.
    Osobně mám mnohem raději Moničiny příspěvky o vaření, ručních pracech a podobně, ale, moji milí, toto je její blog. A to podle mě znamená, že si zde může zveřejňovat přesně to, co ona sama chce. Pokud mi nějaký příspěvek tématicky vadí, tak ho prostě nečtu. Dobrou noc a slunce v duši.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Mončo, nám dělal domečky děda. Myslím, že blog vedeš velmi dobře. To, že někteří v tom vidí reklamu, je jen chyba v jejich smýšlení. Hezké dny s úsměvem přeje Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Já měla taky místo domečku krabice a vyráběla si nábytek třeba z krabiček od zápalek (těch velkých). Víc jsem si vyhrála se zařizováním a stěhováním nábytku, myslím, že panenky tam jen nečinně seděly :o)
    Ať holkám slouží ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé přesně tentýž máme doma už 3 roky! Jen tedy moc bytelný není... Bohužel to není dřevo. Už je několikrát lepený. A to má dcerka teprve 5 let a nikdy nebyla ničitelka... A panenky zaměnila za panáčky z dupla. Přeji krásné hraní. Markéta

    OdpovědětVymazat
  14. Já už to prostě napsat musím (i za cenu, že si to adresát nepřečte). Navštěvujete osobní blog paní Moniky. Je to JEJÍ blog, na který si může umisťovat co chce. I kdyby to byla reklama, tak je to její osobní věc. Věnuje nemalou část svého dne odpovídáním na miliony dotazů, "kde jste koupila tuto věc a kolik stálo to či ono". Zamyslete se, není jednodušší dát rovnou do článku odkaz a ten, kdo chce na něj klikne a cenu či obchod si sám přečte. Kdo nechce ať nekliká. Bože, dámy, trošku méně zbytečné zášti.
    Buďme šťastní s tím co máme, obejměte své blízké a dívejme se kolem sebe na naší krásnou zemi, všem se uleví.
    Moniko, moc děkuji za každodenní dávku radosti, kterou posíláte do světa prostřednictvím svého "reklamního" blogu. Mám Vás moc ráda a zdravím všechny na Kopeček.

    OdpovědětVymazat
  15. Dřevěný domeček frčí i u nás, my máme tenhle:
    https://www.mall.cz/domecek-panenky/woody-domecek-s-balkonem-nancy ...
    Je velice decentní, co se rozbije, to se slepí (v tom je výhoda dřeva)...dcera používá jako domeček, syn dolní patro jako garáž :).
    Tak ať holkám vydrží!

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný domeček- líbí se mi jak si děvčata ještě vyhrajou...jiné mačkají jen mobil nebo sedí u pc..mrzí mě reakce některých ...snad závistivých nebo nepřejících.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Monika. Kazducky den sem nakuknem so zvedavostou co je u vas nove a ako sa mate. Mam rada kazducky prispevok a vobec som tu nepostrehla reklamu. Ja reklamu nevnimam ani v TV, ak o nieco nemam zaujem tak tomu nevenujem svoj cas, lebo moj cas je aj cas mojho dietata, manzela, otca .... a nemrham ho. Neriesim ci je nieco drahe, alebo lacne, nie som tak bohata aby som kupovala lacne veci.. toto ma naucila moja maminka a ju to naucil jej otec. Vdaka tomu mam ja dnes nabytok po starkej a hodvabnu bluzku po mame. Dreveneho konika pre dcerku este od mojho otca a toho by sa naslo ... vlastne byvam v dome po rodicoch a vsetko to bolo drahe a najdrahsie na tom vsetkom je laska s akou to bolo kupovane, stavane,vyrabane a hlavne odovzdane nam.. dalsej generacii. A s takou laskou chcem aj ja odovzdat toto vsetko mojim detom. Preto ak nieco kupujem dam si zalezat a najviac na tom aby to potesilo. Vazim si, tvoju pracu ucitelky a hlavne blogerky. Dakujem za inapiracie a hlavne za tu reklamu na uplne normalny zivot. S pozdravom Katka

    OdpovědětVymazat
  18. Moniko, nejdůležitější je, že domeček splnil svůj účel a holky jsou nadšeny. O tom to je. Radost se šíří dál. Posíláš ji i tímto dál.
    Pokud se to nějaké Marušce či Zdeňce nelíbí, nehraje roli. A pokud je to tak moc "dráždí", mohou si najít jiný blog, něco, co bude jejich srdci bližší. Volba je jen na nich.
    V pondělí jsem byla na velmi zajímavé přednášce. Mimo jiné jsem se dozvěděla, že ČR je šestá nejbezpečnější země na světě. To je báječná zpráva. Ale... umístila se i na druhém místě ve světě v pesimistickém náhledu na život, pocitu nespokojenosti... ZKUSME TO ZMĚNIT! Monika se o to krásným způsobem snaží a daří se jí to báječně.
    Krásný den všem, vám anonymním i neanonymním.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  19. Já když už bych se zamyslela nad tímto dárkem, tak mi spíš přijde zvláštní dávat k svátku (i když obou holek) takový dárek, protože co pak ty děti můžou očekávat k nějakým "větším" příležitostem, jako jsou Vánoce a narozeniny...ale je to jen můj názor (já se děti snažím učit aspoň trochu skromnosti, i když né vždy se mi to daří:o) a zamýšlet se nad tím, kde na to Monika bere, to mi připadá fakt trapné a zbytečné, to je jen její věc. A vlastně i to, že dává k svátku takový dárek:o)
    Máte moc hezké stránky a nakukuju i přes tu reklamu, nevadí mi. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo urcil odstupnovani hodnoty darku pro svatek,narozky ci Vanoce?To si prece kazdy urcuje sam.Proc by mel byt svatek,oslava jmena,ktere uzivame kazdy den,mene nez narozky? Katka

      Vymazat
    2. Děti neřeší hodnotu peněz. K svátku si syn přál koloběžku "jedůvku" a k Vánocům si přeje plyšovou Dory z Nema. To pouze dospěláci mají tendenci řešit zda jsou dárky dostatečně drahé nebo levné pro dannou příležitost.
      Moni, vaše stránky mám moc ráda a žádnou reklamu na nich nevidím.
      Hezké dny na kopeček ♥

      Vymazat
  20. Trochu nechápu, proč by se na svátek měly dávat levnější dárky než na Vánoce a narozeniny. Já to takhle tedy neřeším, prostě koupím dárek dle momentální nálady a stavu peněženky. Nikde přece není stanoveno, jaká hodnota dárku je pro jakou příležitost. Navíc hodnota dárku se nevyjadřuje vždy jen penězi. Soňa

    OdpovědětVymazat
  21. Myslím, že skromnost dětí tímto nijak neutrpí...domeček by asi holky dostaly tak jako tak, svátek je pěkná příležitost...debata se ubírá opravdu špatným směrem!!
    A jinak, v tomto případě se na nižší cenu lze dostat jedině tím, že to bude na úkor kvality: domeček z plastu atd. atd...totéž si myslím o hracích kuchyňkách...raději vkusnou, pořádnou, dražší než....

    OdpovědětVymazat
  22. *všechno nejlepší k svátku, holky a mnoho prima dní u domečeku i bez něj*

    OdpovědětVymazat
  23. Je to opravdu smutné jací někteří lidé jsou. Každý den je mnoho příležitostí k radostí a lepší dělat radost než ji kazit. A to paní Monika dělá, téměř každý den mi dodává radost. Každý den se těším na Vaše články a přenádherné fotografie. Děkuji. Prosím pište a foťte dál a mi si važme toho že se s námi o ně p. Monika dělí. Domeček se mi moc líbí a klidně bych ho koupila své téměř tříleté dcerce, lepší než plastikový. Lenka

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám Váš blog moc ráda! Tečka.
    Hezký den 🙋

    OdpovědětVymazat
  25. Zase ta závist..jo ta kdyby v Česku nebyla, tak by se tu možná žilo líp. Teda osobně Vám závidím (ale jen v dobrém!!)taky a to Vaši energii a krásné nápady. Opravdu klobouk dolů, někdy přemýšlím, jak Vy to děláte...Zdraví Hana H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji, ale nepřipadá mi, že bych toho dělala více než jiní. To ty fotky. Kdyby každý nafotil své důležité momenty ze dne, vypadalo by to stejně a v mnohých případech ještě poutavěji:-)
      Já také závidím .... a to spánek. když vidím, kolik hodin ostatní prospí, přála bych si to někdy zažít.
      Hezkou neděli, M.

      Vymazat
  26. Moc hezký domeček, i já bych si vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  27. Paní Moniko,nestačím se divit,jak někteří lidé mohou takto negativně hodnotit Váš blog....Myslím,že většina čtenářů blogu se Vámi inspiruje ;-) Já se při čtení Vašich příspěvků ,,úplně vyklidním,,....až se někdy divím,jak ten čas rychle uběhl :-( Díky za čas,který trávite u pc pro nás :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  28. Prosim pani monicko... vybiram domecek pro panenky je bytelny nebo krehci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bytelný je, ale bohužel to není klasické dřevo, ale překližka. Ale pevný a těžký je.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥