sobota 19. listopadu 2016

adventně


Už mi píšete, jak se těšíte na mou adventní výzdobu. Popravdě, já také:-)
Díky své imobilitě jsem zbržděna a v mnohém zastavena. Ani by mě nenapadlo, jak je běžný provoz domácnosti o berlích náročný. Ač jsem doma, ani čaj si neodnesu alespoň ke stolu a musím jej pít u dřezu:-)
Ale jednu první adventní vlaštovku  přeci jen máme. Poděkovala jsem sama sobě a té mé panně, která chce mít vše nachystáno někdy nesmyslně dopředu. Už v srpnu, kdy byl zbytek rodiny na čundru jsem si vytvořila dekoraci nad vánoční  stůl. A vánoční dárky balila v září. Jak se to nyní hodí, když jsem ráda, že se někam dobelhám. I focení na jedné noze není ono:-) A já jsem zvyklá si při focení i lehat, klekat ... takže ani to nedávám. 



Použila jsem obyčejné korkové prostírání, které už léta nepoužíváme. Nechtěla jsem přírodní materiál vyhodit, že se bude na něco určitě jednou hodit. Hodil se.
Podle vykrajovátek na perníčky jsem obkreslila různé velikosti hvězdiček, vystřihla a jednoduchá výzdoba byla na světě. Teď jsem jen na silonový provázek pověsila hvězdy na lustr. Píši jenom, ale na jedné noze to dalo dost zabrat:-)
Čím jsem starší a vystřídala jsem si barevná i třpytivá období, vracím se k těm prostým, jednoduchým a přírodním dekoracím.



Mějte krásný víkend,

21 komentářů:

  1. Držte se,jsem radá že stále píšete jste jeden ze dvou blogů kam se vracím stále a který jsem přečetla zpetně až na začátek,zdomácnělo u nás hodně vašich receptů od šípkového čaje přes linecký jablečný koláč,pizzu až po medovo mléčné mýdlo a tak bych vás ráda poprosila zda by nebylo možné odtajnit mi recept na mýdlo s aktivním uhlím a nějaké bylinkové třeba šípkové?(chci zkusit kluci mají atopický ekzém po otci)děkuji ať tak či tak zdraví na kopeček Jarča.krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, krásné a jednoduché :-). Přeji rychlé uzdravení D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché a krásne, prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, v jednoduchosti je krása. Brzké uzdravení. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Monči- krásnéééé jsem trdlo- nedávno jsem ty malé korkové vyhodila, ležely tu ladem - njo nic nenadělám -mohla jsem se insprovat.Ať je brzy líp a můžeš na obě dvě......Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoduché a krásné, skvělý nápad! Brzké uzdravení, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Taky přeju brzké uzdravení, je to určitě hodně náročné. Jak Ti, Moni, závidím, že máš spoustu věcí připravených dopředu! Já se snad nikdy nepoučím a vše dělám na poslední chvíli, nestíhám, nedotahuji.... Slevuji ze svých představ. Jednou bych to chtěla mít jako Ty!

    OdpovědětVymazat
  8. Prajem skoré uzdravenie, záves z hviezdičiek je super :)Mária

    OdpovědětVymazat
  9. Dárky ještě nemám skoro žádné, ale zatím jsem v klidu :-) hvězdičky jsou moc pěkné, chystám se na výrobu z papíru :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moniko, v jednoduchosti je krása. A ve spojení s přírodními materiály, nádhera.
    Odpočívej, nech se hýčkat.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Moniko, máte krásný blog, stále se k němu vracím. Moc se mi líbí způsob vyučování ve Vaší škole, mám čtyřletou dceru a nejraději bych se k Vám přestěhovala. Přeji brzké uzdravení! Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký večer Mončo,
    dnes jsem již po několikáté dělala KOKA sušenky podle Vašeho receptu na naší nadcházející vánoční výstavu. Všem velmi chutnají i mě. Moc děkuji za pozitivní a inspirativní příspěvky. Zdravím všechny na kopeček ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Monika,
    krásna korková výzdoba, super nápad, rada sa inšpirujem.
    Držím palce, nech ste skoro fit, pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  14. Ačkoliv nejsem panna, jsem na tom obdobně jako Vy. Výzdobu mám už týden. Dárky nakupuju průběžně od ledna po celý rok, podle toho co mě zaujme a ihned je balím. Výzdobu mám už týden a těším se na Vánoce jako kdyby mi bylo pět. Navíc to letos umocňuje fakt, že přiletí dcera. Moc se těším. Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Moni, krásné hvězdičky. Ať brzy běháte:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jak já vám rozumím. Jsem taky o berlích a ten čaj taky musím pít u dřezu. Vůbec mi nedošlo, kolik věcí je složitějších :-) Navíc, bydlíme ve 4. patře bez výtahu, takže ven se podívám jenom občas, když má manžel náladu na to mě tahat ze schodů a do schodů.

    OdpovědětVymazat
  17. sehr süß schaut das aus,,,
    so zart,,, und fein

    wünsche noch einen schönen ABEND bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  18. Mo hezký nápad. Jednoduché a hezké. Ať jste brty v pořádku :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Moni, narazila jsem na Váš blog právě po úrazu, který mi přičaroval berle na měsíce.Nikdy jsem blogy nevyhledávala, ale ten Váš jsem si zamilovala a pročítám ho zpětně. Mám velké pochopení, protože mám také děti, i když menší, ale milují Advent, tvoření a pečení a mne to letos děsí! Budu se těšit na inspiraci a přeji hodně sil, ochotných pomocníků a brzké uzdravení!
    Zdraví Zuzka

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné :-) jak to prosím stříháte? Mám to celé žmolkovaté, nejde mi to zastřihnout do pěkného tvaru, drolí se mi to :-( Zdravím Adriana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥