úterý 29. listopadu 2016

adventně zimně kolem domu


Tady vidíte, jak se dýním nechce opustit scénu. Ani se jim nedivím, jsou pořád tak krásné. Budu muset udělat polívku, anebo jim najít místečko v pergole.
Dekorace kolem domu jsou čistě z chvojí, klacíků, šišek, větviček břízy, modřínu a vrby. Zkrátka co les dal a co jsme nařezali u nás u potoka.
Zadarmo si tak krášlím zimu.


Svícen je lahev od okurek, kterou vyhazují za jídelnou, naplněná šiškami.
Opravdu se zadarmo dají vykouzlit zázraky.













Krásný  a klidný advent.

29 komentářů:

  1. Moniko, jako vždycky, prostě - nemá to chybu :)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Tuze moc krásná inspirace :-)
    Hezký večer na kopeček.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Moniko, ty stromečky, které máte ve vodě, takto necháváte? Nebo je pak přesazujete do hlíny? Výzdoba je opravdu nádherná, není nad přírodu. Žádný kýč, prostě krásná vzdušná něžná dekorace. Mám to v podobném stylu. Miluju cesmínu, je u nás všude, na věnci, ve váze. Jste mi velkou inspirací, opravdu jste umělkyně. (nepřeháním).
    Mějte se moc hezky a ať jste brzy fit! :-)
    Zdraví Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Dášo.. I mně se cesmína moc líbí, můžu se zeptat, jestli máte zasazenou na zahradě? Já bych si ji chtěla pořídit, ale nikde jsem na ni nenarazila, tak ať vím, jestli má cenu někde shánět, nebo se třeba musí sama "vyskytnout! :). Děkuji

      Silva

      Vymazat
    2. Dobrý den, Silvie, ano, máme ji zasazenou na zahradě a musím říci, že roste jako plevel. Je také zvláštní, že její červené kuličky nejsou hojně každý rok. Letos se jí ale hodně zadařilo :-) V dobrém zahradnictví ji určitě najdete. A taky pozor - červené kuličky jsou opravdu hodně jedovaté.
      Hezké svátky!
      Dáša

      Vymazat
    3. Dášo, moc děkuji:-)
      Zatím stromečky nechávám. Uvidíme, co udělá větší mráz:-) Loni jsem je měla v hlíně v květináči. Na jaře je vždy vrátíme do lesa. Zatím vydržely každou zimu.

      Vymazat
  4. Moni , moc krásné to máte kolem domu .........Nádhera ! Odkud máš ty veliké dřevěné chaloupky ,jsou taky překrásné ! Krásný advent. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, je to dárek od kamarádky.
      http://kouzlovenkova.blogspot.cz/
      V létě pár kousků nabízela k prodeji.

      Vymazat
  5. To je nádherná inspirace. Naše dýně taky vydržely tak jsme z nich udělali tak výzdobu :-)
    Nevim jak vložit fotku, ale dyne jsme nabarvili na bílo a poskládali jako sněhuláky. Děti to bavilo,tak možná tip;-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherná inspirace. Naše dýně taky vydržely tak jsme z nich udělali tak výzdobu :-)
    Nevim jak vložit fotku, ale dyne jsme nabarvili na bílo a poskládali jako sněhuláky. Děti to bavilo,tak možná tip;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná výzdoba, jako vždy:) Moc se mi u vás líbí. Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc hezky. Nej... je stromeček ve staré díži a pak vřes Ten já miluju a pořídila jsem si jeden v květináči i do paneláku - uvidím, jak dlouho to tu se mnou vydrží... (dát ho na balkón není ono - to bych si ho neužila)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staňo, musíš "ho" dát na balkon, jinak se s tebou nebude kamarádit.Helena

      Vymazat
  9. Milá Mončí,koukám,že je "na kopečku"nazdobeno a nezbývá než zase pochválit tu krásu,která navíc téměř nic nestojí!!
    Vřesy a dýně mám také zatím mezi zimní výzdobou.Jen jedlé druhy mám již v komůrce.
    Zrovna dnes byla k večeři podle Vašeho receptu pečená máslová dýně,mňam!!☺
    Z chaloupky mezi kopci Jana Š.
    PS:U nás máme mrazivo a bílo!!

    OdpovědětVymazat
  10. Dobré ráno Moniko...máte to nádherné. Máte to nádherné, podobnou výzdobu jsem udělala i já, až bude chvilka dám na facebook. Je mi to vlemi sympatické, protože můj dům je taky na kopečku... hezký den Iveta

    OdpovědětVymazat
  11. Tomuto sa hovorí pravá vidiecka výzdoba. Dokonalé :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den Moniko,
    atmosféra krása pohledět. Chci se zeptat, domečky jsou natřené bíle, jak tam namalujete ty okénka, ručně a nebo nějaká šablona? Jsou namalované nějakou starorůžovou barvou? Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stání, domečky vyráběla má kamarádka Stáňa. Jsou malované ručně. Spodní vrstva je béžová a na ní bílá. Okénka jsou potom uvnitř tím tmavším odstínem.

      Vymazat
  13. Krása, krása, krása....taká čistá....opäť ste ma inšpirovali.... Skoré uzdravenie Monika nech je nôžka schopná opäť absolvovať tie nádherné výlety....krásny a pohodový advent prajem!
    Ps. Nechcete recept na Rumovú zmes do vianočného punču ? Pošlem, len nevidím váš e-mail....

    OdpovědětVymazat
  14. Moni to je taková nádhera.....prozraď odkud máš ty úžasné domečky....ty nutně potřebuju....pa Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, děkuji.
      Domečky mám dárkem od své kamarádky Stáni. V létě je prodávala na svém blogu.
      http://kouzlovenkova.blogspot.cz/
      Mám je už rok a půl a celoročně dělají parádu.

      Vymazat
  15. Všem vám za vaše krásná slova děkuji. Jste milé. Krásný večer, M.

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím,to je moje gusto,ne ty nevkusy co všude prodávají....Závidím "samozřejmě v dobrém" nádherné bydlení úžasných lidiček♥.Už se těším na další fotečky.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Moni, musím povedať, že to tam máte ako v rozprávke. Už len ten sneh chýba a je to dokonale,také prirodzené. Užívajte si to :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem moc ráda za tip na aukci. Poslala jsem malované prkýnko, tak snad jsem to ještě stihla, admini vloží, někdo koupí a radost bude doufám několikanásobná. Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥