neděle 23. října 2016

zimní sukně na přání


Tak já na vás s podzimními krásami Českého krasu a vy jste ze mě udělaly modelku:-)
Přišlo mi mnoho dotazů, odkud mám tuto sukni. Omlouvám se, že jsem neodpovídala na jednotlivé maily, bylo jich hodně, tak sepíši takto souhrnně.
Tuto zimní sukni jsem si pořídila už v červnu a strašně jsem se těšila na chladné počasí, abych ji už vytáhla ze skříně. 
Dotazy byly, i jak se nosí. Perfektně. Říkám jí "kočka". Nádherně hřeje. Nejenom bedra a ledviny, ale i stehna a zadní partie. Nefouká pod ní, Káťo. Co se mi na ní líbí nejvíce, je funkčnost a parádní střih, který je vepředu do obloučku a nepřekáží tedy vůbec v chůzi ani rychlejším krokům do schodů či ještě rychlejšímu pohybu např. na běžkách. Když se někde dobře najíte, jednoduše můžete rozevřít zipy ze shora i zespoda po obou stranách.


Tak prima neděli a napište Ježíškovi :-)

43 komentářů:

  1. Zdravíme všechny mamky pohodářky. Monča je ze sukně tak nadšená, že nevydržela se vám o ní zmínit. My právě nové barvičky zimních péřových sukní, bund a kabátů naskladňujeme. Večer bude nabídka kompletní. Prosíme vydržte, kolekce je nádherná :) Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, tak sukně je fakt pěkná,ale drahá.Mám super kabát od"SAMU" za poloviční cenu a jsem s ním nadmíru spokojená. Nicméně,jestli sukni Monča dostala jako dárek, tak si ji betelně zaslouží:)! Mě by se líbila za poloviční cenu a k leginám nebo zimním punčochám. Vůbec mi přijde, že všichni chodí jako kdyby se vraceli právě z horské túry.Ale Monča z ní má opravdovou radost, tak jí ji nebudeme kazit, když se s náma podělila o podrobnosti.
    Mony díky za tip :).
    Hezké dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím vás, souhlasím, cena je vysoká. Sama jsem před třemi lety váhala, zda zařadit tyto švédské péřové kousky do naší nabídky. Ale vzhledem k úspěchu, s kterým se "bundy na zadek" :) prodávají, nakonec to byla volba správná. Jde o prachové peří, které extrémně zahřeje. Pro vás, které trpíte záněty atd, je to doplněk ideální. Já ji na prodejně nesundám od podzimu do jara...Unosíte ji přes legíny, džíny, lyž. kalhoty, ale i přes kostýmek ke kozačkám, střih pěkně sedí. Sundáte ji jako bundu, pověsíte na háček a jste normálně v civilu...to je jen poznámka na vystvětlenou :) Krásné nedělní odpoledne přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evko, děkuju za odborné doplnění. Moc zdravím a věřím, že vše kolem stěhování probíhá, jak má.
      pa

      Vymazat
  4. tak bohužel , ale takovýto kousek si vzhledem k ceně každý dovolit nemůže . Snad jen žena podnikatele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou také nejsem. Měla jsem čtyřicetiny, tak byly i finanční dary:-)

      Vymazat
    2. Jako některé jsou pravda drahé, ale koukala jsem na stránky dovozce www.northshop.cz a tam se dají najít i mnohem levnější kousky. Sice nejsou péřové, ale zase je tam spousta jiných krásných barviček. Osobně bych asi volila kratší sukni, než má Monča, tak snad něco najdu třeba ve výprodeji.

      Podnikatelka sice nejsem a ani manželka podnikatele, ale když člověk mrzne, tak si na tohle našetří :). Holt si odpustím pár kin a večeří, ale třeba do Vánoc to stihnu :).

      Vymazat
  5. Mony, MOC vám sluší a už jdu psát Ježíškovi, protože jsem zjistila, že ji stráááášně MOC potřebuji. Zdraví, Ester z Olomouce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ester. Teda, netušila jsem jaké chvály se dostane i mně:-)

      Vymazat
  6. Loňskou zimu jsem podobnou sukni viděla na jedné mamince ze školky, do té doby jsem o její existenci neměla ponětí. Určitě je to hodně praktický kousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, Zuzí. Ale opravdu dražší. Vykompenzoval to můj kabát z MMB za 300Kč, který nosím už třetím rokem:-)

      Vymazat
  7. Mončo,sukně je perfektní,teda ani jsem netušila,že je to sukně.Jste hodná,že jste o ní napsala.Jestli si jí koupím určitě ostatní nezajímá.Vám tedy moc sluší.Eva A.

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím Mončo, já ji viděla loni ve Špindlu poprvé, od té doby po ní koukám, ale ta cena... Na druhou stranu je nejenom krásná, ale hlavně praktická! Takže Ježíšek to jistí! No a Monča modelka - paráda, jen prosím častěji. pa Petula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, Ty jsi milá ... ale v této roli se fakt necítím a raději zůstávám za objektivem:-)

      Vymazat
  9. Já radši delší kvalitní bundu,ale tobě Mončo moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. Je moc hezká zase trochu jiný styl Zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evo. Já tíhnu ke sportovnímu, praktickému stylu. Stále jsem v poklusu a celý den mezi dětmi elegantní kousky nejsou to pravé ořechové.

      Vymazat
  11. Krásná barvička! Mám také a ráda nosím, ale koupila jsem ji za polovinu, při nějaké akci na náplavce v Praze přímo ve stánku SKHoop, takže je hrozný jaký to jsou ceny...

    OdpovědětVymazat
  12. Moniko, ráda, moc ráda čtu Váš blog. Jste upřímná, pravdivá, citlivá, ochotná... Je mi líto, že máte pocit, že si drahou sukni musíte obhájit. Nemusíte. I kdyby těch sukní bylo ve Vaší skříni pět. Přeji krásné dny. Pav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, souhlasím do puntíku.

      Vymazat
    2. Milá neznámá Pav, moc díky za to, jak jste jednoduše napsala to, co já si v hlavě sumíruji už od včera po přečtení některých (z mého pohledu ne úplně zdvořilých) komentářů. Ano, sukně je velmi drahá, ale taky velmi krásná, funkční a Monice sluší a dělá ji radost. Ve svém okolí se s podobnými kousky setkávám docela hodně, není to myslím nic neobvyklého. Je to móda sportovní, slušivá a praktická. (Já osobně sukni preferuji k silnějšímým leginám nebo užším softselovým kalhotám, na výletech jsou mi pohodlnější než džíny :-) Pokud by některá ze čtenářek chtěla podobný kousek, určitě se dá sehnat i levnější, stačí si proklikat inernet. Za třetinovou cenu v aktuální kolekci nabízí velmi podobnou sukni např. Alpine Pro,ale jistě dohledáte i další možnosti.
      Milá Moniko, moc díky za to, že se s námi dělíte o svůj pohled na svět, že nás pouštíte do svého života a dovolíte nám vidět krásy světa přes hledáček vašeho fotoaparátu.
      Z Brna posílá všem přání krásného a spokojeně prožívaného podzimního času Iveta

      Vymazat
  13. Děkuji Iveto za přející a laskavé řádky. Svět by byl hned lepším, když by každý dříve otevřel své srdce, oproti tomu než se začne litovat.
    Sukně je skvělý doplněk například k oblečení na běžky. V porovnání s kvalitním, funkčním oblečením pro tento sport, které je mnohdy jednoúčelové je sukně cenově srovnatelná a je to kousek, který funkcnost a komfort perfektně doplňuje. Právě ženy mají v těchto partiích tepelný nekomfort, tak proč si jej nedopřát. Zvlášť když tento kousek najde i další uplatnění.
    Dita

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Mončí,moc zdravím a musím Vám říct,že přece nic není důležitějšího pro člověka jak se "dobře cítit" a být v pohodě!!A samozřejmě jsou věci,které nám k tomu pomáhají,dělají radost..a dokonce jsou účelné.Proto se není třeba cítit provinile!!Já jsem od přírody stráášně zimomřivý člověk,takže cokoliv teplého,hřejivého vždy vítám,jen aby mi bylo fajn.Je s podivem jaká debata zde proběhla..A Vy dokážete tak čistě a upřímně reagovat..Krásné dny Mončí v teploučku i venku Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  15. Moničko, sukně je nádherná a moc Vám sluší...a trhy s dětmi, to bude komfort :-) Nechte se fotit častěji, jste jako sluníčko. Zdravím Vás
    Ali

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Moni, sukně Vám opravdu sluší a vy ji unosíte. Jste hodně v přírodě. To spíš nechápu, kde berete čas na rodinu, toulky přírodou, focení, domácnost, která je stále upravená, zaměstnání, ... No však sama víte, co všechno zvládáte. Já jen mrkám... Jste borec.
    To by mě zajímalo, jak to děláte.
    A ještě, možná jste to už psala, nevím. Jak dopadl boj s foťákem? Máte jej už spravený, nebo půjčený? Děkuji Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, zítra vracím půjčený Nikon D5500, s kterým jsem fotky za celý říjen fotila. Canon bohužel už poslední závadu neopravil, ač byl ještě v záruce. Jsem z toho mrzutá. Naštěstí i když neopraven, zatím Canon ještě fotí, tak se budu modlit, aby mu to dlouho vydrželo. Uvažuji o koupi Nikonu, ale typ, který jsme vybrali je tedy finančně hodně vysoko. Tak zvažujeme.

      Vymazat
  17. Moniko, je krásná a vůbec nezáleží na ceně. Vždycky mě namíchnou ty rádoby milé komentáře s tou nenápadnou kapkou jedu, závist je prostě nemoc. Někdo si kupuje kabelku za mnoho tisíc, někdo umí kouzlit se kousky ze sekáče za pár korun a někdo umí kombinovat obojí. A je to tak dobře. Tohle porovnávání a závidění vnímám jako jedno z hrozných dědictví dob komunismu...Nenechte se otrávit.

    OdpovědětVymazat
  18. Ženský, já žasnu, co vy řešíte. Chlap by na tohle 100% nepřišel, ten by koukal,že je Monika kus ženský a hlavně nemá ve tváři zlobu, závist, prostě má jisku ve voku a nepřekonatelnej úsměv.Je velká škoda, že nekoukáte na tu krásu, co nám Monika dává, abysme byli všichni lepší. Mirjanko, porovnávání a závidění není z dob komunismu, velice často se s ním setkávám i u velmi mladých lidí,kteří se narodili po roce 89. Tyto stránky by měly být pouze pro lidi, co mají slunce v duši... Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za tím závist nevidím. Pokud někdo inzeruje sukni s dovětkem "kupte si také, napište Ježíškovi" a takových článků je tu více, není přece nic na tom napsat, že se člověku daná věc nelíbí, zdá se mu v poměru ke kvalitě nebo praktičnosti drahá atd. Naopak, některé věci, které se tu občas objeví, jsou i přes svou cenu perfektní. Je to věc názoru, osobního vkusu a priorit, zrovna závist bych za tím, že si někdo není ochoten tohle za takovou cenu koupit, nehledala. Zřejmě blogy opravdu směřují k tomu, aby se v nich objevovaly jen pochvalné nebo obdivné komentáře lidí stejného smýšlení. Myslím, že to je škoda.

      Vymazat
    2. Souhlasím s Janou, jen někteří vyjádřili svůj názor. ;) Sukně se mi líbí, ale je opravdu drahá, za tu cenu bych si pořídila celý nový šatník :-D. Pěkný den, Aneta

      Vymazat
    3. Milé dámy, plně s vámi souhlasím. Nezacítila jsem žádné takové negativní emoce a sama vím, jak je sukně drahá. Beru to jako názor a vůbec nic za tím nehledám, to mi věřte:-)
      Hezký večer, M.

      Vymazat
    4. Napište Ježíškovi ... bylo míněno pro ty mnohé ženy, co se mě v mailech ptaly a prosily o odkaz na obchod, tak asi:-)

      Vymazat
  19. Když je mi smutno na duši a chci se odreagovat a potěšit ducha, srdce a nechat se inspirovat jdu k tady k Monice na blog.Ještě mě nezklamala:). Je skvělá, milá a citlivá.
    Díky Moniko za vše :).
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji, že toto pro Vás mé stránky vyzařují. Je to milé a mám z toho radost♥
      Děkuji a krásné dny.

      Vymazat
  20. Sukně se mi líbí, ale i kdybych ji mohla nosit, tak si ji nekoupím-je to předražené. Proč si každy myslí, že duvodem je hned závist ? Jinak Váš blog jsem vždy četla moc ráda, jen poslední dobou mi přijde, že je moc reklamy na ruzné věci :-(. Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Moniko moc vám to sluší ta péřová sukně je nádherná moc se mi líbíte jaký nosíte a volíte styl v oblékání.
    Sama mám ráda péřové oblečení z důvodů praktičnosti-nepromokne,neprofoukne a myslím že když je žena sportovní typ tak proč ho nenosit i do města na výlety atd.
    Pořídila jsem si péřovou kombinézu tu expediční ze zdravotních důvodů-operace močových cest.
    Zatím jsem ale moc nenašla odvahu vyrazit v kombinéze ven.
    Tady u nás v čechách mi vadí takové nepřijemné reakce od lidí takové zvláštní pohledy,komentáře no nic-moc.
    Tak raději "mrznu" i když si říkám že zdraví je moje a mám jenom jedno.
    Moc vás zdravím a obdivuji s pozdravem Kateřina Štréblová

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Moniko,sluší Vám pěkně, neznala jsem a tak děkuji za tip,a ano,je dražší a tak ušetříme jinde,pěkný den dae

    OdpovědětVymazat
  23. sukně za 4 litry?přehnaná cena..a neee nezávidím Vám ji :-))sukně pěkná,ale vypadá tak za 250kč :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je opravdu drahá sukně, ale líbí se mi..
    Tip na pěkné teplé dámské kabáty: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥