sobota 22. října 2016

zamlženě


Všechna období mají něco do sebe, ale to kouzlo podzimních mlh, skrze které prosvítá barevná paleta přírody, to je pro mě onen "ách moment". To jsou ty vycházky, kterými se opravdu dají dobít baterky. Holky jsme odvezli na narozeninovou oslavu a měli jsme s Tomem pro sebe chvilku. A když už jsme byli v Berouně, proč nezajít na skály nad Berounku.
Příroda je prostě vždy o kus dál než my a naše snažení. Krása, vůně, klid, temno, šero i prosvítající světlo. Miluju podzim.










Přestaň se těšit jen na výsledek
 a začni milovat cestu,
která k němu vede.


"Nezáleží na tom, na co se koukáš.
Záleží na tom, co vidíš."
Henry David Thoreau

Mějte prima víkend,

16 komentářů:

  1. Moni, máte krásné fotky, jako vždycky! Příroda tam u vás je nádherná! Krásné sobotní odpoledne přeje Karla

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko zvažuju koupit zimní sukni a koukám,že jí máš, jak se ti v ní chodí a hlavně nefouká pod ní:) jakou máš značku,odkud? já mám ráda jakékoliv období, když studeně neleje:) Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, odpovídám výše v dalším článku.
      Měj se, papa

      Vymazat
  3. My planujem prechadzku prirodou zajtra a prida sa aj par priatelov.. mam rada ak trosku vymrzneme a potom si dame caj pred krbom a pozerame fotky.. kratko povedane... uzivame si co nam zivot dava. Peknu nedelu. Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Podzim je nádherné období, přichází útlum po aktivním létě, hřejeme se u krbu a svitu svíček. Domov nám začíná vonět kořením místo květinami. Mlha nebo déšť .... že to má své kouzlo? I já miluji podzim i s těšením se na zimu. Fotky jsou krásné, procházka musela být úžasná. Mějte se na kopečku krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,ale je u Vás krásně♥....Přeji krásný podzim.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  6. Už od dětství mám podzim nejraději.Najednou jsem plná energie a je mi krásně.Moje okolí to nechápe,ale já to zbožňuju:)))

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera ♥ Radosť žiť v takom krásnom prostredí :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  8. Zamlženě, ale krásně......:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky ... "Cesta je cíl" je dost často naše výletnické motto - stačí jen jít a dívat se kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné procházky podzimní krajinou. Tak mám ráda podzim ! Asi protože jsem se v tom období narodila :-). Žijete Moniko krásný život s rodinou, fandím vám všem :-). Maruška

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně zamlžené fotky Moni. Taky mám ráda podzimní mlhy, jsou kouzelné - jen kdybych v nich nemusela jezdit do práce :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji všem za milá slova. Vy zase dobíjíte touto cestou mě.
    Krásný den všem♥

    OdpovědětVymazat
  13. Příroda krásná, ale hlavně ty vaše ruce a oči to dokážou nádherně zachytit!!! Děkujeme

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥