sobota 29. října 2016

Včerejší odpoledne ...


... bylo u nás ve znamení Honzových buchet, výroby papírových rychlo draků a psaní dopisů Ježíškovi.


Nejrychleji vyrobený drak, kterého zvládnou i děti a který bude zaručeně létat je už popsán před dvěma lety tady.


Holky se rozhodly sepsat už včera svá tajná přání a za svitu baterek je odnést přímo k nejbližšímu Ježíškovi. Letos, kdy jsem od srpna z okna sundavala každodenní dopisy určené Ježíškovi, mě ta předčasná doba nijak nepřekvapuje. Bety strategicky prosila od léta Ježíška, aby našel Ášu a navedl ho domů, "Protože Ježíšek je, maminko, úplně nahoře a všechno vidí. Ten jedinej ho může najít." A našel. Po této zkušenosti bude, hádám, věřit asi do konce života:-)





Užijte si hezký víkend,

12 komentářů:

  1. Prostě takový milý příjemný podzimní den...
    Moc se mi líbí váš "nejbližší Ježíšek". Mám tyhle drobné doplňky krajiny moc ráda (a na všech výletech si je fotím, byť moje fotky na atmosféru těch tvým nemají).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím o info, Vaše dcerky mají zajímavé baterky. Vypadá to na kvalitní kužel světla a ne blikačky chuděrky, poradíte?
    Hezkou podzimní sobotu.
    Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z IKEA za 99,-Kč.
      Opravdu hezky svítí. Máme je už dva roky, ale stále prodávají.

      Vymazat
    2. Moni, děkuji za info.
      E.

      Vymazat
  3. Moni zdravím na kopeček a mám prosbičku...šlo by odtajnit nějaká přáníčka z dopisů? Naše dvě cácorky jsou v naprosto stejném věku a jelikož musím vymyslet i dárečky za babičky tak už mi krapet dochází fantazie. Něco malinko si napsaly a jako vždy nebude chybět knížka ale za jakýkoliv další tip jsem vděčná. Děkuji a přeji krásný slunečný den Lucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, nevím, jestli to pomůže:-)
      Rézinka si přála, aby Bety byla klidnější a pořád si neprosazovala svou. To rozvedla na celý dopis a na konci se zmínila o shopkins figurkách, což vůbec netuším, co je a i Réza dodala, že se tady zatím sehnat nedají. Bety chce vaničku na miminko. A obě chtějí The Sims rozšíření:-)

      Vymazat
    2. Musím se smát...i naše starší Zuzka si nejvíc přeje aby ji Síma pořád neprudila svou akčností. I tak moc děkuji za odpověď. Mějte se krásně.

      Vymazat
  4. Krásný způsob doručování přání. Je správné věřit na Ježíška. Kdo opovážlivě tvrdí, že není? Já si kdysi napsala Ježíškovi o báječného muže. Sice měl zpoždění, doručení až v červenci, ale dodnes oba Jéžovi s láskou děkujeme:-). A Áša je dokonalým příkladem jeho úspěšnosti. Prostě u někoho dřív, u někoho později:-). U nás píší Ježíškovi i dospělí a má to něco do sebe. Z Terezky Vám roste nádherná slečna.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Moni, tych drakov sme dnes nezavisle robili aj my a tiez sme cerpali z lesa :). Na buchty som mala chut ale nakoniec zvitazilo maso :))). Pekny vecer. Maja

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, moc vás zdravím.Chtěla bych se zeptat na ty dráčky, co jste vyráběli..to je obyčejný papír vyrobený jako vlaštovka? Včera u nás taky dost foukalo a moc mě mrzelo, že nemáme žádný lehký.Tohle by mě opravdu nenapadlo :) Děkuji za info a přeji pěknou neděli. Eva Z

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná tradice. Je hezké, když děti věří na Ježíška dlouho. Vánoce pak mají krásné kouzlo i pro dospělé :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥