pátek 28. října 2016

Skalka


Na Skalce nad Mníškem pod Brdy jsme byli už mockrát. Sami, s dětmi v šátku, v kočárku, na výšlapu, na oslavě, ale myslím, že fotky jsem z tohoto krásného místa ještě nevkládala.
Tak se pojďte na chvilku projít do klidu, do barevného listí, do mlhy a vykukujícího slunce. Na Skalce je zkrátka nádherně v každém ročním období. 
Kdo jste ještě toto poutní duchovní místo na toulkách po Brdech nenavštívil, rozhodně doporučuji.














Krásný sváteční  den vám přeji z kopečku.

9 komentářů:

  1. Brdami ? Vaše čeština je pozoruhodná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opraveno, také se mi to nezdálo, hned jak jsem to dopsala. Neměla bych psát ve tři ráno:-)
      Hezký den.

      Vymazat
  2. Moniko, mně připadá pozoruhodné to místo.. musí tam být člověku opravdu hezky ...
    díky za krásné fotky ...
    Přeju pohodu na váš kopeček. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Krása veliká a vaše holky už jsou slečny:-) Letí to.... Užijte si krásný prodloužený víkend. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, diky za tip, vyrazíme tam v neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Na Skalce jsem poprvé byla před víc než 30 lety. Bylo to tam tehdy úplně zpustlé, kaplička stažená želenými pásy, aby se nerozsypala.... (a nebyla tam tehdy ani noha) Když jsme tam zajeli asi před deseti lety, tak jsem byla překvapená, jak se to tam změnilo. Je fajn, že se to podařilo zachránit a je z toho oblíbené výletní místo. Možná přišel čas, tam zas po letech zajet na malý výlet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako malá jsem moc ráda četla Káju Maříka.Díky Vám jsem se do jeho kraje už několikrát podívala.Nádhera
    Děkuji�� za celý Váš úžasný blog.Zuzka

    OdpovědětVymazat
  7. Bydlím přímo pod Skalkou :-). Děkuji za tak krásné fotky...

    OdpovědětVymazat
  8. Monco,
    Dnes jsem nahodne zabrousila na vas blog. Mate krasne fotky u svych clanku a tyto ze Skalky mne udelaly obzvlast velkou radost, meli jsme tam totiz pred 3 lety s muzem svatbu :-) Radi se tam vracime, a hlavne na podzim tam je nadherne. Mejte se moc fajn.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥