neděle 2. října 2016

Mikulov




¨

V pátek jsem si rozvázala pomyslnou mašli na svém dárku k narozeninám. Mám úžasného manžela a ten ví, čím mou duši potěšit. Užili jsme si víkend v kouzelném fotogenickém Mikulově. Tom nepodcenil ani výběr počasí. Lepší objednat už nemohl. Zažít v letních šatičkách piknik v poslední zářijový den, v tom bych ani nedoufala. Opět jsme se kochali krásou Pálavy, ochutnali výborná vína, procházeli jsme malebné uličky Mikulova, vyšplhali se na vrcholy bílých vápenců a nechat se unášet krásným pohledem do dáli.
Nádhera. Děkuji. A díky hlídací babičce jsme se mohli užít jen jeden druhého.



















Když těsně před odjezdem umřel můj věrný Canon, polívaly mě mrákoty. Jedeme do jednoho z nejfotogeničtějších měst u nás a já nebudu moci fotit? Chápejte, já už jsem na foťáku závislá, to jsem si už potvrdila. Každý máme nějakou tu závislost, že? Zachránila mě jedna z mých čtenářek. Nabídla mi zapůjčení konkurenčního Nikonu, než se nějak vyřeší oprava. Milá Jitko, moc děkuji. Nerada přiznávám, ale Nikon umí i něco navíc, než jsem byla zvyklá a velmi mile mě překvapil. Ale sžíváme se. Nejsem technický typ a trvá mi delší dobu, než si na techniku a jiné ovládání zvyknu. 





Tak to byly útržky z podzimní procházky Mikulovem. Díky za vaši přízeň a mějte prima neděli.

32 komentářů:

  1. Ahoj Mončo! Děkuji ti, že jsi mne prostřednictvím těchto fotek vzala na krásný výlet do vinařského oblasti, do města Mikulov. Nikdy jsem tam nebyla, ačkoliv bych tam určitě alespoň jednou ráda zavítala, vypadá to tam nádherně! I s vypůjčeným foťákem jsi pořídila krásné fotky a jsem ráda, že jste si to s manželem užili. :-)
    Jen mi nejde do hlavy, jak jsi tedy se svým fotoaparátem fotila, když jsi nenastavovala clonu, čas a podobně... ? :-)
    Krásné nedělní odpoledne přeji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkrátka mi nějakým zázrakem většinou stačila světelnost 1.8 a měnila jsem jen bílé vyvážení. Nikon mi přijde složitější:-) Ale po dvou dnech je to lepší a už vím, kam sáhnout:-)

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie z úžasného městečka. Manžel je fantastický - krásný dárek!
    Bydlím víceméně za rohem, nechápu, jak je možné, že jsem v Mikulově letos ještě nebyla!!! Věřím, že se počasí ještě umoudří a zajedu si na výlet!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moniko, fotografie jste pořídila nádherné a zavzpomínala jsem na místa, kde jsem byla asi před 4 lety.Ta Morava by se měla absolvovat každý rok, je tam krásně. Stejně jako u vás na kopečku. Počasí se Vám opravdu vydařilo. Mějte se moc hezky. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,krásně to Tom vymyslel,já to pořád tvrdím,že je úžasný.....počasí nádherné a můj milovaný Mikulov♥- dokonalý za každého počasí.Fotky vypadají jako focené v srpnu a ne přelom září-říjen)))).My na Svatý Kopeček vyrážíme každoročně na silvestra...Jsem ráda,že jste si zamilovali náš kraj.Krásný podzim,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasny darek a ja jen dodatecne vse nej k narozeninam. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdyby všichni chlapi byli takovi.....to by nám všem ženským bylo hej:-)Hanka H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ale takové muže aby žena hledala :-D jako jehlu v kupce sena....

      Vymazat
  7. Moniko,nejprve vše nejlepší k narozeninám!My také letos v září zažili podobnýletni prodloužený víkend na Pálavě bez dětí a dokonce jsme se trefili i do Mikulovského vinobraní:-)Byl to zážitek! U nás foti muž a letos si nadelil k narozeninam Olympus.Krásný nedělní podvečer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji.
      My vinobraní bohužel nechytli, ač jsme původně chtěli. Všude plno.

      Vymazat
  8. Moni, Mikulov je moje srdeční záležitost, a tak moc díky za krásné fotky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Pro mě je celá Pálava srdcovka.

      Vymazat
  9. Krásný fotky :-) Taky jsem zavzpomínala na začátek prázdnin, kdy jsme tam byli my. Ale i teď tam muselo být kráásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo. Pro nás lépe než v létě. Díky, Andrejko.

      Vymazat
  10. Moc krásný narozeninový dárek! Taky to tam mám moc ráda!
    Moni, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helenko. Je tam božsky a těch dobrot všude:-)

      Vymazat
  11. Ahoj Moni, krásné fotky. Úplně jsi mě navnadila, abych se těšila. Na jižní Moravu jedeme s kámoškama příští víkend. Tak už se moc těším. Doufám, že nám alespoň taky vysvitne sluníčko.
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My byli na Moravě potřetí a konečně se sluníčkem. Nějak se nám zatím v tomto kraji nedařilo. Ale tentokrát super. Držím pěsti, a´t se vše do pátku vyprší, Alčo:-)

      Vymazat
  12. Moní, Mikulov milujeme, jsme tam alepon jednou do roka. fotky mě potěšily a zavzpomínali jsme...Kde jste bydleli ??? Pozdrav úúúžasnému Tomovi. Hezké dny JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úžasňákovi vyřizuji:-)
      Bydleli jsem v hotelu Aurelius, ale bohužel trochu zklamání. Také hezké dny, M.

      Vymazat
    2. AHA ... to mě mrzí ,, na příště mohu vřele doporučit hotel Bonsai. Bydleli jsme tam již devětkrát a super!!!! JP

      Vymazat
    3. Ahoj, v Mikulově jsme nikdy nebydleli, máme to z Brna kousek, ale na jídle v hotelu Bonsai jsme byli několikrát a pokaždé velká spokojenost. Krásný podzim z Brna všem posílá Iveta

      Vymazat
  13. Ahoj Mončo, krásné fotky, víkend byl určitě super, ale mě zaujal proutěný košík, kde jsi ho sehnala? Hezký večer Zdeňka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdení, ten koš jsem také od Toma dostala. Je úžasný, tedy míněn můj manžel.
      Netuším, odkud koš je:-) Vím jen, že lze sehnat na netu, pokud zadáte piknikový koš.
      Dárky jinak nedostávám, ale je to asi těmi kulatinami:-)

      Vymazat
  14. Moni, dodatečně vše nej k narozeninám. V Mikulově jsem ještě nebyla, jenom jím občas projíždím, ale jak vidím ty fotky, budu to muset napravit. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  15. Mončí,ach ta Pálava!!Zrovna včera při vínečku jsme s manželem vzpomínali na výlet do Mikulova před několika lety..bylo mi tam dobře,člověk vnímá tu zvláštní energii těchto jedinečných míst naší zemičky...zkrátka toto by mělo být na recept�� A vy máte obrovský dar tyto krásy vidět a zachytit pro druhé,nehledě na značku foťáku..Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky nádherné Pálavy. Můžu se zeptat na typ objektivu, kterým jsou fotky foceny? Moc děkuji a dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Lucie

    OdpovědětVymazat
  17. Mončo, dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám. Mikulov mě naprosto uchvátil před šesti lety, kdy jsme zde byli na dovolené. Ráda jsem zavzpomínala, díky překrásným fotkám na skvělé místo na Moravě. Ilona

    OdpovědětVymazat
  18. Toto je místo,které jsem zatím nenavštívila. Koukám, že je to velká chyba, kterou budu muset napravit. Vaše fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tento fotovýlet jsem si moc užila. Krásné. A moc vám to tam sluší.

    OdpovědětVymazat
  20. Jedno z mých nejoblíbenějších míst v ČR. Závidím vám:)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mikulov a okolí - to je moje soukromé sanatorium. Mám štěstí, že tam bydlí přátelé, u kterých mám vždy volný pokoj. Jednu dobu, když mi bylo těžko, jsem tam jezdila dvakrát ročně na několik dnů sama, bez rodiny, prostě si odpočinout. Jedno z mých nejmilejších míst, kam se stále ráda vracím.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥