čtvrtek 27. října 2016

Instagram


Poslední měsíce mi chodilo spousta dotazů, jestli mě najdete na instagramu, že byste mě rádi sledovali i tam. Tak teď se přiznám ke své "technické" stránce veřejně.
Vyrostla jsem s tužkou v ruce, nerada čtu ze čteček, neumím nastavit navigaci,  co nemám na papíře, jakoby pro mě neexistovalo a je tedy zázrak, že mám vůbec blog. S technikou nejsem žádný kamarád, ale naštěstí můj Tom je v této sféře pravý opak a zdatně mi pomáhá můj "handikep" kompenzovat.  Na jaře jsem teprve odložila tlačítkový telefon a dostala Tomův starý odložený dotykáč. Konečně se mi děti ve škole přestanou smát, z čeho že to jako voláte, paní učitelko? A ejhle, tento můj "nový" je tak maličký, že je opět ve středu zájmu. Nemá žádnou kapacitu, není připojen k netu a  kromě sms a volání neumí nic. Ale nechápejte to jako stěžování. Kdybych chtěla, už ten chytrý mám. Ale nějak mě do techniky  nebaví investovat a nijak zvlášť se o ní nezajímám :-) 
No a k tomu instagramu.  Abych nebyla úplně mimo mísu, od jara na něj vkládám sem tam fotografie. Jsem ale asi jeho jediný uživatel, který nefotí aktuálně na místě mobilem, ale vkládá fotky se zpožděním pouze ze zrcadlovky a v mobilu ani instagram nemám nastavený :-) 
 Jsem instantní, i když né on line :-) Takže nečekejte aktuální foto z cukrárny a tak:-)



Budu se těšit na případné zájemce i na jiném kanále:-)
Vpravo na blogu máte ikonku, kudy se do instantního světa dostanete.

Mějte pohodový den,

21 komentářů:

  1. Cha, já mám stoletý dotykáč pořád :o) Taky jen volám a píšu a víc nepotřebuju.
    Na veřejnosti ho radši nevytahuju a okolí kroutí hlavou :o)
    Vydrží pád z výšky 10m na beton, děti se o něj neperou a je jen můj.
    Technice třikrát hurá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...stoletý tlačítkáč, ne dotykáč. To tak dopadá, když píšu a jsem jednou nohou na cestě do práce :D

      Vymazat
  2. Monco, super. Jdu te sledovat i tam !

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, já jsem se svojí 8 let stařičkou Nokií byla taky všem pro smích. ale už jsem na ni vůbec bez brýlí neviděla, volala kde komu, protože jsméno na displeji vypadalo podobně a tak se manžel naštval a rozhodl za mě. Můj nový chytrý telefon je šílený, velký, potřebuji na něho ještě asi jednu tašku a hlavně, pořád si ho vypínám uchem, někdy se mi někdo nedovolá, protože tam mám režim letadlo atd atd. jak víš, svůj blog nemám a instagram je pro mě úúúúúúúplně jako cizí slovo.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Už sleduju! :-) A myslím, že nejste jediná, kdo vkládá kvalitní fotky, co nejsou z mobilu :-) Jenže pak jsou tací lenoši jako já, co fotí převážně mobilem :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jako by jste mi mluvila z duše. Někdy si připadám, trochu mimo. Také se nemohu donutit ke změnám, jen telefonuji a píši sms. Obdivuji techniku, jen když jsou děti v zahraničí a hned člověk ví jak se jim daří. Z vašeho blogu jsem nadšená, jak už jsem psala, hodně tu čerpám inspiraci, za oknem mám anděly, trhací koláč připravujeme na každou rodinou oslavu a trhací chleba vede na celé čáře. Krásný podzim

    OdpovědětVymazat
  6. Mám tlačítkový telefon a jsem na to hrdá! :-)) Technika mě taky nebere, úplně s tebou souzním, Moni.

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko u nás doma máme všichni staré tlačítkové nokie, jak psala Ilona vydrží případný pád a fakt ho nikdo nechce ukrást :oD a přiznám se, že mne fascinuje spoléhání na navigaci. Jako kdyby použití vlastního mozku a logického myšlení bylo zakázáno.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Mončí,moc zdravím,musím se Vám též přiznat,že ačkoliv se moooc snažím,tak jsem na tom podobně..Co si napíši na papír,tak mám,to je má jistota,v počítači stačí neuložit,nebo hrůzostrašné delete a je to...
    Opatrně chodím za dětmi a manželem se ptát..úplně jsem v tomto virtuelním světě někdy ztracená.Nad mými nevědomostmi kroutí hlavou,pro jistotu mi to vysvětlí ještě cizojazyčně a to jsem pak v koncích zcela!
    Počítače,mobily jsou pro ně hračkou a úplnou samozřejmostí,skoro jak pro mě vařečka v kuchyni,nebo motyka na zahradě..
    Čím je člověk také starší tak se hůř učí,pokrok ale zkrátka nezastavíme��
    Proto Vás Mončí obdivuji,že jste zase "pokročila"!!
    Užívejte krás barevného podzimu,hlavně ve zdraví a pohodě,bez návodů a tlačítek jako já!
    Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Moni, kolikrát si říkám, jak se mají Na kopečku... Ten virtuální svět v poslední době pozoruji jen z povzdálí. Ale kdykoliv sem zajdu, prohlédnu všechny Tvé příspěvky i zpětně. Mnoho fotografií je mi tolik blízkých... V předchozím příspěvku jsi psala o hrách i o možné inspiraci. Právě v úterý odpoledne jsem jednu takovou cestovní hru koupila. Je to "obyčejné" pexeso, ale jsem z něj nadšená. (ALBI - VĚDOMOSTNÍ PEXESO - ČESKÁ NEJ - Je mnoho druhů, jsem nadšená ze způsobu zpracování i z témat. Hned to odpoledne jsme si pexeso rozložili s mužem a s Niki v kavárně a jen jsme hráli a bavili se.) Třeba Tě také inspiruji. Přeji moc krásný podzim. Lidka

    OdpovědětVymazat
  10. Tolik Tě chápu! Jako bys psala o mně. S tím rozdílem teda, že na ista nejsem. Ale přiznám se, že tam chodím občas šmírovat Markétu Baletkovou ;-). Jinak kdo má blog, sleduju blog, víc nějak není v mých silách. Pěkný dny!!!

    OdpovědětVymazat
  11. S mobily jsme podlehli doma všichni, ale nespatřuji v tom kdovíco. Je to vlastně malý počítač, ale já ho v kapse nějak nemusím mít. Funkce telefonu je pro mě dostačující. Všichni máme po roce popraskaná skla. Instagram mám, ale nevidím důvod být vidět x krát, ale to je proto, že jsem asi stará. Takže Moni, klid, jak to tu pročítám, jsme na tom všichni stejně. Ty máš výhodu v Tomovi, mně to trvá vždycky strašně dlouho, než se něčím novým prokoušu. Oblogu ani nemluvím, to jsem študovala snad tejden, myslím, že je to tím, že to tvoří muži, ženská intuice by potřebovala jiné postupy:)
    .

    OdpovědětVymazat
  12. Moniko, vítejte v mém klubu:).Já - heč :)- stále nemám dotykový ani chytrý mob a ani ho nechci.Mám vysouvací Nokii, jsem s ní max spokojená a založit si Instagram je mimo můj vesmír.Synkové mi založili Pinterest, ale to je tak vše.Ještě umím napsat a odepsat na mail, napsat komentář na mé oblíbené blogy a jinak NIC.Nedávno jsem jela vlakem a koukala kolem sebe a všichni do jednoho čučeli na telefony.A já za těch 20minut jízdy ráno vlakem, viděla podzimní ráno s mlžným oparem,asi 20 pasoucích se srnek, letící hejno divokých hus směrem na jih, a na rybnících plavající labutě.Byla to nádhera :):)....
    Nevadí mi Nebýt otrokem techniky, je vpořádku když technika pomáhá,ale odmítám se nechat zblbnout a zmanipulovat.Čímkoliv. A už vůbec ne telefonem.
    Posílám pusu a pozdrav na Kopeček :)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  13. P.s. V práci samozřejmě Pc máme a já na něm pracuju, ale jenom to co musím a potřebuju. Dokonce jsem absolvovala kurz na Pc, byla jsem třetí nejblbější(pan přednášející měl ze mě psotník), něčemu jsem se přiučila,ale zase se mi to z hlavy vykouřilo. Holt jsem šikovná na jiné věci.A tak to má na světě být :).
    Katka

    OdpovědětVymazat
  14. Taky bych se chtěla přidat do klubu a myslím, že právem: mám talčítkovou Nokii, Facebook nemám schválně (dnes poprvé jsem narazila - chtěla jsem na Seznamu lajknout prohlášení Dyka a Bartošky o občanském neklidu a pro neregistrované na FB to nelze) a Instagram pomalu ani nevím, co je.. Říkám si,že každý přeci nemusí jít s dobou, že:-) Moji kluci ze mě mají legraci, ale když se na ně občas kouknu, jak sedí oba věčně se skloněnými hlavami nad těmi jejich moderními mobily a nevnímají dění kolem sebe, tak je mi smutno:o(
    Moniko, máte krásný blog, Vaše fotky úplně hladí po duši. Sbírám tipy na výlety, už jsem takhle na základě Vašeho článku vyjela do Svatého Jana pod Skalou a paráda, vyjedu určitě i do Mníšku, musím si ověřit, jestli je to tam opravdu tak krásné, jak na Vašich nádherných fotkách:o) Zdraví Vás Hana z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, to jsem ráda, že se výlet líbil. Tady v Krasu, Křivoklátsku a Brdech je spousta hezkých míst.
      Také se mi nelíbí to věčné napojení na telefony. Neumí je odložit ani na oslavách a setkáních, nerozumím tomuto virtuálnímu neustále on line světu. Uniká jim spousta krásy.

      Vymazat
  15. Fotky na instagram sa daju vkladat aj cez pocitac?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dají. Já insta nemám v mobilu, tak jinou cestu ani nemám:-)

      Vymazat
  16. IG je krom pinterestu (což je další skvělý zdroj inspirací) jediný virtuální svět, který se mi líbí. Jsem moc ráda, že vás najdeme i tam. A prosím přes jaký program vkládáte fotky do IG? L.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥