sobota 8. října 2016

Áša ukončil dovolenou


Skrze otevřená střešní okna jsem dnes dopoledne zaslechla mňoukání. A tak ze zvyku volám dolů, aby se někdo podíval, jestli to náhodou není Áša. Nevěřili jsme přes ubrečené oči, že je to skutečně náš tulák. Jeho misku jsem teprve minulý týden uklidila. Od jeho zmizení byla na svém místě naplněná a připravená. Pomalu jsem přestala jsem doufat v jeho návrat. Svou dovolenou si protáhl na tři měsíce. Ani na krok se od nás dnes nehnul. Je neuvěřitelné, že se sny plní.







PS: Tobiášek, tedy Honza po 14 dnech u nás odešel o pár sousedů dál a vrátil se ke svému páníčkovi. Dozvěděli jsme se, že své doma už má. Všechno zkrátka je tak, jak má být.

Bety prohlásila, že je to dnes lepší než Vánoce:-) Má pravdu.

Tak vítej doma, Ášulko. 

68 komentářů:

  1. To je tak krasne a neuveritelne! Uz jsem cetla u Toma.Jak jsem cetla nedavno,ze uz ho udajne ochranuji andele,tak jeste ze to tak nebylo a zase se muze vyhrivat u krbiku�� mam velhkou radost,je to jako sen!katka

    OdpovědětVymazat
  2. mám opravdu velkou radost, prosila jsem andílky tam nahoře, aby váš Áša byl v pořádku a vrátil se, normálně se mi chce brečet, protože andělé nezklamali,přeji krásné chvíle s uličnikem.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Mončí,zrovinka dnes brzy ráno se vrátil domů po čtyřech měsících i kocour Jenda od mé sestry..sdílela jsem tu neskutečnou radost s nimi po telefonu...ještě teď mám zalehlé ucho od jásotu dětí..i slzičky byly..Vypadá to,že je dnes den kočičích návratů!!Jojo ochladilo se a takové poleženíčko pěkně v teploučku,nad to přece není.Tak hodně radosti všem,hlavně dětem u vás na kopečku!..a vidíte,přání se plní nejen o vánocích.
    Jana Š.z chaloupky mezi kopci.

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělá zpráva, běhá mi mráz po zádech a mám slzy v očích, SUPER :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Moničko..to je neuvěřitelné..Mám stažené hrdlo dojetím a oči plné slz.Přeji děvčátkům,Tobě a Tomovi tu ohromnou radost a štěstí z návratu Áši.Nechce se mi tomu ani věřit,stále si tu neskutečnou zprávu čtu dokola.Přeji ten nejkrásnější víkend..i když upršený..Anna♥

    OdpovědětVymazat
  6. A jak dospěl:). Miluju příběhy se šťastným koncem, až jsem si plákla...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Mončo, to je sen.... blahopřeji Vám i kocourkovi, že našel cestu domů.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  8. Sny se plní nejen o vánocích.

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, krásný příběh o tulákovi. :) Jsem ráda, že se Áša vrátil!
    Mohu se zeptat, čím teď fotíte? Četla jsem o foťáku že ho spravili a hned se zase rozbil a pak už mi nějak asi další informace unikly. Mám taky Canon - teprve od letoška, ale i tak jsem do něj vrazila už dost, tak se obávám, kdy nastane jeho "konec". Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, mám nyní půjčený Nikon D 5500, 50mm objektiv a fotím na světelnost 1.4
      Jsem strašně spokojená:-)

      Vymazat
    2. Moni, děkuji moc za odpověď. Doufám, že můj Canon vydrží alespoň to, co ten váš. :)

      Vymazat
  10. Moc vam to preju, je to az neuveritelne:-). Tak krasne letosni prvni Vanoce:-). M.

    OdpovědětVymazat
  11. to je moc dobrá zpráva, měla jsem slzy v očích, když ho"údajně" někdo přejel a teď znovu, ale radostí. Věřím, že když si něco moc přejeme, tak se spojí klidně celý vesmír, aby se přání splnilo. Bude teď ještě hýčkanější než dřív, že? :-) užijte si předčasné vánoce... :-) Dana

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je neuvěřitelné, moc Vám to přeji. S pozdravem Miluše

    OdpovědětVymazat
  13. To je neskutečné, že se vrátil :) Vypadá, že je rád, že je zase doma :) Moc vám to všem přeji, že jste zase všichni spolu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Před léty jsme měli stejného Mourka. Zimu prospal na radiátoru ústředního topení a jak se oteplilo hurá za holkama a domů se vracel až s prvním sněhem dožil se úctyhodných 18 let! Přeji Ášovi dlouhý kocouří život :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mončo, Vaše zprávička vehnala slzičky do očí i mě a to Vás ani neznám. Ale umím si tu radost představit. Ti kočičáci tak nějak k tomu teplu domova patří. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je super, Moni! Moc vám to přeju a věřím, že se Áša už dlouho nikam zase nepodívá a bude si užívat svého pelíšku u vás doma :-) Však se tam má tak krásně :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  17. To je skvělý! Pěkně na zimu domů :)...chytrej kluk...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je skvělá zpráva! Mám velkou radost a je zase o důvod víc věřit na zázraky :-)
    Krásné dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím,tak nevím jestli pláču od té hrozné virózy nebo od štěstí,že je Ášula doma♥...hurá.Tulák jeden)))),ten nám všem dal zabrat,tak snad chvíli vydrží doma u kamen....PA,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  20. Přesně takovýhle kocourek se nám jednou vrátil po půl roce .... prostě najednou seděl v kuchyni pod židlí.
    Jsou to neuvěřitelní tuláci, prostě kočka je takové svobodné zvíře.
    Jsem ráda, že Ášu budu opět vídat na fotkách tvých příspěvků. Iveta

    OdpovědětVymazat
  21. Nádhera, všechno co v životě má se stát, se prostě stane! Teď kdyby vám tak ještě povyprávěl, kde se toulal... :-)) Posílám veliké pozdravy se Severní Moravy! Jana

    OdpovědětVymazat
  22. WOW!!! Tak to je přenádherná zpráva, moc vám to přeji!!! Zázraky se dějí těm, kteří v ně věří.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherná zpráva, z Áši je krásný kocourek :-)
    Snad už neuteče, tulák jeden. Martina

    OdpovědětVymazat
  24. Tak šťastné a veselé vánoce všem Na kopeček ze srdce a velké radosti z návratu Áši přeje Evča z Pardubic :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Moni, jak už jsem psala tvému Tomovi, je to nádherný sen, který se stal skutečností! Moc Vám to přeji!Inka

    OdpovědětVymazat
  26. Moni,prožívala jsem ztrátu vašeho Áši tak jak kdyby to byl člen naší rodiny a jeho zmizení jsem doslova ořvala jak malá holka...teď řvu znovu a jsem strašně, strašně ráda, že je Áša doma a že nebe slzy suší a prosby slyší a plní...a to nejen o Vánocích ;-)...Martina

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Zachtělo se mu teplo domova ... vrátil se zkušený a dospělý kocour. Jeho pohled mluví za vše ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Moniko, skvělé!!! Moc vám to znovushledání přeji. I Áši taky!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
  30. Tak a právě toto na životě miluju..paráááda;-).

    OdpovědětVymazat
  31. Nádhera,paráda,šikulínek,je to krasavec...dae

    OdpovědětVymazat
  32. úžasný:) škoda že nemůže vyprávět o všech těch dobrodružstvích,co kde prožil:)

    OdpovědětVymazat
  33. Krásná zpráva...jsem šťastná s Vámi. Život opravdu dokáže "psát" krásné příběhy.

    OdpovědětVymazat
  34. Krásná zpráva...jsem šťastná s Vámi. Život opravdu dokáže "psát" krásné příběhy.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak tuhle zprávu jsem regulérn obrečela :D jsem za vás moc šťastná...Verča

    OdpovědětVymazat
  36. Holky zlatý, vy jste zkrátka úžasné. MOC vám všem děkujeme. Áša mi usíná v peřině a já tomu stále nemohu uvěřit.
    Zázraky se skutečně dějí♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko stále mám přičtení slzy v očích..moc vám to všem přeji..je to neuvěřitelné..tak jej opatrujte !!! Kdyby tak mohl Áša vyprávět,co zažil za ty tři měsíce..♥

      Vymazat
  37. Milá Monikou, při čtení tohoto článku mi vtrhly slzy do očí. Raduji se s Vámi.

    OdpovědětVymazat
  38. To je úžasné a dojemné! Chápu tu velkou radost při návratu "ztraceného syna". M.

    OdpovědětVymazat
  39. Přečetla jsem o Ášovi celé rodince a všichni jsme v úžasu...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to je Monika neuveriteľné. Viem si to v tejto chvíli u Vás predstaviť. Toľko radosti a ja sa teším s Vami. Andrea

    OdpovědětVymazat
  41. Nejkrásnější nedělní zpráva. Tak krásné Vánoce na Kopeček. Toňa

    OdpovědětVymazat
  42. Mony, super zpráva, jsem moc ráda, že se vrátil, tulák jeden, snad se mu to toulání nezalíbilo a zůstane .... raduji se s tebou .... Marki

    OdpovědětVymazat
  43. Mony, super zpráva, jsem moc ráda, že se vrátil, tulák jeden, snad se mu to toulání nezalíbilo a zůstane .... raduji se s tebou .... Marki

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Moničko, právě jsem dočetla dnešní příspěvek se slzami v očích. Mám radost, že jste šťastní. Kocouři bohužel někdy obují toulavé boty. Naštěstí Ášenka ví, kde jej milují a kde je mu hezky. Ilona

    OdpovědětVymazat
  45. Zjistil kde mu bylo nejlíp...... užívejte si jeho návrat.Hanka

    OdpovědětVymazat
  46. Vrátil se tam, kde je doma. Mám radost s vámi... Ilona

    OdpovědětVymazat
  47. Hurááááá !
    To jsem moc ráda ! Sama mám doma kocourka mazlíka a tak jsem Vaši ztrátu Áši prožívala smutná s Vámi. A jsem moc ráda, že je doma ! Člověk musí doufat a věřit ! Hurááá ! BOHU DÍKY !

    OdpovědětVymazat
  48. Moni, mám takovou radost!. No jo, my prostě všichni potřebujeme příběhy s krásným koncem.

    OdpovědětVymazat
  49. to je úžasná správa! ako z rozprávky:)....teším sa s vami:)))

    OdpovědětVymazat
  50. Milá Mončo,mám velikou radost s vámi,to je úžasná zpráva ::))

    OdpovědětVymazat
  51. O kastraci jste neuvažovali? Mám zkušenost, že po kastraci se většinou drží doma, trochu sice přibere a zleniví, ale zase je o trochu klidnější a pominou výlety v době mrouskání koček. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áša kastrovaný je a nikdy se jinak netoulá. Proto je to tak zvláštní. V době, kdy zmitzel jsme tu měli i zloděje, tak jsme tušili to nejhorší. Naštěstí ti nahoře jsou milosrdní♥

      Vymazat
  52. ♥ Tak to je krásné !! Happy end jak má být :) Všichni zase doma pohromadě, úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  53. supeeer tak nas kocur nie je sam co takto odchadza niekedy aj na pol roka uz sme si zvykli trva to uz pat rokov ,aj vy pocitajte s tym ze zas odide ale tie prichody to su teda fakt vianoce...............................

    OdpovědětVymazat
  54. Milá Moniko, o Ášovi čtu s radostí, máme doma rok kocoura a je prima ho mít.
    Taky ukáply slzy, když jsem četla o jeho návratu, ale taky díky Vašim dětem, když prohlásily, že je "to" lepší, než vánoce.
    Slyšela jsem dnes slovo o vděčnosti, když jsme vděčni, za to co máme, žije se nám lépe.
    Věřím, že Vaše celá rodina je vděčna za návrat Áši....

    OdpovědětVymazat
  55. Asi měl nějaký důležitý úkol, to tak kočky mívají. Hlavně že je doma a Honzík taky.

    OdpovědětVymazat
  56. Krásná zpráva. Zázraky se dějí. ♥

    OdpovědětVymazat
  57. Když se nám minulý rok v prosinci ztratil náš rodinný kamarád pes Adar, měli jsme zrovna před odjezdem na prodloužený víkend. Alarmovali jsme, kde se dalo a nakonec díky čipu jsme druhý den odpoledne měli Áďu doma, ale to jen proto, že ho policajti našli u jedné paní, která ho viděla pobíhat kdesi volně. Byl nejméně 40 km od domova, zcela čistej, na to, že byly plískanice - zjistili jsme, že mu kdosi "pomohl" tu cestu ujít a Adárek mu asi utekl při venčení. To bylo jediné štěstí, jinak bychom se s ním asi už nikdy nesetkali :-( A souhlasím s Tvou dcerou, návrat ztraceného zvířecího miláčka je tisíckrát lepším dárkem než od ježíška.
    Mám radost i za vás, protože to prostě znám na vlastní kůži :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  58. No tý jo, to je příběh... Se šťastným koncem! ♥

    OdpovědětVymazat
  59. Tak se Betynce to vánoční přání splnilo! :-) To je ta nejlepší zpráva na světě! :-)

    OdpovědětVymazat
  60. To je dobře, že jste všichni pohromadě:-)
    Moni, nás už je o jednoho skřítka víc..máme Marušku od včera. Kráááásnou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je nádhera, Janičko! MOC gratulujuuu a ať je Maruška v životě šťastná a zdravá♥

      Vymazat
  61. Tak to je krásná zpráva, mám radost.

    OdpovědětVymazat
  62. Moni, to je neuvěřitelné! Tulák zlatej... Zázraky se dějí.
    Mějte se moc hezky. L.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥