neděle 9. října 2016

Áša ležící, spící


Stále tomu nemůžeme věřit a nabažit se ho. Kdyby tak mohl mluvit. Co dělal ten čtvrt roku, kde bydlel a odkud až se vrátil? Dostal mě na kolena ten pocit, když zmizel. Ještě že jsem měla prázdniny. Celý týden jsem jen brečela, hledala a volala. Potom  mě zpět nakoply vaše komentáře. Psali jste, jak to kocourům trvalo dlouho, než došli domů, i několik měsíců.  Díky těmto řádkům jsem přestala ustavičně ronit slzy, ale místo toho věřit v Ášův návrat. Jste úžasné, tolik komentářů  a sdílené radosti.
Děkuji vám všem za vaši podporu a hlavně díky tam nahoru, že vyslyšeli naše přání.
Dnes jen lehárko a pohoda jazz :-)

¨

Dobrou noc, tentokrát už z peřin :-)

22 komentářů:

  1. Moniko, nedokážu si představit, kdyby se některá z našich kočiček ztratila, stačilo mi to v létě, když jsme byli na táboře s klienty a já je jezdila jednou za dva dny domů krmit a některý z našich miláčků se neobjevil.Bylo mi z toho moc smutno. Jsem moc ráda že si užíváte Ášu, já si o víkendu užívala ty naše 4 uličníky :-D mějte vlídné dny. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Aničko. Jsem z toho stále v šoku a myslím, že i on:-) Užívá si naši přítomnost a nechce skoro chodit ven:-)

      Vymazat
  2. Dobrou noc a všem na kopečku krásné snění :-). Jsem neskutečně dojatá a šťastná z Ášova návratu. pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečné! :-) Kdybych neměla vlastní zkušenosti, snad bych ani nevěřila že je to Áša, ale někdy se věci dějí a aniž je dokážeme pochopit. Tak hlavně aby už zůstal doma a netoulal se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nepoznaný a velmi příjemný pocit.

      Vymazat
  4. ...i našemu Čertovi jsem o Ášovi pověděla...celý večer trávil na mém břichu v naší posteli...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo kdysi se náš kocour vrátil snad po roce,netušili jsme kde byl.Nejspíš u někoho protože vypadal skvěle.Ale pak už nidky od nás neodešel ,zvláštní.Jsem za vás moc ráda:))Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je neuvěřitelné :-) Rošťák jeden :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Stale nemuzu uverit,ze Asa nakonec prisel. Je to zazrak! Celou dobu jsem soucitila s vami. Bez zviratek je domecek prazdny. At vam dela jen samou radost. Je to krasavec:-) Zdravim cely kopecek i Asulku!Vase verna ctenarka Lucie

    OdpovědětVymazat
  8. Je skvělé že se vrátil... po třičtvrtě roce bych to teda nečekala:) Tulák jeden!

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Paráda, přejeme Ášovi i Vám poklidné podzimní dny! Máme dva kocourky, jsou to parťáci, jeden z útulku, druhý nalezenec a nedovedeme si život bez nich už představit!

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda, přejeme Ášovi i Vám poklidné podzimní dny! Máme dva kocourky, jsou to parťáci, jeden z útulku, druhý nalezenec a nedovedeme si život bez nich už představit!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná zpráva, Moni! :-) Tak si lumpíka toulavého užívejte:-) L.

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že neumí psát, to by byly paměti! Memoáry kocoura Áši. :-)Možná by mohly zkusit vymyslet, co prožíval během těch tří měsíců vaše holky. Bylo by to jistě počteníčko...

    OdpovědětVymazat
  13. mozno bol len nedaleko ,macka si najde potravu je to zviera ma svoj svet,aj nas kocur to robil vzdy sa vratil.....................

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áša je jiný. Je vykastrovaný a od mala se naší společnosti drží. I povahu má netypickou, není to ten pyšný kocour, u kterého my bydlíme. Proto si myslíme, že mu někdo k odjezdu pomohl, zřejmě zloději, co nás navštívili v tu dobu, kdy zmizel.

      Vymazat
  14. Ňuňánek jeden, jak spokojene spinka, konecne doma <3

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥