pondělí 19. září 2016

podzimně, barevně


Čím přírodnější a jednodušší výzdoba, tím lepší. Alespoň pro mě ano.
Zatím nám všechny dýně dělají před domem parádu. Až bude chuť na polévku, sáhnu po nich a dekorace se začnou ztenčovat.
Recept na dýňovou polévku TADY.





Tak se mějte barevně, užívejte, že skončila ta příšerná vedra a těšme se z té podzimní krásy.
A nezapomeňte:
"Všechno co v zimě potřebuji, je čaj a teplé ponožky."

19 komentářů:

  1. Dobrý večer, Moniko. Jak já miluji dýně. Už mám letos 3 a to bydlím v bytovce. Jsem na ně doslova a do písmene "ulítlá", moc se mi líbí. Narozdíl od mého muže, který je zase nesnáší. Vloni jsem si je koupila také a jedna mi vydržela až do letošního července. Moc hezky jste si to u domečku vyzdobila . Tak vše rychle utíká. Za 3 měsíce už budeme mít vyzdobeno na vánoce. Mějte se moc hezky. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miluško a máte svatou pravdu ... rok ubíhá jak zběsilý. Hezké na tom je, že je tak různorodý a proměnlivý a je stále na co se těšit.

      Vymazat
  2. Moc hezká podzimní atmosféra. Na výzdobu se teprve chystám. Krásný podzim ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vám také a a´t se povede. Ale ono je to s těmi nádherami tak snadné:-)

      Vymazat
  3. Moni, nádhera !!!! Krásná výzdoba .... i když s menším zpožděním, ale všechno nej, nej k narozeninám ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Marki. Udivuje mě, kolik gratulací mi do mailu přišlo, jak si pamatujete i datum, když to ani nezmiňuji:-)
      Díky.

      Vymazat
  4. Vaši dýňovou polévku jsem vloni vyzkoušela a pak vařila pořád dokola, je vynikající! Hana M.

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne barevne, at je takovy i podzim na kopecku:-). M.

    OdpovědětVymazat
  6. schaut sehr gemütlich aus,,,,
    dann werde ich auch mal anfangen
    es etwas herbstlicher zu gestalten,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Birgit, ich danke für Ihren Besuch und Kommentar hier.
      wünsche schönen Herbst
      Monika

      Vymazat
    2. Liebe Birgit, ich danke für Ihren Besuch und Kommentar hier.
      wünsche schönen Herbst
      Monika

      Vymazat
  7. Krásná výzdoba. Už se těším na podzimní atmosféru :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná jesenná výzdoba a super, že sa dajú využiť i na varenie. A musím pochváliť i fotky, sú krásne.
    Tak príma deň na kopečku!
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju příšerná vedra...U nás je právě deset nad nulou, zataženo...Krásná stará lampa! Moc pěkný blog máte, chodím sem už dlouho. Mějte se pěkně, J.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu, čím jednodušší, přírodnější - tím hezčí
    měj se Moniko
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za Váš blog, objevila jsem ho nedávno náhodou a je mi opravdovým potěšením!!!!...pro duši, oči a celkovou pohodu,kterou takto Moni rozdáváte!!! Umíte se dívat kolem sebe, vnímat poklady, které nám příroda poskytuje, navíc vytvořit další krásu z nich!!! Krásný podzimně barevný den "na kopeček", z jednoho úúúúúdolíčka mezi kopci přeje Jana Š.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná podzimní výzdoba :-) Děkuji za Váš blog, ráda nakukuji.... Přeji krásné dny Šárka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥